ViaghjuDirections

Stazione di treni di Tula, Mosca: description

Tula hè situata in u nordu di a pianta russa, sud di Mosca. U titulu "Hero City" hè stata annunziata in u 1976. Hè citatitu in chroniquesi da 1146. Hè una attrachju ferroviale impurtante. Trains si movenu in l'indicazione di Mosca, Kaluga, Kozelsky. Inoltre ùn hè una strada per Uleia. Ci sò dui stazioni di treni in a cità. U primu - Ryazhsky, hè situatu in u distrittu Zarechensky (Tula). L'estazione di Mosca hè stata chjamata Kursk. Ghjè in a casa nummiru 4 nantu à a strada st. Puteiskaya. In ogni casu, prima di diventà a descrizzione di l'estazione, facemu un picculu tour di a cità.

Famiglia da a cità

Tula hè una grande cità industriale, un centru turisticu, un centru di trasportu. A populazione hè di circa 500 mila ghjente. A ora, a cità si sviluppa metalururgia, instrumentu di fà, cumerciu, custruzzione, cumunicazioni. In u territoriu di a cità, sò più di 300 monumenti di l'antichità è a vista. I maestri Tula sò pronti per vede un pruduttu chì anu fattu a famosa famosa: tacchino, samovare, armi è altre articuli di corsi populari. Grazie à u flussu turisticu, Tula hè sviluppata. L'estazione di Mosca traslassina parechji documenti di treni. I visitori di a cità sò attrauti da e strutturale: u museu-estate in Yasnaya Polyana LN Tolstoy, a Catedrali di l'Assumption è Epifania, u Kremlin è altri.

Quell'altra stazione

A più grandi terminal di passaghju in Tula hè l' estazione di Mosca. Hè situatu nantu à a linea chì culloca u Moscu è Kursk. Hè funziona ancu in indicazioni addivati Vyazma-Syzran. Hà cunmburesi in a direzzione di Uzlovaya è Kaluga through Ryazhsky. Finu à u 1996, era una strada di strada stretta. A ora, hà cessatu di funzionà. A piattaforma hè solu cinque. Sò stritti, dui tipichi - isulani è cilestanti. A custruzione di l'stazione ha 4 outits: nantu à a chiazza, in i strati di Privokzalnoye è Putiyskaya, in Prospect Krasnoarmeysky.

Muvimentu di treni

Un pezzu di treni da u statu vicinu di u Ucrania lucente per una cità cum'è Tula. L'estazione di trenu di Mosca accetta trains di longa distancia da Dnepropetrovsk, Kharkov, Krivoy Rog, Kremenchug. I trains da ancu trains da l'Ossezia u Nord l'Azerbaïdjan. Alcuni di elli anu un cambiamentu di locomotiva in l'estazione di Mosca. In veranu, u numaru di vols aumenta, i treni supplementi sò intruti, chì corse à e cità di Novosibirsk, Sochi, Anapa è ancu Rostov-on-Don. Tutti l'allughjenu micca nantu à e piattaformi occidentali. Da Moscu è l'Aagle, i treni electrici sò accettati, per quale l'ultima stata hè Tula. L'estazione di Mosca (l'indirizzu hè indicatu davanti) hè chjucatu in una manera chì tutti i treni di l'energia di u diesel da a capitale di Russia arrivanu nantu à e duie specjalali dui platformi ghjuchi chì sò in u paese sittintriunali. Per a cunvenzione di passageri, i salotti di u spaziu suburbanosu sò situati vicinu.

Storia di u bastimentu

Oghje, u bastimentu di l'estazione di Mosca sò ricunnisciutu cum'è un monumentu storicu di a cultura. U primu bastimentu hè struitu in u 1867. Era fattu di legnu. Finu à u 1870, ci era digià duie pezzi è l'stazione di ferrovia avia datu a prima classa. Sicondu a normi, tutti l'edifizzioni deve esse fattu di brique, per què hè stata dicisioni di custruisce una nova struttura di dui stori. E digià in 1868 ci era un bello edifiziu chì avia valdi semi ovalei è una facciata originale. Intra, magazzini è uffizii sò stati equipati, per a cunvenzione di passeggeri è buffet, è un restaurant, salotti d'attesa, piattaformi faciani, in u latu di u quale era un bagagliu. Stazzioni Ferruviaria di Mosca (Tula) à u 1872 hà sviluppatu significativamente, per questu hè decisu d'apre i tallaburà per a riparazione di l'equipaggiu di ferrovia. Anu avivanu à stu ghjornu.

In u 1913, una stensione era custruita, chì hà permessu di sparà significativamente l'area útil. In i 50 anni di u XXu seculu, l'edificu fù ricustruitu. A stazione acquistò tracci di disinnu uriginale - eranu bas-reliefs, elementi stucchi. In l'internu, rinfurzò a dicurazioni - i muros anu dicuratu cù pittori pintoreschi. I reparazioni principali si sò realizati in u 2004-2009. Durante a ricustruzzione, u discu originale hè stata restaurada. Dopu tuttu, stu edificu hè un monumentu culturale, chì Tula hè orgogliu. L'estazione di Mosca hè stata equipada di l'equipaggiu di audio è video. Grazie à questu, hè oghji cumpletu dapoi i normi europei. Oghje, u bastimentu pruponi cartelli, intercomanii, una stanza d'amegamentu, una mamma è un zitellu, camere di vita, un uttellu di assistenza è un bagagliu compartmentu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.