ViaghjuDirections

Manzano-albero, giardini, in, Kolomenskoye (foto)

Mosca, cum'è sapete, hè una cità assai grande. È per a vita tranquillità di e persone, ùn hè micca bè adattatu adattatu, in particulare oghje. Una parolla hè a metropole! È per passà u tempu à u silentu, frà e fiori è arburi, assai seria chjaru. Ma ùn sia tristezzu! Ci hè un tali locu. Dopu ellu vi diciarà stu articulu.

Dighjà fighjerà a storia

Ci hè una reserva di museu in a capitale russa - Kolomenskoye. Hè in u so valore. Hè un prestu riali reale. Parechje pagine di a storia russa sò assuciati. Basta à dì chì quì hè a residenza suburbanea di i grandi prìncipi e rè di Russia. In Kolomenskoye hà vicinu Vasily Third (1479-1533), u patri di Ivan IV, u so figliolu, alcuniscatu Grozny (1530-1584). U riformatore di Russia Peter the First (1672-1725) è Catherine II (1729-796) vinni. Hè statu ancu Alexandru Primu (1777-1825).

U fioru di u patrimoniu riali hè accadutu durante u regnu di u tsar Alexis Mikhailovich "The Quietest" (1629-1676). Custruìu un palazzu di lignu di biddizza straordinaria! Hè una pity chì ùn hà micca survigliatu.

Ci hè un spaziu estensivu quì. Cusì eccu ccà - quì. È u megliu à visita in a primavera, quandu a natura si svilò.

Venite à maghju

Chì ci tira i cità in stu locu? L'arbureti di l'arburi d'Apple in u Kolomna Park ponu esse attribuiti à a perla di sta parte di Mosca. Questu hè una grande zona di piantazione. Color suave, esmeralda, tapitore grass. Quite semplice - arbuli eleganti fini è ancu cù bagaglii belli strammi curve. E un cordone biancu di picculi fiori. Fairy tale!

Hè vale a viniri più più frequenti per vede stu manzano in Kolomenskoye. Quandu u fiore di lussu? Normalmente in a primu decenniu di maghju. È dura da una settimana à 17 ghjorni. Sì, sicuru, u tempu ùn spota tuttu.

Ci hè cunoscenza chì l'arburi sò stati posti in longu fille nantu à scopuli enormi. È hè pocu cumuni. Dopu tuttu, avemu usatu à u fattu chì e manzoni cresce in spassighjati à altri arbureti o arbusti. È ùn ci hè micca stu solidu massif. Ma cum'è turnò, hè esattamente ciò chì ghjuculevule. Andate in ghjiru à u giardinu - è ùn ci hè un cimientu.

E du gustu di sta massa di fiori fiore. Ùn pudere micca fàmpiu perfume cun parechji pezzi!

Ùn avete micca missu u mumentu - venite. Quandu? In l'ultimu mese di primavera, ùn hè micca cusì chjaru cum'è u solitu in Moscou in l'estiu. Ùn puderà truvà, probabilmente, in una rughjonu capitale u locu hè più silent, nicer è più bella chì u park.

A strada, in sti ghjorni assai, l'alimei di u museu organizanu una festa. Hè chjamatu cusì: "A Night White in Kolomenskoye". I esicate sò aperti, a musica si senti (è i classici as well), i rendimi sò staged.

Dighjà fighjerà a storia

U fruttu di fruttu è ancu arbuli di baga nantu à u territoriu di a splutazioni realu accuminciate à u XVII seculu. Fùbbenu scritti, per via, in u "Census of the Palace Gardens of 1701". Hè nutatu chì i manni di muzzina in Kolomenskoye anu una forma ideale geomètrica. I pomi è piantori, è ciliegie, è ancu pira. Più di 6 milla chjucu! Ci era un postu per u giardinu.

A ville di Kolomna furnissi i so prudutti à a table reale. I frutti è ligumi erani cusì savurosu chì a famiglia reale dopu a trasmissioni di a capitale à San Pietroburgo ùn volenu micca abbandunà. È a racoltà era ancu trava da Mosca à a corte imperiale. L'arbureti di l'arbureti in Kolomenskoye oghje 900 oltri di variità sfarenti. Frà l'altru, ci sò ancu specimeni strammi unicu in Russia.

Seis minus trè

A primu, in l'era tsarist, l'arbureti di a castagna in Kolomenskoye sò sei terreni. Oghje sò solu trè. Ma sò in u stessu locu, in u so postu storicu legittimu.

U ghjacciu di Kazan era situatu dopu à a chjesa di u stessu nome. Appena, i frutti dapoi eranu cusì bè chì sò stati purtati à a tola di u suvranu.

In questu locu hè prestu per caminari. E dopu, parechji seculi fà, è oghje. Inoltre, quì sottu in i schemi antichi (per 1767!) Fatti una ricustruzzione - pusonu viaghji prediletti. À i so articuli, i cammelli nantu à a ghjuvintà. I fioretti fiori - jacinthe, tulipani, è pansies - adornati. E un di Diana, una statua, sicuru. Hè a deessa romana di a flora è a fauna, ancu a caccia. Hè chjaru cusì chì ci sò spessu artisti cù cavallu. In ghjiru à l'orchard d'apple in Kolomenskoye, ùn vi scurdate di fà una foto vicinu à a patrona di tutte a vita.

In onore di a chjesa

Ascensione di u Parcu hè chjamatu cusì perchè à u vicinu - u tempiu di l'Ascenze di u Signore. I Muscoviti sò assai piacevuli di vultà quì è stantonu nantu à l'arba fragrant. Lighjà libri, discussi, solu respira un'energia perfetta.

Qualchidunu peeks è in u situ chì hè in u vicinatu. Ci hè una mostra interessante - "A farmstead d'un apicultori cù colti". O vogliu cunsultà u "Giardinu di Farmacia". Eccu, i culturi aranni veramente rari cultivati.

A proximità di u paese

L'Apple Garden Dyakovski hè situatu vicinu à una altra cresia. In i tempi antichi a persona di serva hà travagliatu in ellu, cura di tutte e pruduzzioni è l'arbureti. Avianu ghjustu vicinu, in un paisolu.

Hè interessante chì l'orchardie di pomi in Kolomenskoye s'addivintà ... cù veìculi! Forsi quandu i frutti lucali sò cusì spezii? E cucuzzuli crescenu cù furci di coledda di col puderà venda.

Ancu in una laguna creata apposta, i paisani partianu per razza pezza. U borgu sempre esiste. Solu addivatori ùn anu micca saputu quellu di i tempi reale o novi.

In questu ghjianu ùn sò micca generalmente tanti vacationers, in Voznesensky o Kazan. Da quì vende u pianu à u palazzu assai bonu di Tsar Alexis Mikhailovich. Mentre camminava, vedete glades with air dipseloni. E sò in cased with cherries da ogni uccisione. Originale.

E una cosa più. Comu fanni di sti loca scrive, a situazione quì hè luntanu di prudish. Per esempiu, nantu à pasture di cullezza perfetta, induve l'erba pasture luminosa è succosa creci, pudete caminari pezza. E questu hè un sensu maravigliu! Parechje pigliammi una manta, sacchetti di panini è l'acqua dolce. Ancu una buttiglia di vinu serà pigliata si passanu da a cumpagnia. È tuttu u ghjornu sò in un mondu "irreal". Sunbathe à u sole. Lee libri, magazines. Eghjiecenu diverse ghjoculi. È ùn sò micca solu in corpu, ma in anima.

Fairy tale in realtà

Vulete entre in u mare rosu? Cusì, avemu bisognu à vena à questu locu. A prossima di u palazzu stanu bè cù aurelianu manzano. I so culori ùn sò micca bianchi, ma riccu rosu. Ci hè assai borgogna. Bella bellezza!

Inoltre, i fiori fiurimi sò densamente suli nantu à e branche chì per elli è di e foglie ùn sò micca vistu. Un pittoresque murale. O una carpetta - comu piace.

Metro - a pie

Esperemu chì l'avianu inspiratu à vede quì, è avete intesu chì l'orchard hè in Kolomenskoye. Per esse hè definitivamente valutà.

Avà, naturalmente, si ponu esse dumande: accunsenu à visità a orchard à Kolomenskoye, cumu fà? Semplistru simplice! Va a l'estazione di metro "Kashirskaya" o "Kolomenskaya". Andate in u parcu - da a parte di quellu di elli. Iè, l'entrata hè liberu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.