Sport è FitnessArti marziali

Mawashi - u colpu più putente. Technique of Mawash

Mawashi - patene à a testa, cunnisciutu da parechji atleti da diverse tipi d'arti marziali. Hè un pezzu cumplicatu in l'esercitu, è cù un furasteru cuntinuu è u rispettu di a tecnulugia, pruvucarà a lotta seriu. Da sta pubblicazione vi cuntene nantu à tutte e funziunalità di a tecnica di cumbugliu u mawashi-geri è cumu per falla aghjurnà.

Funzioni di caccia

Prima di tutte, rindemu chì "mawashi" in u japoneu significa un movimentu circulu, è "geri" hè una perna. Da u stand di kamae, pudete attaccà u vostru avversu à u fronte (left) o à a volta (right) leg. A trajectoria di u muvimentu hè diversa: parallella à u pianu, da u fondu fundatu, da cima à fondu. L'obiettivu ultimatoghju hè spartutu statali in trè nividi: upper (head), middle (body) è bassu (sottu u casu).

Maestri di arti marziali ricumandenu di maestru di a ricustituzione separata per ogni altezza, cum'è a tecnica hè un pruduttu diffirenti. L'iniziativi avè bisognu da travaglià tutte e dettagli di u nivellu di u biancu è i Jedi: l'alimentu pélvicu curretta, a trajectoria iniziale di u pede, a retezioni di equilibriu dinamica, di a fiscazione. Solu appressu à questu hè necessariu passà à travaglià u mawashi-geri-jidan.

Sicondu u tipu d'equipaggiu, i cumbattenti aghjunghjenu i pedi, a bassa a manata o a vaina sottu à i pedi. Ogni sti modi di l'attaccu ponu esse un scuppettu, cusì elettu a più persone per voi stessu. In u cummattimentu, u stravoltu di u Mawashi-Gery vole esse brusgiatu, veloce è guidata à u caminu più chjaru.

Component tècnicu

Mawashi-geri s'assemiglia à u principiu di u nunchaku, induve a crosta hè a manubule, è u spinu è u pede sò a superficia ghjuvante. Per struvà a perna da u kamae di left-side, seguitate ste passi:

  1. Fate un giornu turnu à a destra cù u pianu uellu, perchè averia più piacevule per fà a riescita.
  2. Pigliate u ghjinochju ghjucu (longu l'arcu nantu), liggeru torcia u corpu. Quandu chjappà u nivellu mediu, a crosta è a spina era parallella à u pianu.
  3. Trasferisce u pesu à a perna di fronte è applica un colpu à u mawash, a tecnica di quale a questa stage agisce u travagliu di i musculi pélviques.
  4. Quandu u ghjocu hè ghjustu, fate un putenziu putente, allughjatu tuttu u putere in questu. A manu esposa debe dettu a vista, è a manu diritta pò sturla di fronte, o esse rimette da a ghjente, aiutendu à mantene u equilibriu è fate l'affettu più afficatu.
  5. Quandu si torna da u puntu di fine, aghjau a spinata cum'è a possu l'internu di a coscia. Questu permetterà di scopre da a so steezza veloce per chì l'inimitu ùn pò micca aghjunghje.
  6. Ritorna à a pusizione iniziale di a stessa trajetoria cum'è Mawash.

A pidata cù u pede davanti hè appiicata in modu sìmulu, solu per creà inertzia hè un passu pianu prima di a diritta (o u pesu di u corpu hè retroactiva). Dopu à quessa, a accuglienza hè fattu d'usu da a tecnica basica appiicata per appliunà u mawash.

Reverse Mawash

Un altru tipu di colpu - hurrah-mawashi (reverse mawash). L'attaccu principia nantu à u stessu principiu cum'è a acculturazione prublema, cù una sferita differenza: quandu u ghjinochju hè risuscitatu à u livellu massimu, u distinu faci un movimentu di circulu inversu, è u scossa hè soprapidisciutu da u taleddu. Se vi travagliate nantu à sta tècnica, puderà vaghjà un colpu assai inespettatu è putente. Cù u travagliu propiu di u casu, serà particularmente efficace.

Ushiro-mawashi-geri technique

U colpu di l'Ushiro-Mawashi hè assai difficiule di esse rializà è esige una bona coordenazione, stinendu, sensu di u tempu. Per i pattu di u livellu di u nivellu, puderia esse coronati. Ci hè bisognu di guadagnà quandu hà maestru di a tecnica basica di u mawashi-geri. Da u ponte di u soprappu di l'attaccu, pudete fà u seguente:

  1. Fate un turnu da u rack, accuminciannu cu u pede.
  2. Aghjunghjite u ghjornu di ghjinochju, ùn te da scurdate di vedenderà versu l'nimicu.
  3. A ghagna hè strada immediata, cum'è si chjappà yoko geri, solu à l'ultimu momentu, a shin fa un centru circulu putente in u core.

Ushiro-mawashi hè un colpu, chì hè megliu applicatu da u punteddu o sole di u pede. Ma ci hè un altru modu: cù u to passatu passatu, andendu u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu è, osservendu a tècnica scritta prima, attaccò u avversu. Un altru tipu di colpu hè Ushiro-Mawashi in u castagnu. A ricustituzione hè efficace à u stretta. Standing face to face with the enemy, debite dà un rollu nantu à a spalla (in l'aria), chì cascà nantu à u corpu di fronte, è piglià un colpu sfruttu.

Qualchissia chì tira u megliu di u mawashi-geri?

In a storia di l'arti marziali mixte, u mawashi-geri più impurtanti hè infruzenu da Mirko Filippovich, chì anu ricivutu l'alcuni CroCop per serve in forzi speciali croati in a unità di polizia antiterrorista. Pulsera cù una forza di 2703 kilogrammi, hè statu un forti MMA in pattinaggiu è kickboxer di pesu pesu. Nanzu l'esportista sirvìu nta l'organisazione infurmazione lawrali di Croazia, è in u 2003-2007 addivintà membru di u parlamentu.

Cumu sapè cumu si per battì una forte mawashi-geri?

Un pianu circulu pò esse studiatu in casa. À u livellu iniziale, pudete metà una sedia davanti à voi è per via di guadagnà Mawash - u colpu più forte. Hè più divertente per migliurà i vostri capacità cù u to cumpagnu. Mantene da a manu è aghjunghja in u capu (chì travaglia cù i scutes nantu à i so maghi). L'altru opzione hè di vultà una fini di u cinturione à un arbre, è abbandunate l'altru in a manu. In u travagliu, vigore ogni muvimentu, ùn avete bisognu di prumessa in nudda parte. L'essenza di l'esercitu hè di amparà a tecnica ghjusta. A cosa principal hè di fà tuttu ciò chì hè freti più possibili, da u tempu u muvimentu righjunghja a automatisazione.

Quandu avete maestru di a trajectoria di u pede, và à u stadiu di u passiu - cumpetenze di furmazione nantu à una sacchula di pezzi chì pesa 70-80 kilogrammi. À u tempu, finiscinu di pensà à a tecnica di mawashi-geri, facennu lu tatuu. Hè u tempu d'aumentà a forza di impact, duvemu eseguisce assai è u riparazione à u puntu di u longu massimu.

Mawashi hè un colpu chì ùn deve solu esse putenti, ma ancu veloce. Serà aiutu à vende per i crackers di u pettu à u taekwondo. Una bona alternativa hè a ponderà, vendite in ogni buttrega di sport. Ùn bisognu di fà regularmente i sit-ups (cù saltà), trascinate i vostri pierres in u gimnastu o cuddà per ghjallu, cum'è tuttu questu hè bonu per u sviluppu di i musculi di a perna.

Per travaglià u mawashi (punch cun padedda di peddi) puderà annantu à un arburu ordinariu o una colonna, avè u preghjudiziu nantu à i sapori innecesarii. In u primu sessione di furmazione, ùn avete mai présentate per sulitatu immediatamenti in forza sana, altri di pudere dinù a vostra pierna. Cumincià cù stravaganzza curretta, acchianà longu u putere.

Cumu rinfurzà a superficia di impatt?

Per quelli chì avemu principiatu nanzu di praticà arti marziali, u Mawash hè un colpu, scantu di ferite a so pera contr'à u quadru di l'avversu. Tuttu, perchè u scinale hè un locu sensibule, perchè l'instinutu di l'autore-cunsirvazioni ci conta a persona per micca a batta à a so forza. Hè per quessa i famiglii attaccanu incertamente, pianu è deve.

In generale, e secche furnisce u scudo è sò teme à straurà un cumpagnu in furmazione, ma se vulete rinfurzà una superficia dèvula, avete bisognu à chjudarà u so corpi. Pudete fà it yourself in dui maneri:

  1. Prima, aghjunghjeghja a pezzu di a so pelle cù e to mani, è piacè lampate in un pappu di bastimentu struciatu o una rivista curretta. Ùn avemu bisognu di pressa forti, e doluri praticamenti ùn deve esse micca. Fate circa à 20-30 minuti 1 a 2 volte à settimana.
  2. Scrivite u troncu d'arvulu cù cordelli spornati o riparà e cuscini nantu à questu. Scuprendu i prudigi cautrali di u mawash geri pé, shin. Avalenza graduale a forza.

Mawashi-geri hè unu di i patti cchiù putenti. Se si poneghja correttu è forti bè, ponu scappaticamente salvà un avversu. Segui a ricunniscenza di maestri di arti marciale, furmà regularmente - è sempre serete successu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.