Sport è FitnessArti marziali

Premiu Olimpico David Musulbes

David Musulbes hè un famusu lugiziale di freestyle georgiano. Hà u titulu di Honoré Master of Sports. Attivatu in tornei internazionale per i equipos nazziunali di Russia è l'Slovakia. Campionu Olimpico.

Biografia di l'atleta


David Musulbes nasciu in 1972 in Ordzhonikidze, in a capitale di l'Ossezia in u Nord. Emu accuminciava a ghjurnati sporti à l'escola quandu avia 10 anni. Ci era di qualchì passi da u complexu sportiu "Trud". In questa stanza era occupatu in un zitellu di 10 anni è si preparava pè i ghjovi Olimpichi in u 2008.

À i so vittori preparanu i mentri Saveliy Byazrov, u dui campeoni di u mundumanu è di Kazbek Dedegkaev, maestru di sport di l'URSS.

I primi successi

David Musulbes hà venutu à a prima vittoria seria in 1993 quandu turnò 21 anni. Addiventà u campionu di Russia in a categuria di pesu prestige finu à 100 kilogrami.

Ntô 1994 si n'andò in u campionu di u mondu in Istambul, induva hà guadagnatu una medaglia di bronzu. U vittoria di u torneu era l'Aravat Sabeyev, u secondatu hè occupatu da u corsu Davud Magomedov.

In u 1995, David Musulbes guazza l'oru à u Campionatu Europeu in a cità francese di Besançon. In u partitu decisivu vinta u guvernu di a Milano Mazac. À u stessu tempu, l'atleta si move à una categuria più "grossa" - finu à 120 kilogrami. In u stessu stagione guadagna a Copa del Fiore, è in un paru d'anni riceve u titulu di Honoré Master of Sports. I so rializazioni sò stati apprizziati.

Tutte l'oportunità per andà à i Jochi Ulìmpici David Musulbes, chì a so biografia era sempre associata cù l'sport, avia in u 1996, quandu a cumpetizione hè stata in Atlanta. In ogni fini, era in Corsica.

Olimpichi di Sydney

Versu u 2004, Musulbes vincìu un bronzu in u Cuncorsu Mundiali, diventendu un champion europeu duoppu. À l'Olympia in l'Australia australiana vene à u listinu di unu di i favori di u torneo. À e competizioni, elabureghja in a categuria più pritisa, finu à 130 kilogrami.

In a semifinale, hè confronto da u combattatore iranicu Jadidi. A lotta passa cù u benefiziu di i Musulbes, ma hè pussibule à guadagnà solu in punti, ma secu, 3: 0.

In una battaghju parallele, ucrachu Arthur Taymazov riceve una stima di a "carcassa" per piglià à Cuban Rodriguez.

A destinazione di a medaglia di u doru hè decisu da u russu è u Uzbek. À u stessu tempu, David Musulbes, chì a naziunalità hè georgiana, mai hà parlatu per Georgia, preferitu à u squadra russa. U risultatu di u bout hè 5: 2 à favori di David. L'eroi di u nostru articulu sarà un campionu Olimpico. Sta midaglia d'oru era l'ultima per u gruppu russu in quellu Olimpiadi è 32 in l'eventu di l'equipa.

A preparazione per i seguenti Olympichi

Un cuntrattu seriu per a vittoria in a classificazione di pisu Musulbì era in vigilia di a nova Olympiad, chì si teneu in Atene in u 2004. Hà ricuminciatu dui Campionati di u Mondu in una fila, ma ùn hà micca ghjunghje à a squadra naziunali. Ùn sò in un principiu sportiu, ma per una qualchì intriga chì guadagnava à quellu tempu in a squadra.

Ricunniscenza ùn hè solu in Russia, ma ancu in l'esteru. Per esempiu, in Bulgaria fù datu u titulu simbolicu di u megore sportista freestyle. In u 2003, David Musulbes ùn pudia sculastra a terza vittoria in i campiuni di u mondu. U wrestling freestyle pèrdite cunsiderà in u spettaculu à u torneo chì si tenia in New York. Musulbès, ancu di un altru lemminu eminenti - ancu un Buvaysar Saytiev russu refuseu d'avè una visa di l'U. Tuttu chistu hà avutu un effetti negativu nantu à a so cundizione, ancu hà pensatu di cumprità a so carriera prufessiunale. Ancu era in una tempurosa un coach di u primu sèculu di a squadra russa, hà travagliatu in stu post per trè anni.

Ritorna à u tappe

In u 2008, David Musulbes, chì a so rettrazioni ricordamente decorata e prime pagine di publichii sportivi, decide di ritornu à u big sport. Addiventa un membru di a squadra di luttà in a freestyle wrestling, è in parte di stu gruppu si va à l'Olympia in Pekin.

Hè sorprendenti chì a furmazione di Musulbuli resumu solu sei mesi prima di l'iniziu di i Jochi Ulìmpici. À u Campionu Europeu in u Tampere Finlandese, u primu dopu un largu ruppu, righjistru solu à a finali, in u perchè perde. In ogni casu, dopu à a fine di a cuncurrenza, devenu chì u so avversu in u partitu finale hè stata una prova di pruprietiva positiva. Hè priva di premiu, u champion hè Musulbbe.

Olimpichi di Beijing

In Agosto 2008, ghjè in l'Olimpichi di Beijing à l'età di 36 anni. U so travagliu accumenza cù i 1/8 finale, induve hè confrontamente da u Wilson Wilson Sievari. Musulbes vincenu cù u vantaghju claru 9: 0.

In i quatru difinitori, si mette in l'avversu di l'Ungarisi havi Untu Aubel, medalistu di bronzu di u Campionatu Europeu è U Europeu. U novu ghjuchidatu u lugutru slovenu venite cun un puntu più modestu - 4: 1.

In a semifinalista incontesta nantu à u so rivalu eternu - u Uzbek Arturo Taymazov. Musulbuti fermamente resistenza, ma ùn guverta micca un puntu, mentri u so avversu riceve dui punti.

L'ultima opportunità per win una medaglia olimpica hè a battaglia per u terzu pianu. Musulbes si scontra à a Cubana Disney Rodriguez, chì accetta à u Bakhtiyar Akhmedov di u ghjovi.

Musulbichi vittite una vittoria cunfidendu 8: 2. Eppo in una casette di munita di a squadra eslovaca, una medaglia di bronzu in freestyle wrestling. A strada, in a finali in a categurìa di pesu finu à 120 kilogrami Taimazov hà guadata, era più forte di Ahmadov - 4: 0.

At present, David Musulbes hà riturnatu in Russia da Slovakia. Opere in a capitale, in a gestione di u Cumitatu di Sports di Mosca, sottu u dirigenti di Alexei Vorobyov. In a zona di a so rispunsabilità, a scola secundaria spezializzata di a riserva olimpica N ° 1.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.