ViaghjuDirections

A voir à Mallorca in trè ghjorni

Infatti, per vede tutte l'immubiliare di sta più grande isula di l'archipelago baleari, avete bisognu di vive per un mesi. Cusì avemu da fà una selezzione di belles bellezza lucali, per piacere insegni chì hè abbastanza bè per trè ghjorni (è ancu se passate a mità di ghjornu nantu à a spiaggia). Cusì, avendu à referenze à ciò chì vede in Mallorca, critichi più frequentamenti chjamati Palma, a capitale di l'isula, Soler nantu à a costa di u nordu cun una passione passendu à u paese di Valdemossu è Porto Cristo cù a so famosa cave di u Drak.

Accuminciamu cu la capitali. Palma di Mallorca. Chì vedi in questa gloriosa cità cù a storia antica? Prima, a Cattidrali di La Seu. Dopu u rè Jaime hà scunfittu i Mori, u principiu di custruisce u primu tempiu cristianu di l'isula. L'opere funu accuminzati in u 1229, ma a custruzione fù rializata solu da u principiu di u 17u seculu. U terramotu chì hè accadutu in u XIX seculu, hà fattu cunsideratu a facciata è l'internu, liberendu cusì u spaziu per a manifestazione di a fantasia creativa d'Antonio Gaudi.

Dopu passà una ora in u museu cathédrale, move à u palazzu assai vicinu à u palazzu reale (è ancu u museu) Palau del Almudine. Ci era abitata ind'u regnu Mori di l'isula. Ma Jaime I rinfriscà e so càmera in u so modu. Cusì, u palazzu è una mischju chjucu di stili araguni è musulmani. À a residenza di u rè cuntrà un bellu ghjardinu, chì diventerà un refugiu santeviatu affidatu di u calore scorchante. Dopu dopu abbandunà u palazzu, andò in u labirintu di e strade medievale di Palma, cercendu appena. Dopu tuttu, ùn vogliu micca missu qualcosa di ciò chì vede in Mallorca. Questi sò l'antichi cresii di San Eulalia, San Francesco, Baths arabi. S'ellu avete a forza, vai à u sudu-ovest di a cità è visita u Castel de Belver, u bastioni, chì nowu abbitate u museu storicu. U ghjornu dopu, piglià un bus un autobus à a cità di Port de Soler. Cù un battellu, tumbassi cù trè ochji cù una petra. Per mezu di l'inclusu à a lista daveru chjamata "Dopu à vede in Mallorca" i paesi di Deia è Valdemossa, è ancu da a Serra di Tramuntana ghjera per esempu di a via di Palma à Soler. A cità stessu hè situatu nantu à i più bancari trà e muntagne. Assicuratevi di trasfurmà in trache di legno stati, fighjate à u Capu Formentor, visitate a chiesa di San Bartolome.

In u ritornu, hè una stampa per visità u paese di Valdemossa. Questu hè u numaru 1 da a lista di ciò chì vede in Mallorca, in particulare per i turisti Francesi è Pulacchi. U fattu hè chì in questu paesi eranu trè invernu invernu di mesi da u scrittore Georges Sand è u cumpusitariu Frederic Chopin. A tour li permette di appiccicà a l'alte di u monasteru anticu, chì in u XIX seculu anu abandunatu da i monumenti è si cunvertiti in un hotel, amparate infurmazioni nantu à l'infurmazioni di sta storia d'amori in u storicu, vede u tribunale induve u famosu pridilamentu № 5 "Raindrops" hè natu.

A voir à Mallorca, visitate questu isula cù i zitelli? Di sicuru, a cità di Porto Cristo. Marìttimu culore, assai piacere di tavernes, u spiritu carattaricu mediterraneu di questu locu serà appellu à l'adulti è à i zitelli. Ma chì certamenti hà fascinante i zitelli hè a Caccia di Serpenti (Cava del-Drak). In elle, in addition à l' estalagmites è stalactiti, ci hè un lago subsule, sicondu chì i turisti sò sopravuti di vela in lampara.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.