Sport è FitnessArti marziali

Storia di boxa: apparizione, date impurtanti è i più bè boxeuri

A storia di u boxeatu hà e so radichi in i tempi antichi. Ancu in Egittu, nantu à i dibujosoni di salvezza, in Caves sumeri, l'età di quale hè determinata da i scientisti moderni più di duie, trè millenii aC. E., truvà imàgine di pezzi. Duranti l'excavazioni archeologichi in Iraq nantu à a cità di Baghdad, anu anu truvatu antichi imaginesi di l'arti marziali. Ci hè una prufonda evidenza chì ancu in quelli ghjorni fistfights existiau in a Grecia antica è in l'Imperu Rumanu.

Boxing: historia di origine

In u 668, i pugilati si sò include in i ghjovi di l'Antica Grecia. Da questu mumentu pò esse cunsideratu chì stu tipu di cummattimentu unicu hè statu ricunnisciutu com'è sportu. I battelli puderanu esse solu grechi. I battelli di Fisticuff era assai populari, eranu cunsiderate un esempiu di curaggiu, forza, agilità, veloce. Poeti, scrittori è omini di stati participanu. Per esempiu, tutti sapianu Pitagora, chì i meriti sò cunsiderate parechji scuperti matematii, era ancu un liggeru favurèvule è spessu participatu in partiti di lotta.

Regoli di battelli antichi

I règule di i lotta anu evolutu à u tempu. In quelli ghjorni crescienu chì era pussibule sulientu solu in a testa, i braccia per a prutezzione era impannillata in raio di pelle, i prugieri eranu assai feroci, à a vittoria evidenti di unu di i pratichi, è u numaru di rinu ùn hè micca specificatu. Tali lotta finiscinu in mutilazioni severa è morte. Ci hè una infurmazione nantu à u battellu di boxing di a Grecia antica di quellu anni - Teagene. A storia di u pugilatu dice chì hà participatu à più di 2 000 batali, è hà tombatu 1.800 opponenti à u stessu tempu.

Nantu à i seculi, pezzi bleu di u pelu per u sbuffulatu di e mani tornu sò più rizieli, è in quelli appare un inseriti di cobre è di ferru. Eranu usati da atleti in l'Imperu Rumanu è sirvironu micca solu per a prutezzione di e so mani, ma ancu elli tornanu à formidabili armati. Questu hè cumu si e mani di i pattu di u lamentu era impannillatu in peleali gladiatori.

Storia di u sviluppu di boxeia

A storia di u pugilatu mudernu hè stata attaccata à l'inglaterra. Questu paese hè u babbu di stu sport. U primu scrittoghju scrittu di u eventu casu di battaglia data di u 1681. E rigioni chjappi ùn sò micca stabilitu in quelli ghjorni, anu accunsentutu in anticipu prima di a battaglia, un ghjùdice hè statu stabilitu, u vincitore hè stata premiatu da u boxe di a battaglia. Nisun pesu è limitazioni di u tempu esistevanu. I batticiani senza guanti, sbattìanu i so capelli, spalle, perdi, coli. In fattu era una lotta intimidata.

Famiglia James Figg è u so studiente sculare

In u 1719, James Figg è Ned Saton scontru in u duellu. U vincitore hè Figg. Hè statu datu u tìtulu di campiò. Un primu titulu sottu stu nomu ùn esiste micca. A l'ora di Figg, u boxing anu fattu ancu più populari. Campioni hà scrittu articuli in a pressa publica è parlava di i tècnichi di attaccamentu è di difesa di u boxing. Accuminzau a formarii li primi regule. Sicondu l'elli, i suldati pudavanu finisce l'enemu in u sensu veru di a parolla, breaking the legs and hands, pressendu à i so ochji. In i soli di i botti di artiali marziali, anu persu cù l'unità chì puderanu perforà a pericchia di l'avversu in a battaglia. Eccu eranu verdi orribili veramenti. Figg creò l'Academia di Boxing in u 1722, induva hà insignatu dinò lutta di tutti i ghjorni.

Jack Broughton hè divintatu pupulari di Figg. In u 1743 anu datu e prime règule di partiti di boxe. I guasgi sò stati introditorii per l'usu, i competizioni cuminciaru à l'annu, u cuncettu di rotuli apparsu.

Regoli di u Marquis di Queensberry

A storia di u boxeamentu sviluppatu nantu à i seculi, sottumessi cambiamenti. In u 1867, i novi reguli hè statu introduttu, cambiantani radicali l'accusazione di u partitu di boxe. Eranu arrigistrati in "Regoli di u Marquis di Queensberry". Pusonu stessi riguli nantu à l'azzioni di i cumbattenti, limità l'azzioni, pruibitu l'utilizazione di stivali cù unghji, rotuli obligatorii anu intruduciutu cun un limitu di 3 minuti, punche sò spiegati, coli, ghjinochji, affucazioni. Sì u boxeadore, l'arricumendi à 10 settimi. S'ellu duru stu tempu u boxeore ùn hè micca risuscitatu - u ghjuridore ponu leghjità a scunfitta. Tucculà l'anellu di ghjinochju o aghjunghje à i cordi accuminzava a essiri cunzidiratu a caduta di u boxeur. Molti di sti règule sò ancu à u cori di u boxeicu mudernu.

U bout entre James John Corbett è John Lawrence Sullivan in 1892 hè cunsideratu a data ufficiale di nascita di u boxeiu prufessiunale mudernu. Siccome stu mumentu in i Stati Uniti è altri paesi cuminciaru da prisintà organizazioni publici in u pughjilatu. Eranu numinati assai voti, anchi si a so essenza ùn cambia micca à u stessu tempu. Hè chjamatu issa Organizazione di Boxing.

Storia di u pugilatu in Russia

In a Russia antica amatevanu di misurà a so forza, ci era ancu pattu di cummatti è pele à manu. Molte contatto di fanti russi si riferenu battaghju cù l'eroe Ilya Muromets, Alyosha Popovich è Dobrynia Nikitich. Hè una quistioni di a so forza notable. In battaglie di a vita verita anu aghjatu ancu, induve l'arti marziali anu misurata per a forza cun l'altri, spessu ci parevanu cummattimenti "parete à parete", quandu parechji personne participàvanu da una volta da ogni parte.

A Chiesa Ortodoxa ùn hà micca apruvatu di stu tipu d'animazione, è a lotta in manu era spessu pruibita. Sottu Ivan u Terrible è più tardi, sottu Petru, u Grandi, u pughjilamentu in ogni casu scrivutu in u paese, l'interaction cù l'Inghilterra è a so cultura ùn puderia micca ghjustu. In u 1894 Michael Kister pubblicò un libru in u boxing in inglese. 15 di giugnettu 1895 fù u primu duellu ufficiali. Hè sta data chì hè cunsiderata cum'è a data di nascita di u pughjilatu in Russia.

I più belli pughjili in a storia di u pughjilatu

I sperti spessu argudiendu entre elli, quale di i pughjili à quale pianu sia nantu à i meriti. A storia di u pugilatu havi li so radichi distanti da l'antichità, cusì ci sò assai pruduttori maiò. Qualchì parechji sò stati missiamu prima. Se parlemu di u pugilatu mudernu di 20-21 seculi, a questa classificazione di boxeuri secondu l'esperti hè a seguente.

  • Joe Louis. Americanu, si dici chì hè u più bellu boxeur in u mondu in a storia di u pughjilatu. Scupraru 72 vittorie, è solu 3 perditi. Hè cunsideratu un erucanu legendariu è simbulu di u paese.
  • Certi verità sò inclinati à argudià cun sta parolla è sustiniendu chì u best Boxeur hè Sugar Ray Robinson. Per ellu ci sò 173 vittori, 19 vittorie. Stu libbirtaru, in più di aviri gran forza di forza, a perseveranza, sempre cantava è danced perfectly.
  • Mohammed Ali. 56 vittori, 5 vittorie. I battelli busturi in a storia sò spessu attribuiti à questu pugnu. Tanti lotta lighjenduli anu nomi. Mohamed Ali, in più di a lotta, participò in l'attività pulitica di u paese, parlendu contru a guerra in Vietnam. Per i so attività contru u guvernu fù imprisoned. Ma quannu fu liberatu, era prestu prestu à battaglia.
  • Henry Amstrong. 150 vittorie, 21 scunfia. A so carriera ùn hè micca assai successu, ma hà sceltu subitu a muntagna. Ci hè un periodu in i so battalji, quandu guadagnau in 27 battaghji in una fila. Questa seria di vittori hè ricunnisciuta com'è u megliu in a storia di u pughjilatu.
  • Jack Johnson. 80 vittorie, 13 vittorie. Un Africanu americanu. Hà pussessu bè una tècnica di cummattimentu assai interessante, chì aviciniani ùn anu pussutu vultà, in u risultatu, una volta di l'altra volta, hà venutu à u vittori unu unu à l'altru durante deci anni. Jack Johnson era veramente u più grande boxeur.
  • Mike Tyson. 50 vittori, 6 vittorie. A so popularità ùn cunnosci micca u limitu. Stu cumbattutu ancu culpisce u Guinness Book of Records per u più veloce in u mondu. U so putere è a velocità hà micca cunnisciutu cum'è limiti. Stu cumbattutu era cunsideratu veramente sanguinario. Questu d'ellu va un gran numaru di stori incredibile è reale, per esempiu, di cumu si alluntanò l'ore à l'inemicu. Mike Tyson in a so vita è stole, è era in prigiò. A so vita persunale anu sempre raffinatu. Tre vittimi ufficiali. Mike Tyson hà figliolu di ogni matrimoniu, è di dui figghi illeghjani.

Questa lista pò passà è quì. Parechji boxeuri anu pigliatu u mondu cù u so putere di ricerca à u vanu u maiori putere.

Storia di u Boxing Thai

Ci sò diverse direzzione in u pugilatu: ùn hè un pirotele in francese, semiprofessionali, amateur, francese. Oghje, in u piccu di a so popularità in Russia hè u pugilatu tailandese. Invece ancu à u nostru paese in a fine di u XX sèculu. Dopu questu, u so sviluppu rapidu in Russia s'hè marchjatu, parevanu i scoli tailandese di boxe, a Federazione di Boxa tailandese. Ntô 1994, atleti formati guariscenze premji internazionale in cuncorsi internaziunali.

U boxing tailandese hè ancu chjamatu librettu. Hè permette i punelli ùn solu cù pugno in guanti, ma ancu cù i grighetti è i colchi. Oghje cunziddiratu unu di l'arti marziali più brutali.

A storia di u pugilatu tailandese hà scrittu più di dumila mila anni fà. U Regnu di u Tailanda hà spessu sottumessu à cummattiri cu i cunquistatura in quattru combat, è i suldati avianu l'amparatu l'arti è i tati di a lotta. A primu battagghia ufficiale di u pugilatu tailandese hè in u 1788.

Dopu u 1921, e rigioni più strinenti sò stati introditi per luttà. Hè statu necessariu di purtari guanti, battani accuminciaru a èssiri celebrati nantu à anzi spiciali, da quellu tempu a battalia accuminciava a avè un limite di tempu, i puntelli à l'inguelli eranu pruibuti , diventate per categurie di pesu apparsu.

È cusì da a mità di u XXu seculu, u boxeggio tailandese hà da espansione è vende a popularità à u mondu. Ci era un associu internaziunale. I campiuni di u mondu in u sportu, i campionati europei sò regula spessu.

U Boxing hè unu di i sporti più carichi

A lotta più caruata di a storia di u pugilatu hà fattu in Las Vegas in u 2015. In u duellu vinìanu cunghjuntini "duie legends", l'invicutu Floyd Mayweather, un americanu, è Manny Pacquiao, un Filippino. I urganizatori prufiteghjanu di questu avvenimentu nantu à 400-500 milioni di dòrica, i prezzi per qualchi trasferimenti righjunghjini 100-150 mila dolce. Questa hè una quantità apprussimata di prufitti in e dati ufficiali, chì soldi hè stata guadata in questa batta in a realità - resta quandu ùn crede. Mayuer hè offru 120 millioni di dati, è u filippanu 80 miliuni di dati. In tuttu a storia di u pughjilatu, nimu ùn hè stata priscinnata prima di tariffi enormi. U più altu athlete pagatu in u mondu ùn ùn difendate i so fannenu è anu una victoria cunfidosa in questu partitu. Ancu se sicondu parechji televidenti, a lotta era micca bella.

U ghjocu ùn hè micca solu un sport, per parechje hè tutta a vita!

U ghjocu per atleti è spettori ùn hè micca solu un sport, hè una vita! In questu l'atleti di cummattimentu sulidariu mostra a forza di u so caratteru, a vitalità, una grande vuluntà per vincite.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.