FurmazzioniLingue

How to "à sente u ciavuru" o di "aviri"? Certi subtleties di lingua russa

lingua russa hà di più cà una mila anni di storia. Certi di sprissioni chì ùn avemu micca esitò à aduprà in la vita ogni ghjornu, cù imbusche primariu possinu senza logica, o ancu i paesi. I furesteri studià lingua russa, hè difficiule à spiegà perchè 'na musca' ncapu lu muru, è un vasettu di u tavulinu hè. Dinù ponu esse difficiule di sapere quantu à dì, mette nantu una giacca nova, o padrona, à sente, o senti lu ciàuru. Giustu, la frasa "no, è sbagghiatu", è ùn diventa un esempiu classicu di la lòggica Russian. In stu articulu, ci sò capisciu comu a diri lu currettamente: "lu ciavuru à sente, o senti."

Micca solu à u livante, ma dinù a lingua - una materia dilicati

U compitu hè abbastanza cumplicatu. Chjaramente u labellu à dì, "à sente, o senti lu ciàuru" ùn po chì ugnunu Linguist. À spessu, per a spiigazione di stampa Russian piacè si rifiriscinu a dizionari, materie reference, è ancu in altre lingue. In particulare, assai maravigghiatu, sottu à u regulamentu di Russian - "passa à sente, o aviri?"

Ogni nazione hà un certu ritrattu di u mondu, chì in qualchì manera, reflété in u sistemu di sìmmuli. Ma u sistema stissu hà liggi nterni, è a so logica. Non solu ùn avemu una lingua, ma ùn ci pigghia.

À capisce ciò chì hè a diffarenza trà i sprissioni "à sente, o senti lu ciàuru", ùn anu accessu subitu l 'inglese. Hè facile à custata chi lu verbu "à sente" c'è un granni gradu di capacità fisiche a miludia populu corsu, è u verbu "aviri" rifletti un statu di la menti.

Avemu miludia u mondu fora, hè cumplessa, perchè i nostri sensi intiraggieunu cu iddi. Per esempiu, in i pittura, ci sò friddu e callu rusulinu, la musica - music pisanti, etc. Picchì spissu avemu apparenza di parlà, sente chi ciàuru, capì stu prucessu di pircizzioni di un particulare oduri ...

Parolle, cum'è ghjente, ùn ponu accustà autra

Lu tèrmini "valency" hè pràticu di tanti da una panca, la scola. So in chìmica si rifirisci a capacità di u mulècula di lià à un altru mulècula. Ma di lingua, nunustanti la abbunnanza di e parolle è e frase, pari senza ogni logica, in infatti, hè camurrìi sistemu organizzata di i segni.

In linguistica chiamatu Francia valence pussibilità di unu signu assuciata cù altre parolle. Per esempiu, ùn dì "strata di sangu", "strata di sangu", ma "omu magre". Semantical, a parolla "russi" megghiu cu suggetti nature, o parti di u corpu, ma nun parrari genti in generali. In u famosu storia da Anton lamentu unu di li so 'amici lu chiamò un magre è ùn magre, perchè issu caratteru, un so amicu "nvernu", hà persu u so' identità è onuri, hè divintatu un flatterer servu.

Czech usatu lu suprannomu "tigna" in u scopu, à quellu più emotionality narrativa. Ma noi volte fà sbagli incerta, perchè luntanu da i normi di la lingua littiraria esiste è di parlà, chì à spessu ci va fora di l 'norma. Per quessa, a capisce cumu per dì "à sente, o senti lu ciàuru", ùn hè necessariu di fà a un dictionnaire devessenu e un dictionnaire di parolla di Russian. Ma l 'affare di u custruzzione di ste frase mintuatu sopra.

Cosa fà dizionari

In la prima mitati di lu XX sèculu. era propriu uguali sia forma - "à sente profumu" e "ciàuru". Stu pò esse verificatu in l 'inglese DS Ushakov.

Però, da u mezu di u XXu seculu. sistemu lingua hà cambiatu è avà u solu tariffa obscheliteraturnogo curretta hè una cumbinazioni di "ciàuru". Hè in stu furmulariu chì sprissioni hè prisintatu in inglese Collocations, publicatu in 1983 da l 'Istitutu di lingua russa. AS Pushkin. Ghjè da luntanu unu di i più importanti publicazioni di stu tipu.

Intantu, in u discorsu "Live" ...

Linguisti sò impegnati Fixation, Lacu di e la justificazzioni di la norma littiraria. Tuttavia, dapoi u 1983, hè stata quasi 30 anni, è lu lingua hà cambiatu un pocu, parchì ghjè sempri è sviluppa chi. Cù u migliurà di norme vivant di pirsuni dâ migghiuranza d 'industria prufumu, ci sò novi tipi di spìriti, butteghe spicialità aperta, e accussì on. D.

Cum'è un risultatu, avemu avà vede chì a spressione "à sente spanni" finalmenti cadiu nta disuse, è versu u spaziu di vucabbulariu prufessiunale. Prufumieri ùn pensu, vi tuccherà à sente, o senti lu ciàuru. Perchè per elli, i spiriti sò un tipu di mùsica di u corpu, 'n particulari la lingua di sentimenti è primure.

Dunque, s'è tù ùn cunnosce, à sente, o rissentu u prufume, pudete puru aduprà salvu in discursu cutidianu di ste duie frase. In cumunicazioni travagliu ùn sarà un sbagghiu. Tuttavia, in i ducumenti ufficiali, si alcunu, tocca à esse, ancu tù avissi a usari na cumminazzioni di valutazione. Sè noi sò capisciu un ciauru curtisia, in ogni casu, ci vole à utilizà lu verbu "aviri".

Cosa altri verbi unisci la palora "ciàuru"

, Ma a parolla "aviri" cun Reali "aromatica", "ciàuru" unisci i seguenti Verbi:

  • a riuniri;
  • 'amuri;
  • hannu;
  • edizione;
  • odiu;
  • Ùn ccchiù.

U listessu odore pò sicuru / sicuru lompi o Italiana è ramenta di quarchi cosa, comu si o micca.

Cumu traduce a sprissioni "ciàuru" in altre lingue

Hè bellu, chi in lingue European a parolla "ciàuru" hè dinò à spessu usatu u verbu "sintimentu": fr. "Sentir francese", Eng. "Mulatteri". Però, si deve esse nutari chi si lu British ùn pensu quantu à sente lu ciàuru o sentu altri subtleties presente in a so lingua. Richiamari, a famosa canzona di Nirvana "Chica cum'è spiritu amateur". Dopu à tuttu ", ciavuru" - significa ca significa "ciàuru" a miludia lu ciàuru. How tu avissi a traduire su lingua russa hè u nomu? A traduzzione littérale hè impussibile, ùn hè vera?

In Ucrainu ci sò u listessu ozzione cumminazzioni chì in la lingua russa. Contru à l 'industria di u nurmale espressione "vіdchuvati ciavuru" in parrata langage è ghjochi ponu esse trovu a frasa "odore chuti" (ca significa ", à sente lu ciavuru").

Pò dassi chì a simpatia a miludia prufume comu na caratteristica mùsica di tanti pòpuli slavi.

Cusì, a risposta à a quistione hè currettu: lu ciavuru à sente, o sentu, ùn esisti. U tassu ufficiali hè u sicondu ellu, ma prima ch'elli l'dì in discursu langage è inglese occupational.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.