Sport è FitnessIoga

Cumu apre a meditar

Meditazioni in l'ultimi anni hè diventendu più pupularità. Parechji sò interessate in manera di amparà à meditarè solu perchè s'hè addivintatu di moda, ma dipoi però a maiuranza pruteghja sempri di apprinneru a meditation à relieve tutti i tipi di stress è tense. Inoltre, a meditazioni pò aiutà à amparà cumu mantene l'equilibriu spirituali è in ogni situazione per esse tranquillità.

Ùn importa micca quantu simplice tale occupazione pari, in fattu per quelli chì vulianu sapè à a modu di meditarranze, pò esse alcuni barrieri è difficultà. Ma questu ùn hè micca significatu chì solu i monumenti chì aduranu u grande Buda pudete fà stu artu. Qualchidunu chì vulete sapè di sapè à amparà à meditassi è amparà quellu sapè.

In fattu, a meditazione ùn pò micca solu l'aiutà à sburle a tensión dopu un ghjornu di travagliu, ma ancu portanu enormi beneficenti per a salute fisica di una persona. Per esempiu, quelli chì si prevene per fà questu quì, dopu uni pochi sesioni ponu nutà una migliione significativa di a salute, chì hè aiutata da una reduczione in a pressione è a quantità di tali colesterol duvulatu in u sangue. Inoltre, stu artu sviluppeghja a capacità di una persona per a creatività, rinfrisca l'immunità è alleia di i scherzi d'ansietà raghjonale. Hè fatturate affirmatu scientificamente chì l'esercitazioni stimi stimule a produzzione di più antichi d'influenza in u corpu umanu.

Prima di inizià meditaratu, hè abbastanza per studià solu una tecnica simplicia è l'utilizanu à ogni ghjornu. In questu casu, ùn deveru micca troppu cura è teme à fà qualcosa di malu, perchè in meditazioni ùn ci hè micca una accertazione chjaramente chjesa. A regula più impurtante hè di sente a vostra voce intesa, i vostri sentimenti è, per consensu, di curreghjite e azzione, per pruvate à cambià una cosa, per circà e novi sensazioni.

A risposta di e quistioni di principianti nantu à cumu migliurà à meditarè, i sperienti recommandé, prima di tutti, maestru a pusizioni simplici. Unu di l'autori parvene à piglià una pusizione cunfonda nantu à u banchette, mentre chì mantene a to back straight, relaxed, non slouching. L'iniziante pò esaltà contru à a volta di a catedra o à u muru, per ciò chì hè più faciule di sustene a volta in un stile rilassatu. Qualchidunu pò truvà difficiule per rilassate in questa position. In questu casu, pudete mette u cuscinu nantu à u pavone è pusendu nantu à questu. Un altru autoritariu annunziate à e principianti per strufinate nantu à a chjera è ponite i so pedi in a sedia.

Comu regula, prima di inizià a sessione, per pudè tune in, avete da parechje tempu inclusi music rilassante. Ci hè moltu parechji meloni diffirenti creati specificamente per e so lezioni, ma in fattu, a musica più adattata serà quellu chì una certa persona li piace, chì aiuta à a calmà. Hè necessariu sapè chì a sessione di meditazione hè passata in silenziu assolutu, per quessa, prima di u principiu, ogni sonu deve esse eliminata. Per principià, a lezzione pò durà circa cinque minuti, svantaghju pocu. A cosa più chjesa ùn hè micca a quantità di minuti o l'ore passati in relaxazione, ma u desira di sperienza a sperienza, a negattività, l'estensità abbanduneghja u corpu è a calmità in Ghjè. E l'indikatori ùn dependenu micca di nessuna norma, ma nantu à capacità individuali di una persona particulare.

Duranti l'esercitu, bisognu à respirazione pròpiu, questu hè, fate cù u nostru nasu, tranquillamenti, a bocca esse chjesa. Unu di l'obstagni più cumuni per a relaxazione in i principianti hè a presenza di parechji pensi differente in a testa. In questu casu, hè cunsigliu di cuncintrazione di respira, contendu ogni contru è l'exhalazione o seguenti i movimenti di l'abdomen. Se pensioni cumincianu a ntirfiriri di novu, avete turnatu a respira. Inicialmente, maestru di a tecnica di meditazioni pò esse assai difficiule, ma in u tempu, cù furmazione constante, pudete apprezzà a facilità di ridivà di u statu negativu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.