ViaghjuDirections

Ogni piscadori elogi a so marsh, o Donde hè bonu di vive in Russia

Una volta nantu à una di i platti hajiiani eranu vicinu à un viscuvili di Sochi, un Muscovite, un Rostov è un Siberianu. Eranu sulati in u sole, sipped senza alcoolate è micca micca bè, anu circà quarchi cosa di parlà. U primu puderia micca stand the Muscovite.

- Eh, nudda furtuna, voi. Ciò tuttu ciò chì in Russia sò vivemu, ma in Moscu sò megliu chì voi.

"Perchè?" - immediatament caminava versu sudu.

- Avemu u più altu livellu di vita. Ùn avete lettu i ghjurnali? Diciaraghju l'arrogantly Muscovite.

- Oghje, i ghjurnali sò ghjurnali, ùn sapete micca ciò chì scrive. Ma unni hè bonu di vive in Russia, cusì hè cun noi, in u Mari Nerutu. Ona sò caliu, affettuosu, frutti criscenu da u pianu. Winter ùn passa mai. Hè pussibule è in i paesi caldi, ùn viaghjanu, hè cusì, per l'exotisme, - ùn accetta micca l'omu.

- À l'estiu +40, in i chji di l'invierno spedinu: tristemente, - u Siberianu intrì in conversazione. - Eccu avemu, quandu l'invernu hè cum'è l'invierno: neve, ghiaccio, sole. In a taiga: con, conchi, animali. In le marshes - frutti sò sfarenti. Ùn ci sia micca dubbitate: induve hè bonu di vive in Russia, cusì hè cun noi, in Siberia. Eccu avete l'aria è l'ecologia, - un tranquidu residente di l'estensioni siberiana parrava pensativu è ancu una pocu in pagliatura.

- Questu hè quì hè bonu di vive in Russia? - a rostovchanina calenta hè ancu risurtu da una ghjacciu è hà cuminciatu à parlà in alta, in emozioni. - Eccu, in Sochi - u mari. Dirty, chinu di pirsuni. Fighjulendu questu spiaghja è ricurdate u vostru. Ùn sò micca puliti? E alberghi? A notte in l'alloghju hè cusì cum'è una settimana in Eggittu. Ma u serviziu ... - Rostovite cun l 'arraggiatu. - Iè, u clima ùn hè megliu. Avete, in l'estiu, è in l'inguernu? Quante volte vulechianu i vostri fili? Rain, slush. In Siberia, ùn hè micca l'estiu in tuttu, ma a nasale hè tutta. À Moscu ùn dì: i snobs è "glamur" di e persone ordinariu per i persone ùn credi micca. U tomate hè solu, cum'è u mità di u travagliu. E quali sò i vostri tomati? Cinese? Cù i sustanzi chimichi? E cunfitturi? Pudete? Hè u casu cù noi, in Rostovu! In veranu - calda, in invierno - neve, ghiacciata. In a primavera, da i jardinu fiorente, ancu in u centru di a cità, u gustu hè vallatu. È in u vaghjimu, i funghi è i frutti ... Paradisu è solu. No, si hè bonu di vive in Russia, cusì hè cun noi, in Rostov. Bonu, forsi in u Territori di Krasnodar. Ma ùn ci hè nimu l'inguernu, - u Rostov, uvutu, fighjatu in a direzzione di Sochi, chì ellu cunzidirau un patronu di u ghjornu dopu.

"Chì différence averà da induve campà? In Russia hè bona. - U tonu calmatu di a Siberian cresce un pocu di friddu à u fervore meridionale di u pratore precedente. - Sò in Siberia beni. Ùn vulemu micca i nostru taiga per qualsiasi capitali. A ellu, - u Siberianu flicia a manu versu u Muscovite, - senza i so discagliati, senza cunfitturi ùn viaghjanu. À ognunu u so propiu, u Siberianu si vultò, cumu si fendu chjaru chì u so opinione era definitivu, è ùn hà micca di sente alcuni. Per un pocu minuti era u silenziu. I turisti aniru vicinu. Circò e so cummerciale passavanu i ricordi esòtichi, splende e l'olii bianchi, più veloce, u più silenziu pariava stranu, multilingua, ma pocu amatu.

"Iè, hè megliu di vive in Russia", suspetta u scrittore. "Sò stancu di questu". Exotics, ... ellu, - hà aghjunghjatu una forte, micca in tuttu impronta. "Vogliu per andà in casa, sò fatto per quessa". Cum'è si fussi offisu di quarcunu, s'arrizzò bruscamente, pigliò una siccatura è partì di a spiaggia. L'altri circaranu à Ghjesù in u silenziu. Russa amava à tutti, è, à u grande, ùn era nunda in argumenti. Sì, e stanchi di tutte l'urganizatori esòticu. Mi vulia turnà in casa, à i mo pantipilli favoriti è TV. Allora l'argumentu hè stata abbia da ellu stessu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.