Sport è FitnessArti marziali

Fighter Dmitry Sosnovsky - formidable pesu pesu in u mondu di l'arti marziali mixte

L'arti marziali mixte anu avè ottinutu popularisazione ogni ghjornu. I cumbattenti cumbattenti sò stati veri di i sport di prima scossa. In ogni casu, per vincite un nomu, hè necessariu di scuntrà cù l'atleti più forti, altru anu da sparisce in l'oscurità. Dmitry Sosnovsky, un liggeru chì a so biografia serà dettu avà, hè un cusì vivu di questu.

U zitellu di Yalta

In u 1990, unu di i prugrameri MMA promettenti nascite in Crimea oghje. Dmitry Sosnovsky anu meritu di l'arti marziali di a zitella, era particularmente interessatu in a Jiu-Jitsu brasiliana, esotica per l'espazio post-suvièticu. U ghjovanu hà uttene successu seriu è utteni u dirittu à un cintura blu.

U futuru cummissariu di Nessunu Dmitry Sosnovsky hà passatu in Kharkov, induve hè stata fatta in u so sport preferit. In u mondu di l'arti marziali mixte, ùn hè statu tantu longu, accuminciannu a parrari pi lu club ucrainu "Oplot". U 13 di uttanu in u 2012, hà adupratu a so prima lotta in a MMA. Lu liggeru rivali hè Svyatoslav Scherbakov, chì ùn durria micca longu contru à l'uriggini di Yalta. A lotta fu firmata da TKO.

In generale, i primi rivali di Dmitry Sosnovsky ùn eranu micca forza seriu. A maiò parte di elli avianu un balancatu negativu di vittori è di scunfitti in a so traccia.

U sviluppu di carriera

In u 2013, u cummaru Dmitry Sosnovsky hà trasfirutu a St Petersburg, induve firmò un cuntrattu cù a famosa organizazione promotora Bellator. In ogni casu, prima di u famosu match with Alexander Emelianenko, ùn hà spessu si ncontra cù forti rivali. Hè pussibule di rializà solu qualchi pugnimentu di u ghjovanu atleta.

Igor Kukurudzyak era u campionu di l'Ucraina in kick-boxing è l'arti marziali mixte. A lotta contru ad ellu puderia esse una prova per un novu. In ogni casu, u cummaru Dmitry Sosnovsky da i primi minuti rimpròvinu l'enemicu più espertu. Unnadore micca chì Igor vi vene à i so sensi, Dmitry hà scappatu chì digià in a prima volta.

A lotta contru Jerry Otto hè statu u primu induve l'attuali Jiu-Jitsu hà capaci di dimustrà e so cumpetenze di lotta. Dopu qualchì sforzu di punche, l'sportista di l'Allemagne era in l'annu, u zitellu Dmitry Sosnovsky, cun un forti suffocante, u furzò à rinuncia.

Vittoria annantu à u frère di u "Ultimu Emperadoru"

Avà, u fratellu di u legendariu Fedor Emelianenko, Alexandru hè unu di i forti in a divisiona di pesu pesante di l'arti marziali mixte. Sicondu l'idea di l'urganizatori di u Coliseum FC - Tempu New History 2, u cummaru Dmitry Sosnovsky hè diventatu un novu rivali rivatatu di l'atleta russu. Dmitri stessu s'addunò chì in u prublema disputaria u preferitu era l'Emelianenko più diliziu, per quellu di quale ci era più di vinti vittori.

A battaglia hà fattu in jinnaru 2014. Tuttu chiddu mistenniu Sosnovski per travaglià in rack. In ogni casu, da i primi mumenti di a lotta, decide di trasfirimentu a lotta à a terra. Dopu avè ricivutu un disseczione, u battagiu valenu reintegratu di finisce a lotta è di novu cuminciò à fallu l'Alexander. Dopu un tentativu successu di cunducerà una accolta dolorosa, u cummaru Dmitry Sosnovsky hà scappatu un sforzu di colpi à u rivali in u fossu è furzò à u ghjùdice intervene per affaccià a lotta cun TKO.

A vittoria annantu à u lumiunatore cunnisciutu è eminenti diventò u più divano in a carriera di l'atleta. No tantu tempu, hà firmatu un cuntrattu cù u UFC. Oghje hè un di i prugrameri MMA più promettenti, è tutti sò aspittendu i so novi pugnimenti cù forti rivali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.