ViaghjuDirections

Zilim - fiume in Bashkortostan: description, canoeing

Zilim hè un ridu chì i visitori annunziamente realizanu rafting. Hè u tributariu ghjucatu di u fiumu. U biancu, chjappà in i Ural Austral. Un altu livellu di ecologia hè cunservatu quì. A bellezza di u paisaghju attrae un grande quantità di turisti.

Cumu ghjunghje?

Parechje ghjente vinuta quì ogni annu. Per i residenti di e città, a cura per a fatigue, a monotunia di a vita dumestra hè Zilim (fiumu). Induve hè è cumu per arrivà?

A gente persequitanu vicinu à Tolbaza - un paese situatu 30 km davveru Sterlitamak, è fà una volta da manca. Allora cuntinueghja a percorsu per u settore di Krasnousolsky. Ddu pudete marcà l'acqua minerale libera.

I segui i segni chì si andà in Lake Bely. Passendu picculi cateni muntagni, per 60 km i turisti si sò muvimenti in una viella di zuccaru. I cundizioni per u passaghju sò normale, utilizate una veloce di 100 chilometri per ora.

Complechità di viaghju

L'ultimu paese in u percorsu à l'uggettu hè Tolparovo. U vede s'infigura Zilim - u fiume, chì hè attraversatu in u ponte. Dopu a so superiore, volta per direcè è vai per a costa à u vardinu. Arrivendu cù l'auto, vale averà sapè à chì preparalli. U vostru vehicliu deve esse capaci di sustene l'acqua è di u bagnu. Per arrivà à e rochie, questa prucedura ripetuta deci.

Ancu passendu u fiumu è guida à u boscu, hè sempre necessariu di impegnà per fangu è pichjate. Cusì ci hè necessariu di sceglie di dui maleità. U primu vennata hè simplicemente simile. In ogni casu, dopu à e tappe persone, parechje autucute ùn pò stallate u viaghju, l'acqua corre in a porta. Dopu avè supremu 4 vècenzie, a ghjente hà righjuntu à a casa di u forester è a basa da induve u kayaku.

Descrizzione

I turisti chì anu righjuntu u gol cù una bella vista. Zilim hè u fiumu in Bashkiria, chì hè circundatu di paisaghji muntosi pittoresca. À i banche ci sò rocks. Piacenza agguanta un passaghju per e caves è i cascate.

A vegetazione hè ricca. L'acqua hè puru. U so nivellu hè diversu in parechji partijiet di u fiumu. Ròttani mediani è di scatuli eranu scatti. L'attuali hà una veloce di 3 à 5 chilometri per ora.

Scopre i perspettivi di a magnificenza

Trekking in kayaks - l'occasioni di ammirazione di l'esplendenza è bellezza di i costi rocchi, i foresti di coniferi è i muntosi corsi, steep cliffs. Quessi paisaghji sò rimpiazzati durante u viaghju per un canali river. Passendu u paesi di Kuyli-Tamak, viaghji chì vede chì quattri bastioni di u muru di roccia scorri à u lettu di u fiumu.

In seguente, a vista apre u 5 kilometri, chì Zilim fa un detour. U ponte ha un larghezza di 300 m, u cerculu hè casi chjusu. Unu di i posti più impurtanti di queste locu hè Mambet - u rolu più altu di a regione di u Uralia vicinu. À u fiumu, si metti à 250 metri, sò stati trè ste.

U più bassu hè abrupta, nantu à l'altri ci eranu antichi terrazze di arterie di acqua, pate di pate. Zilim hè un fiume, una visita chì porta impressioni inolvidable. Scambià Mambet apre a bellezza di i spazii circundanu. L'aria quì hè nettu è literally intoxicate. A ghjente avete campagni, fate a notte in tined, cantate e canti in cumpagnie d'amichi, pesci. Questu hè un excelente example di una festa attiva è divertente.

Tours à u fiumu Zilim

Per fà a rafting along the Zilim River, spessu ùn esiste a preparazione speciale. U figliolu è a ghjente sò anziani (da 7 à 70 anni d'età). Gruppi di almenu 15 persone riunite.

Durante u viaghju, i persone si scurdanu di a cumunicazione mobilia, l'Internet, ma à u stessu tempu, è tutti i minati di a vita di l'annu. Muscoviti s'apprighjunghji à a zona cuddana insosca per elli (a diferenza ora hè di 2 ore).

Per u muvimentu di l'acqua, aghjunghjenu i catamarani per 4 a 6 piazze, rafts, kayaks per una è dui persone. U megliu per una camicia hè l'estiu. Allora a temperatura di l'upertu varia trà 15-35 gradi duranti u ghjornu è 5-15 nuttati. Hè bisognu di piglià un saccu di calore di calore o mantellu cù voi.

Molte sò di battelli chì l'acqua si calenta à 15-25 gradi. Zilim hè un riviu in Bashkiria, passendu per e so acqui, e persone ma admira micca solu Mambet, ma ancu altru rock interessanti - Kuzgank.

Viaghjà in u gruppu

E persone chì anu decisu di micca di sacrificà u so caru, ma di vultà in vacanze in un tour di gruppu, andemu à Ufa. U busu li porta da l'estazioni di treni, abbandono a cità è righjunghji Krasnousolsky.

Guida à i turisti attraversu u paese, presenta a chjesa locale. Dopu ci hè un bagnu in bagnu cù sulfur di l'idrogenu, dopu un lunch break. In u paesi di Bakeevo hà ancu guverna una scursioni. Volenu u campu di notte. In u sicondu ghjornu, a purtata di u fiumu biancu diventerenu dispunibule.

U fiume. Zilim fate una alea, stà pranzu per lunch, restu à a sera. I ghjorni su ghjorni dependenu di u clima. Più di un periodu di cinque ghjornu, hè pussibule di superà 50 km. U tempu separatu hè assignatu per una camicia à a banna è u restu. Prima chì u paese di Tolparovo visitate u Rocks Kuzganak è Mambet. Allora u gruppu si move à u scogliu di Tears of Zilim è a caverna di Kinderlin in canyon. Eccu aduceru i viaghjate per andà in u paese di Tash-Asty, andate à u bagnu, manghjarete prima di vultà in casa.

Dopu chì u campu hè chjusu, a ghjente passate longu u fiumu à u paese di Shmendyashevo. Puderanu in u busu è tornanu à Ufa. A via dura 55 km.

Preparing for the tour

Per viaghjà, hè necessariu per esse necessariu di esse preparatu, dopu chì ogni situazione serà inusual per i persone chì vivenu in l'appartamenti cità.

Ùn fate micca fà una attività fisica simplice. Quest'omu barreva è vientu tutti quelli chì sò adatti à travaglià è à ripusà davanti à l'urdinatore. L'istruzione furmà i membri di l'equipa in i normi di safety, seguitanu è seguitanu in ogni stadiu di u viaghju.

L'urganisazione chì viaghja piglià i cura di l'alimentariu. Hè trè pranzi un ghjornu. Ci sarà culori caliani. Cusì ùn ci hè bisognu di portanu assai pane è cunservatore.

Assicuratevi di piglià cun un kit mèdicu di primu aiutu. In casu, se una persona hà una malatìa particulari, avete da piglià a medicina per ellu stessu. Prima di a visita hè vale chjave per piglià una inoculazione contr'à u tick. Queste i pesti si trovanu quì.

In u vestitori include pantaloni longi. Hè desideratu chì u tela hè slippery. Sò stati abbinuti in stivali è stivali. Abbigliaturi è cammisa prima di vanu à travaglià sò trattati cun repellente di insecte, firmatu in una sacchetti di plastica, è si tenenu quì da parechji ghjorni per chì u teatru hè impregnated. Ogni ghjornu, i turisti insegenu i stessi è i so amori per un muccuni.

Alcoholicà in una camicia ùn hè micca desideratu. I direttori ùn sò micca esse dumandesi u rispunsevule per i persone borbone. A maiò parte di elli ùn sò micca bevi. Hè megliu per fà u restu veramente utile è spiccà in memoria ricordi più piacevuli, chì ùn ombreghjanu a so influenza di e vini alcoolichi. Sì cumpite e tutte e regule, u restu sarà piacevule è salvu.

Ritenimentu di i turisti

E persone chì anu visitatu questu turchese chì Zilim hè un fiume di incredibile bellezza. Impressions da cunnuscenza cù a so mantene in l'anima per a vita. In memoria, l'acqua trasparente di u fiumu sò stampati, boni paisaghji. Hè pocu cumu ùn anu micca a civilizazione, ma questu hè a bellezza. A persona hè sola da a natura, hè cunsumata da forza è energia.

Dilettanti fermanu cuntenti è à u restu. L'ambientu hè una armunia spirituale, è rafting in un canyella stimula un augmentu in u livellu di l'adrenalina è l'emozioni brillanti. Da i participanti di i viaghji ùn riguàrdanu micca i registri sporti. L'obiettivu di u viaghju hè u restu, a migliuranza di salute, u piacè di un u tempu passatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.