Sport è FitnessIoga

"Eye of Revival" - una gymnastica unica di i monjos Tibetanos

Parechji milla d'anni, i monumenti tibetani hà sviluppatu un gruppu specialu di esercizii destinati à restitu u corpu à i ghjovani, per aiutà à ottene una salute eccezziunale è à purtà i musculi cù forza. Ginnastica di i monjos tibetanes "Eye of Revival" comprise 5 rituali (eserciti), chì, à u turnu, combina l'elementi di duie documenti di asanas tradiziunali . L'esercitu di u cumplessu ùn si pò micca più di 20 minuti. Oghje chì i monjos tibetanos sò distinti da un grande numaru di foglie longu, chì a so pratica di u sensu di a natura pò invezza, u tempu di gastu pare ridiculu.

Ginnastica di i monjos tibetanos: una breve descripzione

  1. Avete à fà stendi diretta è stende i vostri braccia paralleli à a superficia di a terra à i costi. Allora accumincia a spinning in a direa urariu. Puntatu impurtante: se ci hè mareu - a rotazione stà dettu. Gimnastica di i monacali Tibetani urganizeghja chì una persona cumpreta 12 giorni sichi, ma i principianti fuglià bastassi è trè.
  2. Questu esercitu dumanda una litteru fieru dudu. Avete bisogna à a spingera è posanu e to mani, longu u corpu, cù e to palme di vista. Fate l'exhalazione prufonda, susciteghja a testa è presse a to quattru firmà contr'à u vostru pettu. Allora l'ascultà e quattro in un angelo right up e pigliate un soprente in no tempu. A pelvis in questu esercitu hà necessariu à esse cundati à u pianu. Allora, cù una exhalazione prufonda, cumincià i davanti per i peri è si ghjustu à u pavone. Relax e repite tuttu u novu.
  3. In questu esercitu, a ginnastica di i monumenti Tibetani suggerisce chì una persona riceve. E caghjà si deve esse situatu nantu à a larghezza di i spalle, è e palme si trovani sopra i buttiglii in a cintura. Prima, pressu a to mugla à u to pettu, basculendu a testa in fronte, dopu à quale tòrmore, turnendu u vostru pollu. Quandu a spine si dàvuli, pigliemu un respiru travente, è quandu avemu tornu à a pusizione di partenza, piglià un respiru fundatu.
  4. Hè necessariu di pusà à pusà nantu à u foglie è stendi e lattichi diretti in fronte di voi. A volta hè diretta, i palme hè rializatu è pruteu finu à u pavimentu, i petti sò unipochi apartementi. Trimate a testa in fronte (mantene a toca pigliata pressu à u vostru pettu), exhale. Allora aghjustate a volta per chì a forma di u corpu pare com'è una tavula, è fate un exhalazione dulce. À a fine, struisce tutti i musculi per parechji sicondi è, rinforzendu cù una morti, piglià a pusizione iniziale.
  5. Ci hè bisognu à ghjustificà nantu à u ventu di u ventu, appujatu à u corpu nantu à i pomi è e palme. Fate chì i vostri genolli ùn tocchi u pianu. Prima, rinfriscà a testa tant'à ellu pussibule, è poi assume una pusizione chì u corpu cù a so ubligatori forma un triangulu. A testa si deve pressa à u pettu. Tempurà i musculi per 2-3 segni è tornanu à a pusizione di partenza. A gimnastica di i monjos Tibetani in questu esercitu centrà in sopra a respirazione - ùn hè micca listessa chì in quattru anni precedenti. À u principiu, quandu u corpu hè in a pusizione di ripusazione, una fatta sia fatta, è quandu si duminò à a mità, un respiru fundatu.

Ricevani per a implementazione

U numaru d'avvicinamenti à l'implementazione di ogni creazione cumincianu cù trè rivoluzzioni. Apenné, in una settima u numiru hè cresciutu da una o duie volte. A quantità massima di repetizione ùn deve esse micca più di 21. Una volta per settimana, pudete piglià un spaziu. Parechje persone ci anu interessatu interessante in quantu utile è efficace a ginnastica di i monumenti Tibetini sò. I posti di quelli chì avemu digià a sperienza per almenu uni pochi mesi dì chì u risultatu hè visibili ancu à i observatori esterni. A dimostrazione mostra chì da una sola spine, ùn hè subitu una riprumeria di energia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.