Sport è FitnessArti marziali

Alexander Chabliy - un ghjovanu luchador di l'MMA

Young, ma digià cunnisciutu Alexander Chablis hè un liggeru MMA, ghjucatu per a squadra "Peresvet". U campionu hà 18 feriti, 15 da quali fineru à a vittoria. Sona e modesta, restituita è tecnica - tuttu questu hè Alexander Chablis.

Biografia

U futuru campionu hè natu in Rostovu-on-Don u 18 d'aprile di u 1983. I paisani di Sasha anu riedu u so figliu per andà in sportu. Dopu qualchì dubbitu, era decisu chì Sasha participassi in u karate.

U zitellu veni à a sizzioni à l'età di 7. U furmazione hè stata capata 3 volte à settimana. Li carichi sò stati grandi, perchè avete aduprà l'attrazziu cù studii in u primu livellu. Ma Sasha hà travagliatu cù perseveranza. Allora u zitellu hà cullucatu à u coach Belousov Nikolai Pavlovich. Hè quellu chì hà aiutatu u ghjovanu decide nantu à a so carriera futura in a MMA.

Battles

A prima battagghia di prufessiunale, Alexander Shabliy, detti à a fini di u 2010 cù u Vache Zakaryan. È digià in a prima volta u ghjovanu ghjovanu vittatu, appricatu una accolta dolorosa. Dopu pigliò parechji battaghja vitturiosa, dopu à quandu Alessandru fù parratu com'è un liggeru prupittante. A prima vittoria succideva in un duellu cù u Mamur Fallen in u 2011. A u torneo in Grozny, Alexander Chablis hà stabilitu un modu di registru. U duellu cù u Ryan Quin americanu finita quì à 12 sondi dopu da u colpu di l'incisioni di u russiu.

L'atleti stessu crede chì a furmazione è a perseveranza a purtanu à i risultati desiderate. Per ogni lotta u babbu s'alluntana da a fede in u core. U so idolu hè Fedor Emelianenko è com'è atleta, è cum'è una persona. L'ultima battaglia Alexander Shabliy era di cunduceru con Adam Townsend da America. Ma l'ultimu furmeru u regnu di pisu, supirore u pesu permissibule da 3 kg, è a lotta fù annullata. Alexander ùn pò micca accettatu l'ipocrisia è l'duplicità, sclarendu a rapportu darrere a so back. Chjamanu a fede ortodoxa u so motivazione principale è incuragisce i fanali russi per supportu più attivu à i atleti domestici.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.