ViaghjuDirections

Venezia hè una bella cità nantu à l'acqua

Ogni persone hè perfettamente famiglia di a cità nantu à l'acqua - quella hè a famosa bellezza Venezia. Centu seculu fu custruitu nantu à 122 isuli, chì si trovanu in u Golfu di u Mari Adriàticu. Gradually, edificazioni, ponti chì cunghjuntanu, temples è palazzi chicani principiàvanu di prisenza nantu à chjucchi. Venezia criscia in u sensu litterale di a parolla, è oghje era u centru di i più belli monumenti di l'architettura in Auropa. A so unicità hè ancu chì hè una cità nantu à l'acqua, in u quale ùn hè micca un locu per a strada di l'automobile è e manere di trammi.

Accustà à Venezzu hè megliu in trenu, in i casu estremi, cù una trasferimentu. Quì l'autobucchi vanu ancu questu, ma sò cunsiderati cummincii. Parechje persone ricevenu à a cità nantu à l'acqua nantu à i so carusi, ma ricurdate chì da i finestri di u carru ùn pudete micca vede sta cità - ùn sò micca strade. Avemu bisognu di parcheghja nantu à l'isula di Tronchetto, chì hè un grande pàglia di turchante.

A cità nantu à l'acqua hè famosu famigliali per u so modulu di trasportu senza standard è di i barche. Ancu abitanti ci sò ancu publicamente chì seguenu una strada specifica, è e so chjamati rotelli di caminari, chì u caminu hè determinatu da u cliente. Valoretto - busi "acqua" di a cità, chì anu u so numeru è a ruta precisa. U prezzu di u bigliettu per un such barcu hè 6,5 eurò (pò esse usatu per un passatu di una ora) o 16 euros (u bigliettu serà validu per 12 ore). I gonduli sò una manifestazione pura di a burguesia, è per seculi a tradizione hà sviluppatu chì i gondoliere recolle u più soldi da i turisti. Un passaghju in un barcu pò durà almenu u ghjornu sanu, ma per ogni quaranta minuti avete a pagari micca menu di 60 euros.

Molti canali di Venezia sò circundati di antichi monumenti architettonique chì sò stati scrive simboli di a cità. Tra d'elli, una attenzione particulari mera a Piazza di San Marco, situata nantu à a costa di u Grand Canal. Questa hè a Basìlna omonima, in quale si trova una campana gigante, è in ssu sta capeddi abbitate parvizzi di nuvole-biancu è culleghji blu-grisgii accoglie tutti i turisti di sta cità unica. In u stessu locu in u Medievu, u Palazzu doge hè statu custruitu , chì combina funziunalità di rigoru Giuvutu è una ligerezza è airiness peculiaru solu in Italia.

U numaru di turisti in Venesi cresce cù ogni staghjoni, chì hè per quessa chì i prezzi di l'intrattenimentu, l'alimentariu è l'alloghju sò assai altos. Semu devi esse nutatu chì in a maiò parte di i restaurants in a cità, anche a so situ cintrali è a pulitica di prezzu, l'alimentazione hè micca assai gustosa. Per assicurà chì l'alimentazione per voi hè micca un spaziu nìuru in tuttu u viaghju, dumandate à i residenti lucali, in quali l'istituzione sò megliu di passà trapeznichat.

Ùn puderebbe pèrdite vista di u famosu carnival venecianu, chì ghjucate quì à a fini di tutte l'inguernu. Cuscì, chì cità nantu à l'acqua da tutti i più esistuti in u mondu pò esse u feraghju u turistu? E maiurii vestiti, misteriosi màscariche, musica bella è divertente interminiale uttene à tutti, ancu i prufissi di furia più fatta, rilassate è godi l'atmosfera di stu paisu sorpreneur.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.