ViaghjuDirections

Saint-Tropez: locu nantu à u mappa di Francia, descrizzione è attraversu

Charming, charming, adorable! Hè sti epiteti chì volenu operà quandu vi ghjunghje à una petite cità turistica in u sudu di Francia - Saint-Tropez. Dittu ddu piacè di i vacanze è di i ghjudiziati hè un piacè, perchè ùn ùn si ferme longu à l'intruduzioni, ma avviammu immediatamenti per una discrezione detallata di u locu bellu.

Situazione di u famusu destinazione

Francia, a Costa Azzurra di u Mari Mediterraneu, 43 ° 16'00 "latitudina nordu è 6 ° 37'99" lonxitude orizzontale - sò sti lochi dati geografichi di u locu di u famusu destinazione. Cerca Saint-Tropez nantu à u mappa di Francia ùn hè micca bellu semplice. Questa tiny town di moda hè persa in u mezu di a grandi Riviera francese è hè vicinu à centri megamarulati di restitu in Nizza è in Cannes.

Da Cannes à Saint-Tropez solu 41 km, è a distanza à Nizza hè assai più grande - 90 km. Un altru nomu nantu à u mapu chì pò aiutà à truvà l'ochji di San-Tropes, hè Port Grimaud - un picculu locu charming, custruitu bè in l'acqua è intesu per via di Provencal Venice.

Storia di Saint-Tropez

Hè una cità cù una longa storia. U nomu Saint-Tropez hè u vignetu di u Santu Granni Martyr Torpis, chì, durante a persecuzione di i cristiani in u 1u seculu, era decapitatu per ordine di u dictatore Nero. E ancu s'e l'eseguzione in l'area di Pisa, a barca cù u corpu di San Torpis hè stata chiuduta à a spiaggia in u locu induv'ellu seguitanu un locu di moda mudernu era furmatu.

A fine di u XV sèculu. I patroni di San-Tropes sò a famiglia di Grimaud. In a storia di u paese ci hè una data, chì si celebrà annu cù una prucissioni di solenni à a parata: in 1637 l'abitanti di Saint-Tropez rimpubberu l'attaccu di a flotta spagnola, cunzistenti di 22 galeone.

In seguitu, San-Tropes era, più bien, micca una cità, ma un solu settore di pesca, nunda di speciale trà i numerosi cità di Corsica. U pittore Paul Signac hè stata prima per scopre a bellezza di questu locu, stallendu quì in i 1920. Dopu questu famiglii famusi di a bohêmma artistica anu frecuentatu.

Attrazioni à Saint Tropez

A cità offre e so invitati un vastu programma culturale interessante. In questu locu ci hè quarchi cosa per vede. Per esempiu, tutti i turisti anu impegnu à visità u museu di a farfalla unica, chì presenta più di 4.500 còpies di sti insetti belli, includenu spezii raramenti è in periculosi. Meson-de-Papillon hè apertu per visiti d'aprili à uttrovi.

Per i ghjente chì cunnoscianu l'arti, ci hè una occasione di vultà in Musée de l'Annonciade, induve esse una maravillosa esposizione d'opere d'artisti inspirati da a creatività di a bellezza di queste locu. Dopu tuttu, hè cunnisciutu chì assai artiglii eminenti è talented amaru à campà è travaglià in Saint-Tropez. L'attrazioni ùn sò micca limitati à i fiorini è à i paisaghji artisti.

Cursuri citativi si pò visità u Portu Viejo, chì hè a carta di visita di a cità. Eccu un locu assai attiratu cù assai iotti carichi, standing in i piaghji. In ghjiru, ci sò cafeti chic e chic small and shops, è un spassighjanti eleganti ghjente in spassighjate. Dà direttamente sopra u porti anzianu l'anticu casteddu di Suffren. A so custruzzione hè stata cuminciata à u distante 980. E vicinu à u casteddu hè una grandi area aperta, nantu à quale hè un museu storicu.

U passatu cinematograficu glucose

Comu cedutu, una volta chì Saint-Tropez ùn era micca cusì popularu è famoso. Ma in u 1956 u direttori legendariu di u rolu Roger Vadim filmò a film "E God creò una donna" cù l'inimitariu Brigitte Bardot in u rolu di u titulu. Dopu ddu tempu, a cità hè stata culpita da gloria, è diventa un veru cinematicu Mecca.

In l'annata ottanta di u seculu passatu in San-Tropes una seria sana di magnificu Cummedie francesi nantu à i giandarmi, in quale unu di i più boni cumedi di u tempu - Louis de Funes hà ghjucatu . In u 1968, nantu à e screni mundiali, ci hè stata una film "Piscina" cù Alain Delon è Romy Schneider in i roli principali, l'azzioni di stu detective hè ancu in Saint-Tropez. Francia pò esse orgogliu da un patrimoniu tali culturale.

Tutte l'azzioni cinimatulare ciamatu literalmente glurificò stu locu. A cità era sceltu da ricchi di viaggiaturi è iytères. Avà hè unu di i posti più reculse e prestite in u mondu, è parechji sòni di vede Saint-Tropez cù almenu un ochju. Foto da memoria, per via, pò esse fatta propriu di u vechju bastimentu, induve a famosa gendarmerie di films antichi localizzava.

San-Tropes: platele, shopping è entertainment

Di sicuru, sta cità turistiche cità hè bella e mare. E ci sò dui lucali di sabbia "salvatica", è privati, apprezzatu per iat, windsurf, piste di acqua è di altri sporti di sport. A spiaggia più accessibile pò esse cunsiderata Les Grands, hè situatu à u pedi di a fortizza vicinu à u portu.

A Baia di Kanebje hè in parechje cù i picculi locu di u restitu: Bon-Teras, Cap-Saint-Pierre, Les Salins, Cap Saint-Tropez è Tahiti-Plage. Uni pochi chilòmetti da u centru di a cità hè a famosa spiaggia di Pampelone di cinque kilometru - u locu induve hè l'usu di sunbathe è di natari in topless.

A Vita Stormy ùn cesce in u verdu di estiu in Saint-Tropez, ancu a notte. Per i vacanze sò assai numerosi resturanti, cafes, bars music, clubs di notte è discos. Hè assai apprezzatu trà i turisti hè u spedore di a spiaggia "Club 55", induve tuttu hè cunservatu quasi nant'à a listessa forma chì durante u roghjoni di a film cù Brigitte Bardot. U Club Papagayo li piace à assiste à i pruduttori cuglieri di cocktails. In Apero & Music Live Port, a musica sempre sona, è i celebri mundiale attualmente.

E in Saint-Tropez hè un magnificu parcivu di divertimentu cù l'attrazioni più muderni. Trè ghjorni à settimana nantu à a piaghja di a cità hè un mercatu induve pudete cumprà cusgadie frescu, salsicce, formaggi, vini è assai più. Eppo è per i zappanu di a shopping in questu cità petite cità hè una quantità enormosa di venditi è boutiques chì i compratori per tutti i migliori sò stà felice.

A viaggiatura in una nota

Parechje persunalizazione venerati cunsigliate di visità à Saint-Tropez ùn in l'estiu, ma in a primavera o in u vaghjimu in a staghjunata. À questu tempu ci hè mancosa persone, un pocu cunfitturi di traficu è un mari di più neve.

U fiumu pò esse acquistatu in caru o busu da l'aéroportu di Nizza, chì hè 100 km da San-Tropes. Dopu à i cunfitturi di trafficu in a staghjone di l'estate, a strada pò piglià da 2 à 3 ore. U bus à Saint-Tropez hè megliu d'arrivà da San Rafael, Cannes, Toulon o Nizza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.