ViaghjuDirections

Shopping in Grecia: cumpetizione per Milano

Se in Milanu, chì, cum'è sapete, ùn hè micca nantu à a spiaggia, modi è donne di moda vanu à cumprà, e poi li cità è i citadini grechi pudaranu cuncurdassi cù sta capitale di moda italiana. Dopu tuttu, ci pò esse cumprendi viaghjate à e cummerciu cun restu nantu à a spiaggia è interessani viaghjà. A Shopping in Grecia hè tranquillità è misurata, cum'è l'u modu di vita di i lucali. I travagli di travagliu cù un lunch di lunch (quì hè chjamatu mesimeri). Petit boutique à l'estiu à l'at 14:30, è aperte solu à 17h00. In u invernu, u modu di operazione cambia un pocu: a sesta hè ridutta per una ora, ma e butteghe sò chjusu di prima. I Grechi sò stati cunnisciuti per a so attitudina bona nantu à u travagliu. Per quessa, alcuni cummirciali privati u luni, i marcuri è i sabbatu sò aperti à u ghjornu. È micca cusì. Tanti rami, in più di domenile, sò chjusu u sàbbatu.

Ma quasi sempri è in ogni locu pudete fà un shopping successu in Grecia: Calcídica, Salonicco, isuli è, sicuru, a capitale di u Paese, Atene - i megli exempli. In ogni cità, ci hè almenu una strata, datu à i mercati. Hè tìpica, sti area di cumercii sò situati in u centru di a cità. Questa hè a via Atene di Ermou, in Salonicchia - Zimisch, in Rethymno - Arkadiu. Frà l'altru cose, in ogni zona metropulita densamente populosa, ci sò supermercati di a network "Ok", chì travaglianu senza interruzzione da prima matina finu à a notte di notte.

Questu paese ùn hè micca stata cambiatu à u prucessu di a mundialisazione, cusì a maiò parte di i prudutti sò in i scaffi di i toli lucali. Però i cacciaturi per e riche famosi ancu serenu sanu sanu. Shopping in Grecia permette di cumprà cum'è un pruduttu chì pocu pruveni fora di sta rigioni, è cumprà cumunitie francese o allemand in "CARREFOUR" o "LIDL".

Quite assai in Grecia è centri cummirciali. Comu solitu, si trovanu in l'periferia di e grande cità: Mallu di Metro, Mallu di Atene, Salle d'Oro in Atene o Cosmos Meditarrane in Salonica. Da a mità di lugliu à a fini di l'aostu, è ancu da a fine di ghjennaghju à a fini di ferraghju, un annunziu di cunnessu hè annunziatu in sti stivali. Ma solu di questi periodi, di tempu à u tempu un mall cuntrolli una accionu o una vendita. Da a perspectiva di l'economia shopping in Grecia hè assai benefica. A più pressitivi sò i catene di supermercatu "Sklavenitis" (ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ) è "Ab Vasilopuli" (ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ). Oliu d'aliva è altre merchenzie cù chì u paese hè famoso, pò esse truvatu in Tanopoulos (ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ).

Ogni regione di u paese hè sempre famosa per uni articuli spicifici, è questa circustanza si deve esse pigliata in cuntressione di e shopping in Grecia. In Creta, per esempiu, ùn pò micca fà senza l'acquistu di u marituali, in particulari i sandali o stivali. A ceramica hè stata rapida da Skyros, Sifnos è Rodi. L'isuli di Kefalonia è Zakynthos sò cunnisciuti per u tagliatu è u broduzzu in legno. Ateni è Rodi sò a capitale di a maestria. Orburu d'oru vi pudessi cumprà. Ma à l'argentu, ùn hè sensu di chjamà à a cità di Yanina, situatu à a regione di Epirus.

Ma e prime shopping in Grecia hè, prima di tuttu, capelli di pelle. U viaghji spezializati sò specialement designati per i prudutti di fur. A capitale di furriers hè Kastoria in u nordu di u paese. Stòricamente, in questa cità, situata in a muntagna, cù un inguernu seriu forti, ci era una dumanda per i nostri prudutti. E siccomu ci era assai castori in i boschi circundante, in u primu fur coat è capelli d'ovale sò stati fatti da a so pelle. Dunque, issa Kastoria hè diventatu u centru di l'agricultura di piume di u profettu più largu. Se ùn pò mancu avà da andà à u nordu di Grezia, pudete cumprà un capeddu di pilami in Atene è i centri turistici di u paese. Ma costarà 500-600 eurore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.