ViaghjuDirections

Mukachevo. Vede di una cità pitica

Mukachevo, chì e so attraziu sò astonishingly numerous, hè a veru giuda di a regione Transcarpathian. A cità hè situata in a parti cintrali di sta rughjone, frà e muntagne coperto cù densi boscchi, in un locu prutigatu da a natura è di criatori di fàli. Hè un tranquillu Settimane europeu aceddante è tranquillu. A so fama traspenda l'uccidintali di u Ucrania, è perchè Mukachevo divintò un ughjettu di visità i turisti da tutta u mondu. È ùn hè micca surprised, perchè in u paese ùn campanu nè assai o cen mila abitanti, è ci sò quant'è parechji monumenti architettonii cum'è in a metropole grandi.

Card business

Hè cunsideratu à u Palanok Castle. Una di e leggende lucale dice chì u nome di a cità hè cunnessu cù questa fita. Palanok hà un locu pocu è hè un castellu romantico è misteriosu di u Medievu, chì hè statu maravigghatu cunzumatu à quellu ghjornu. U Mapa di Mukacheve cù i marcelli serà indicatu per esse u locu nantu à quale pudete truvà u magnificu Palanok.

U primu menzionu di u casteddu data di u 11 sèculu. Palanok s'appoghja sopra u citadolu, hè erettu in un acantzu di 70 metri da a pianura. U misteru hè u fattu di l'avvenenza di una alta muntosa nantu à u territoriu assicuratu. Hè dunque tutti i leggendi cù u quali u casteddu hè imbruttatu. Cusì, l'anziani di Mukachevo dici chì anu vivutu un prìncipe inghjuste, chì hà prumessu di custruisce un casteddu assai furtificatu. Iddu vulia creà un edifici chì puderia micca esse assicuratu. Per fà questu, u regulu hà urdinatu à tutti i abitanti di scorri una roccia. Per ghjorni nantu à i ghjente aghjustatu hà fattu l'ordine di u so maestru. È a so anguished diventonu a basa per u nome di a cità.

Hè fatti tristi

Mukachevo, chì i so vistimenti sò cuparti di i miti è i leggings, dilla una storia cchiù di a creazione di Palanca. Quandu u mondu, induve hè situatu, era un vulcano, è nantu à quà sò esse fortificazioni slavi di e leggeru. Dopu, per ordine di u Rice Umani, László I, in u so postu, hà custruitu un casteddu di petra chì, in u seculu, hà sappiutu parechji reconstituzioni è cumplimenti. Per via di tutti questi manipulazioni, Palanok hè stata turnata in una di l'òmini maestri mossi di l'architettura di fortificazione. A destinazione di questu oggettu era ancu complexa. Ùn era micca in un epicenteru di parechji siegge, ma sempre hè stata sguassatu cù un pattu da sti battelli. È oghje si pò agisce à i turisti cù a so inaccessibilità è a grandezza grandi.

Altre posti Amazing

A cità di Mukachevo, chì a so attrazione pò esse listed all day, hè cunnisciuta per a so chjesa cattòlica di San Martino. San Martino hè cunsideratu cum'è u patronu di a cità, per quessa, in u so onore à l'iniziu di u XXu seculu, a chiesa cattolica era custruitu annantu à u situ di l'antica gita giappica. Da u vechju bastimentu sò solu una capella in l'stile giappunia cù e tombali è i pittura di l'era medievale.

Décorazione è una di i principale attraversu di Mukacheve oghje hè u salonu di a cità. U principiu di a so custruzzioni data di u 1903. Dopu à l'estiu, travaglii di travagliu accuminciaru supra questu materiu. L'architettu di l'ajuntamentu era J. Babule. Era quellu chì hà decisu d'installà annantu à a custruzzione un rolu eranu cun bellini è battaglie.

Sights of Mukachevo in un ghjornu

Sì vinutu à a cità per un ghjornu è ùn sanu micca quale l'oggetti stòrici per dà preferenza, allura vi diceremu. Allora, prima di tuttu questu, di sicuru, hè u casteddu di Palanok è l'urdinatore locale. Perchè visitate Transcarpathia è ùn vede sti dui abitazioni hè cunsideratu un signu di gustu bellu è gustu. Allora pudete visità u palazzu di Rakoczy, chì appartine à i prìncipi Transilvani. In particulare chì u custruzzione hè locatu vicinu à u salonu di a cità. U palazzu fù custruitu in a seconda mità di u seculu XVII. Hè 21 camere cù stufi di lignu, decoru è mobili di u tempu.

A cappella di San Martino hè situatu vicinu à u palazzu è dinò a mere cura di ogni turistu. Ùn passanu da u Monasteru di San Mukachevo. Sta maghjina sculunnia data di u 9u seculu. Mukachevo, i so oghji puteva solu ricordi caldi in u vostru core. È cusì ch'elli ùn si sfondate di u tempu, abbandunate u tempu in a vostra excursione di un ghjornu per un passaghju in sta cità silentia. Allora puderà amparà tutte ssa pudia è una primitiva natura.

Sweet attraction

Una attrazione di a cità moderna hè u museu di u mielu, apertu in u 2010. I so fundatori sò a famiglia di l'apicultori di Perest. Eccu avete vede un bugnu attuali, i mura di i quali sò fatti di materiale trasparente, mudelli di ghjocu chì ponu esse parechje tipi di spezii d'apicultori. In u museu hè una sala di tastera, chì offre i so invitati per pruvà parechji tipici di melatu, pate, poveru è bagnu di u mele.

Mukachevo, quale t'avete qualchissimu scritte à tempu, sapi sempri comu si sorpresa di i nostri cumpagnie. A cità aghjusteghja ogni ostenda cù una stonda attitudina, ospitalità ospitara è sull'inchju assolatu di i so residenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.