ViaghjuDirections

Kizhi. Attrazioni è memorial

A Republica di Karelia hè famosa micca solu per a so bellezza naturali stupente, ma ancu per i diversi posti per visita. Una piccula densità di pupulazione, cundizioni naturali e distanza da a grande cità facenu un veru immersi in a cultura, a vita è i costi di a populazione lucali.

L'Isula Kizhi, situata in u Lagu Onega, hè cunnisciutu quandu anu fora di e fruntiere di u paese grazi a Kista Kizhi. Stu gruppu di l'architettura di lignu hè unicu è unicu, è parechji turisti venenu à vedà cù i so ochji.

Pogost Kizhi hè una riserva naturale chjamata cum'è un ughjettu di u patrimoniu naziunale di a Federazione Russa. Inoltre, hè un oggettu di a significazione culturali è naturali di a UNESCO. U cumandu hà una significazione storica impurtante è conta a vita nantu à l'isula in u distante passatu.

U Museu-Riserva Kizhi hè custituitu parechji edifici, a data di cunstrimentu chì - 18-19 seculu. U cullettu inclatu un campanile è e duie chjese. Hè struciata cù una distesa di lignu speciale chì simula a fortificazione tradiziunale erata in quelli tempi.

In u 1966, un grande numaru di edificatori tradiziunali da altri stabilimenti eranu trae quì, dopu chì u museu Kizhi hè statu stabilitu nantu à u territoriu. I viso, edifizii è strutturi in riflette l'architettura tradiziunale unica di a regione. L'hà magia di u falignami chì custruiscenu l'edifizii di stu cunmbulu era inusualmente altu, ma di l'ora presente, sfurtunatamenti, hè stata praticata.

U spaziu di Kizhi, chì e so vistimenti sò cunnisciuti in u mondu, hè ancu famosa per a unique Chiesa di Transfigurazione. Questa struttura hè cunsiderata unu di i più impurtanti in u gruppu. Hè custruitu in securità di a tecnulugia antica, senza l'usu di unghji, solu cù l'aiutu di un mandolatu. In fatti, questu hè micca bellu veru, ci sò unghji in l'edifiziu, ma sò stati utilizzati solu per cume domes.

A storia di a chiesa cume in u 1714. Dopu questu, era reedificatu per via di un focu da u lampu. L'altezza di a struttura hè di più di 30 metri, u cimitù custituitu 22 capudi. I posti di a chjesa ùn sò micca caliati è sò usati per i servizii solu in a staghjunali.

A chiesa hè custituita da parechji filieri, eddi chì sò dicurati cù capi di diverse tene è forma. Intèrnu hè una iconostasi di quattru nivezzi, nantu à quale ci hè un totale di più di 20 icone di varianti gradi di l'antichità.

Ùn sò menu notevuli sò altre edifici in Pogost di Kizhi. I posti di stu locu admirava pocu solu a unicité di i constructione, ma ancu l'orgànicu. A Chjesa di l'Intercessione hè stata custretta, è i serviti di cultu si trovani in u friddu di l'invernu. Li ricustruiau più tardu da Preobrazhenskaya. Nantu à u sensu, u disignu è u disignu cumpleti in cumplementu u cuntestu principale, senza distraisce l'attenzione da a struttura principali. U campanile di canzona, chì hà surviviu à u nostru tempu, hè stata custruita in u 1862 in u situ di l'anticu. Ma u fertu di lignu hè micca cunservatu.

L'estiu hè u sensu induve u più bellu tempu per visità l'Isule Kizhi, chì a vista sferisce una marca indelèvule in memoria di quellu chì hè stata quì.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.