ViaghjuDirections

Cumu ghjunghje à Crimea in car. Ritorna di u viaghju

Fairy-tale A Crimea hà sempri attrachjata turisti, pereggiadi, viaghjatori è amatori di l'aventura. Oghje a storia di a Crimea hè rimbenutazione cù a pagina dopu, chì face più interessante per i visitori. Inoltre, a pulitica e e relazioni internaziunali ùn avianu micca solu un impattu pusitivu, ma per ùn avè influenza perifiziale nantu à l'infrastruttura di a regione ... Prima di tuttu, questu staffè a comunicazione di trasportu cù a penisula. Oghje ùn hè micca cusì faciule d'accede à a costa di Crimea soleil. A quistione di cumu per unitaru à a Crimea in caru, oghje hè particularmente agutu.

Camini recenti à a Crimea

Un annu dopu, era pussibule acquistà a terra di u penurtima bedechjata in parechji maneri: in avione, in trenu, cù u trasportu di motore. Spessu, i turisti anu entra in a Crimea per Chongar o Krasnoperekopsk. Ùn ci anu nisun postu di verificazione in queste parti, i treni di night traversu un istmo sicuru senza firmà. E giustu à stà vicinu à Dzhankoy, i passageri di sonnu hà avutu chì l'avianu già sughjutu di u cuntinente. Per arrivà à Crimea in car era possu ancu senza alcuni prublemi. È solu i cunduttori di i camioneri pisanti passavanu parechji prucessi di cuntrollu, chì sò assai normi è ùn piganu assai tempu. L'aeroportu di Crimea accettò i vulturi trà ogghjanu u mondu è u volu da Mosca, per esempiu, hà dettu solu parechji ghjorni.

Cumu per arrivà à Crimea oghje? Sceglite una strada

Dopu à l'eventi recenti nantu à a scena internaziunale, quandu a Crimea volte più parte di a Federazione Russa, è a guerra hà scuppiatu in u Donbas, a maiò parte di e vite route à a penisula perdevanu a so rilevanza. Per esempiu, era piriculosu per arrivà quà da un trenu di passageru, perchè avete averà viaghjà in u territoriu cupartu da a guerra. Inoltre, a maiò parte di volu sò simpliciamente annullati. Per i stessi moti, i veiculi di passaghju ùn sò più rilevanti. Era ancu impussibile di vola in l'aéroportu di Simferopol in avione in u stessu tempu. Oghje, ritene da volte da Mosca è parechje altre cità di Russia. L'ucrainu è più internaziunali in a Crimea ùn voite micca sempre. Pudete ottene prima à a penisula, ma u prezzu ùn pò micca esse chjamatu un budgetu. Ci ponu persone vehiculars. Pudete turnà in Crimea in car da Kerch, cù i servizii di trasportu.

U travagliu di Kerch

I primi fonte di e battelli per u cruciaghju di u Kerch data di u periodu di l'antichità. In a storia muderna di a Crimea, i tentazione di stabilisce a cumunicazione tra u dui banca accumincionu dopu a guerra. In u 1944, un pianu era custruttu da i materiali saldati da l'esercitu tudiscu. Per disgrazia, a so destinazione turnò per esse triste - solu trè mesi dopu a l'inaugurazione, era malatu da u ghjacciu chì era statu imbuttatu da u mari di Azov. L'idea di custruisce un ponte novu pare à a dirigenza di u paese per esse costu è raziunale. Per quessa, hè decisu di custruisce un ferriu. Trà a Crimea è u Caucasu, per a prima volta, ancu e ferruvii di ferrovia, chì ùn puderanu micca micca solu i veiculi è i persone, ma ancu carrichi carrichi, crucianu. Oghje, trà e punti "Caucasus" è "Crimea" ci sò 4 ferries: "Yeisk", "Kerch-2", "Nikolay Alexenenko" è u ferru grecu "Jonas".

Viaghju à Crimea in caru - 2014

Crìtiche visitò u turchinu a cruche di Kerch chì travaglia bella unanimità. U percorsu ùn hè micca piacevule è persu duru. In certe volte, e persone stand in ligna di dui ghjorni. Senza in anticipazione di l'ore 15-20 - bastatu un casu ordinariu, ancu di più, accussì "curtu" simplice in queste parti hè cunzidiratu successu.

Prima di pruvà à Crimea in car, a ghjente hè stata dispunibile nantu à a stampa, rigali di carica quant'è pussibule, cumprà cumerci è pienu l'acqua. A più dispirazioni piglià cun elli à i camini in modu duru, sacchetti di dorme, colchages inchables. Piglià un pezzu tantu di aspittà, è tutti sò prontu per questu. In a direzione opposta, una situazione analogica - per abbandunà a Crimea hè bella solu per entra. A situazione chì hè digià difficultu in i dui punti addiventa ancu più intensu quandu u mari hè inestazione. Dû u 28 di Agostu, a situazione à i punti di verificatu s'hè pussibbili di monitorizzà per Internet.

A quistione di a traversata di ferraghju hè assai agutu. L'autorità facenu tuttu ciò chì permettenu à rimbursà u tempu d'aghjustà per i passageri, à migliurà a salvezza in una zona problemata, per esse organizatu un confort màssimu. In i zoni d'attesa hè internet gratis, i medichi è l'infurzatori di a curretta ghjuvendu. Sfurtunatamente, una longa stonda agrava e rilazioni, è di tempu à u tempu si fannu calmu. Allora, in l'aostu di u 2014, mentre chì aspetta a cola per un ferry trà i passageri, nascita una scarsa verbal, chì résultat à una pelcula. U cunnutturi femminili hà ricivutu una ferita di u passatu è hè stata tina à l'uspidale. L'urdinamentu infurmatichi di a Federazione Russa invòcanu tutti quelli chì aspittàvanu a piglià a situazione cù l'intemperii è di mostrarà pacienza. A ricerca per suluzioni à i prublemi cuntinua. Probabilmente, in u prublemu vicinu, serà inseritu un inscription prelimiunale, chì currette l'espertu tempu. Tutte e persone interessate hà avè suficientemente à registrà micca prima di viaghjà à Crimea in caru per sapè l'ora di carica nantu à u ferries. Avà è incù cunnessione à u prugrammu per seguitu in ligna in oghje nantu à i cunfitturi di trafficu.

U partitu finanziariu

Cumu per arrivà à a Crimea in caru cù l'aiutu di un ferry? Quelli chì aghjunghjevanu u so turnu, ponu passà fin'à u ferries. Un bastimentu accòstiti assai busi è documenti di carichi. U costu di travagliu hè abbastanza bassa. Per un bigliettu di u zitellu, bisogna devi pagari 81 rublu, per un adultu - duppu più. Ci hè un sistema di prestazione. U trasportu di un veiculu dipende da a so mudificazione:

  1. Ciclopedi, bicyclette - 109 rublime.
  2. Mutitie - 462 r.
  3. Cars (finu à 4,20 m) - 1190 rublu.
  4. U carru di passageru (4,21 - 5,30 m) - 1688 rubli.
  5. Bus (9 - 17 posti) - 2632 rublu.
  6. Bus (à 30 posti) - 2919 rublu.
  7. U trasportu di trasportu - da 2401 r.

Ponte novu

A terra strada di a Crimea hè necessariu per i turisti, cumerci, autorità. U ponte pò purtà l'oppurtunità di reduciri significativamente a materia prima è u tempu di u trasportu di merchenzie. Duranti a staghjoni di vacanze, distruverà a tensione à l'entrata versu a Crimea. A strada "Mosca - Crimea" in car facenu facilitate è accessibule. In ogni casu, nimu vole ripite a situazione in u 1944. Li plani per a custruzzione di u ponte in Ucrània è a Russia anu longu, i trattati è trattati pertinenti si firmate assai prima chì a Crimea addivintà parti di a Federazione Russa. Oghje, u guvernu di l'statu hè impegnatu in a custruzzione di u ponte. Tutti i matrimonii sò stati cunsiderati - u ponte deve esse forti bè cumu per sopra l'eventuali attaccu di ghiacciu è un flussu di trafficu significativu. È ùn deve micca interferire cù a navigazione di manera micca. Per l'implementazione di u novu prughjettu, l'esperienza negra passata, i tecnichi novi è e necessità vitale sò cunsiderati. Sicondu i piani di l'auturizati di a Federazione Russa, a custruzione di un pontu chì cunnetta u Caucasu è a Crimea principià cù un futuru vicinu.

Cumu per un caru à a penisula passendu u ferry?

A terra chjaru di Crimea da a Russia hè questu questu l'opra più stretta. In ogni casu, per l'estiu di 2014. L'Istmu di Crimeanu cuntinueghja di passà i turisti. In ogni casu, i Russi anu avè crucianu u cunfini di l'Ucraina è di Russia doppiu. Quandu surtendu da u cuntinente quì sò duie checkpoint: Chongar è Krasnoperekopsk. Chongar hè situatu vicinu. Viaghjà à questu hè pussibule cun u detour di a zona in quale u focu armatu saranu. Per fà questu, sarà bisognu di fà un travagliu discretu per i regioni Kharkov, Dnipropetrovsk è Kherson.

I platti più stati

Qualcuno chì pudete dite, ma ùn ponu stuccatura micca quelli chì veramente amanu a Crimea. E so pitturiche di antichi, i platti d'elite, i rotisferimenti turistiche ... Rial connoisseurs di sta tarra chì aspetta u so turnu è vanu per cumparse l'avventura di Crimea. Qualcunu chì hà dicisu di vultà in Crimea in caru hè stata premiata.

L'autotravel abballava tali opportunità, chì ùn sò micca sognu di passageri di treni è autobus. U vostru caru, a vostra ruta, e vostre regule propriu! "Vaia a Crimea in car!" - Una volta un adurcuru decide di andà à un viaghju. Dopu un tali viaghju, ùn hà mancu piacere rive in una penisula fante in una sita in autobus.

Un romanzu specialu hè in viaghjaturi. Motocross in a Crimea hà longu statu un muvimentu tutale, cullendu sottu i so fanni di l'alioni di u trasportu di ruota di tutte e cuntinente. Più di più di un annu, a Crimea hè statu cunzidiratu un locu di pericrizione per i ciclisti. Ogni tipu di festività è di bicicletta shows contribuiscenu à questu.

U serviziu di Crimeanu per i spidizioni

Ritenimentu di l'amatori dilettanti di l'auto aviddi chì anu cunquistatu ripetutu l'autobahni di u Crimeanu, verificà chì cù u serviziu à a penisula tuttu hè in modu. I parcorsi sò abbastanza, sò abbastanza siti per tutti. Un spaziu di spaziu di spaziu custituta da 50 rublo per ghjornu. Hè difficiuli di postu un caru vicinu à u mondu. Eppuru, chì hè sbagliatu marchjà un kilomitri è metu a pede? A maiò parte di l'alberghi, posidenzii, posadori hannu u so parcheghju. Ci sò parcheghji assai molti restaurants, cafes, bistros.

Hè pussibule ludà cunfidenza i strade di Crimea. A maggiorità di elle hà una cobertura normale. In l'autostru stradi ùn ci sò assai stagioni gasulò, atticcianti di pneumatici è di diagnostichi. L'auturità di a penisula cuntinueghjanu à inizià è implementà i prughjetti destinati à u sviluppu di l'infrastruttura turistica di a Crimea.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.