Sport è FitnessArti marziali

Chris Byrd. Storia di vita

Sfurtunatamente, in a cohorte di boxele, hè summamente raru d'alcuni peleurti veramenti originali. Ma ancu sò quì quelli chì sò oghje, è anch'elli eranu prima. E una di sti pezzi è l'americanu Chris Byrd. A so vita deve esse cunsiderata in più detail.

U nascita di u futuru campionu

Chris Byrd hè natu u 15 di austu, 1970. In a so famiglia era u zientu figghiu. U babbu era u patrone di a so scola di boxe, chì Chris principia a so brillanti carrera di sportu. Vogliu dettu chì u ghjovanu hà amatu u boxeò cù tuttu u so core. A l'età di 10, hà cuminciatu à attivà attivamenti concorsi dilettanti. A strada, l'anellu dilettante hà purtatu u lugliu 275 vittori.

Hè tri voti hà guadatu u Campionatu di i Stati Uniti, cunquistatu a Copa Cane canadienne. In u 1992, cum'è membru di u gruppu olimpicu di u so paese, guadagnau una medaglia di l'argentu in l'Olimpichi-92, perde à Arian Hernandez in a lotta finale.

Transizione à sportu prufessiunale

A prima battaglia di u profesional Chris Byrd Aghjunghjitu u 28 di jinnaru di 1993, vèndici di Harry Smith. A lotta fu fattu in a categurìa supercapitulare. Ci hè cunvulsione chì u coach di Chris in tuttu a so attività hè stata u so babbu - Joe Byrd. U fattu assai cumbattore è à questu ghjornu crede chì u successu in a so carriera, ancu duie prumutori: Dave La Sage è Greg Kebke. Anu organizatu a maiò parte di i so primi partiti, in quale ùn hà mai fallutu. Frà l'altri boxeati scunfitta, ci sò tali titani di u pugilatu mundiali cum'è: Vitali Klitschko, David Tua, Evander Hollyfield e assai altri. Dopu à a so persistenza è di u talentu, Byrd era u campionu di a mundiale di u IBF è a OMB. Defensa u so tìtulu da Pole Andrzej Golota è u portu Riccu Oquendo. A scunfossa più difficiu Chris Byrd hè ricevutu da Vladimir Klitschko è Ike Ibeabuchi. L'ultima nugget da Michigan perde da culpisce tècnicu in a quinta volta. U successu di marzu di u 1999. Sta scunfitta era a prima carrera di Byrd.

Ma a maiò insulte per annuncia in Chris hà fattu in Maiu di u 2008. A battaglia hè stata a livassi di pesu pesu, per quali Byrd anu aduprà quantu parechji vinti kilogrammi di u so stessu pesu. L'avversu in l'annu era Sean George. Sfurtunatamente, in a 9a round, dopu à una seria di punche, a lotta hè stata vista da l'arbitru, cum'è perchè chì Byrd era incapaci di cuntinuà a guerra.

Ghjornu di u ghjornu

I so riputazioni in u quadru di l'annu Chris Byrd, chì a fotografia circundava tutti i medichi stampati stampati di u munnu, cumpiitu più di sei anni fà. In ogni casu, questu ùn hè micca significatu chì era nantu à u marche di l'sportu mundiale. U tempu hà dimustratu chì l'Amiricani rinovu à esse un entrenatore sensible, ancu di tuttu ciò chì hà da esse u so canali nantu à u risorse di YouTube, induve hè assuciatu à l'analisi di u pugilatu mudernu. In u 2014, Chris diventa coach di Shannon Briggs, un capu odissatu chì hè u campu di u mondu campari è persecutore attuale di u tirannu ucrainu di u pesu pesante Vladimir Klichko. Avè chì una cooperazione cumuna pò esse fruttìvule, postu chì Bird Chris cunnosci a prima manu di tutte e funziunamentu di a battaglia da u campu di u corrente. L'antica pro-box star cunducta u so tempu liberu cù a so famiglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.