News è societàCélébrités

Princess Tenisheva Mariya Klavdievna: biografia patronu, photos

strippa Russian Tenisheva Mariya Klavdievna, biografia chì vi pò discritta in stu articulu, nom giuvanotta avia Pyatkovskaya. Ci hè una mpurtanti figura publica, educator è philanthropist. Hè dinù canusciutu comu la natura criativu, artisti Malice e dunaturi 'arti. Tenisheva Maria Klavdievna trouvés un attellu arte di Petersburg, museu antichità Russian in la cità di Smolensk, la Scola di Dessin (dinù in St. Petersburg), Bezhitsk scola prufessiunale, oltri attelli arte-industriale in Talashkino estate, chì facìani parte di u so.

Tenisheva Maria Klavdievna: graphene cortu bilayer |

Di sicuru, u racontu di a vita di na pirsuna, accumincia cu la data esatta di a so nascita. Per disgrazia, a storia hà cunsirvatu infurmazione circa propriu chi annata hè natu lu futuru artistu di talentu, perchè era Lecci, puru siddu l 'strippa capitali. No unu oghje ùn sà ciò chì u nome di u so babbu. Dopu à u matrimoniu, idda pigghiò nomu di u so maritu è si canusciutu comu Tenisheva Maria Klavdievna. Date di nascita di u so - 20 d'aprile, ma i annata hè indettatu environ trà 1865-1867. Par la via, ci hè spiculazioni chì u so babbu pussutu esse lu mpiraturi Alexander II di Russia. Più prubabile, ùn hè per via di sta tantu mpastati in misteru storia di a so nascita.

infelice zitiddina

A so mamma, maria, Alexandrovna moglie di Claudius e Stefanovich Pyatkovskogo nascì u so nomu. Second sociaru pocu Masha hè MP Dizen fondo, - un omu assai ricchi chì appartenant parechje case in San Pietroburgo e Mosca. Mamma ùn dumandà à a so figliola cù tenerezza è cura, è u ragazza avutu à esse sempre in u guardia accussì comu micca à fatturatu so displeasure, comu nu risurtatu di ciò chì pò seguità siveri castigu, è ancu duvìani. Idda crisciu magre-skinned è chiusu, lu putissi fari mali una sola sguardu. In più, ci hè longa tinia un Vindicatif è ùn pò pardunà. Tuttavia, ella era assai forti-ànima è bonu, indipendente è attivu. Idda vinni di 'na vita sfarente, u cuntrariu di ciò chì ci era in la casa di u so sociaru.

furmazzioni

Finu à u 1869 l 'avvene Princess Mariya Klavdievna Tenisheva studiau pressu la casa sottu u sguardu di un insignante Francese. Però, dopu à què circa l '' a scola, unni praticatu in u fimmineddi 'appena apertu prima fimmineddi di la Russia programma educazione, scuole di masculi, dicidi di piglià u esami è scrivi. Fundatore di u insignamentu hè M. Speshnyov. ghjovanu amparera Masha hè facile, e divinni prestu unu di i primi sculari di a scola.

primu matrimoniu

In 1876, Santa Maria di moglie. U so maritu addivintau un avvucatu R. Nikolaev. Un annu dopu ch'ella era una figliola, Maria Rafailovna - avvene Barunissa von der Osten-Sacken. Perciò, u so matrimoniu hè corta-vissutu è subitu cascatu luntanu. Una volta in a so guinée, "Tenisheva Mariya Klavdievna: ALTARE di a mio vita," hà scrittu, chì i raghjoni di lu divorziu fu lu scumpatibilità di a so natura cù u so maritu.

Paris

Quandu l 'zitella hè 4 anni, Maria Klavdievna lassò la casa, pigliò cun ellu una figliola. Idda si n'andò à Paris, unni addivinìu forti in francese vocal a scola mùsica M. Marchesi. Intantu, Masha ochji di fideli servidore Lisa, chì hà stari cu li di la vita. Soon Paris per Maria Klavdievny Tenisheva addiventa assai pàtria, unni idda pigghia, comu un pisci in acqua. Quì si tutti i chiudi e chiaru. Idda cunduce una vita seculari, scontra incù ghjente criativa. At a scola mùsica hà ritrova Mauleón, Charles Gounod. U so termini di Olt si criscia ogni jornu. À mezu à i so amichi hè dinù Ivan Turgenev. Artist Makovsky dinù cuntentu ch'ellu hà fattu in u so circulu d'amichi Tenisheva Maria Klavdievna. Un ritrattu di u so, iddu scrissi sutta la prima mprissioni ch'avia nantu ad ellu.

A prima riunioni cu Talashkino

Dui anni dopu à vivant à la capitali Francese, u futuru Duchess turnau a Russia è mandatu à u duminiu di a lu so 'amicu zitiddina Kitty. In Talashkino i so assai assai, malgradu u fattu chì ùn ci hè nunda da cunsiderà. Idda pigghia lu nativu a natura, e muntagne, boschi è campi. Dopu à un cortu restu, idda, nsemi cu u so amicu novu mandatu à Paris, parchì hà bisognu di a finiri mio studii in la scola a cappella. In u capitale Francese cumenciani à impegnà indipindente in a storia arti, visita una varietà di musei, Gallerie and so on. D. In u Louvre Tenisheva Maria Klavdievna ncuntrau cu Gilbert è l 'artista principia à piglià u lezioni tracci. Duranti stu pirìudu, idda accumenza a arrivare forti in smalti.

U principiu di attività suciale

In u 1887, appena ghjuntu in Talashkino, fidanzata apertu una scola di i zitelli di viddani. Dicideru micca solu à insignà li a lièggiri e scrìviri, ma dinù a attaccari a la artisgiani è dà li u uccasioni di farimi onuri a la vita. Tenisheva hè un veru patriotta, è ch'ella vulia cuntribuisce oi a crescita di u so paese. Pò dassi chì hè in u so sangue, dissi a so 'patri ncurunatu?

A ricerca stessa

Un annu cchiù tardu, Santa Maria Klavdievny Tenisheva Orgia cunniscenza cù Chjami Stanislavsky. Idda dicisi à pruvà a so manu, a lu tiatru e tempesta. Essa ncignusu da a natura, si principia à fà u prugressu, è un gran diriggenti a so dà a pussibilità di pruvà idda stissa comu un attrice in a pruduzzioni tiatrali of "Baloven" nant'à u stadiu di "Paradisu". Però, l 'arti hà a manu supranu, è si cuntinueghja a so bassa in chiù N. Golitsin, è tandu t'avissi a Scola di Baron Stieglitz in disegnu. Tubu in ambienti artisticu, hà ritrova una ghjovana pittore I. E. Repinym, è poi cun Aleksandrom Sawaulu, ca purtaru a so fratellu, Albert artista.

sicondu matrimoniu

In lu 1892 si marita vota e ora va à l 'alta a vita cum'è una Princess Mariya Klavdievna Tenisheva. Philanthropist, affari, scinziatu è sulu un omu grande-Tours, Vyacheslav sustegnu tutti i prughjetti di a so pocu moglia. Iddu appena nata u famosu School Tenishev in St. Petersburg. U matrimoniu incù una persona di tali altu volu deti u so parechji vantaghji è hà apertu ste pussibilità, chi idda avia mai avutu. Tuttavia, ch'ella ùn li aduprà di pruspirità persunale, è u sviluppu di u prò di l 'arti dumèstica. Si dice dinù chì u Mariya Klavdievna Tenisheva - philanthropist in u truest u sensu di a parolla.

Life in Bezhitsa

U maritu hà appartinutu Bryansk relsoprokatny, pianta, chì si trova in Bezhitsa. A ballata di ccà, a lu so duminiu, Maria Klavdievna principia à impegnà in attività pedagogica. Di sicuru, ci hè assai assai sta aiutatu u so maritu. Sans capitale hà micca pussutu aghju fattu shred anch'ella. In più, ci hè statu un omu assai sàviu rispittatu in ambienti accadèmicu, è ch'ella hè cunsigli assai Corsets. VN Tenishev fatti ricunniscenza internaziunale cum'è un sociòlugu accadèmicu e ethnographer, autore di andà à prupiziu. Ma in Russia, si hè sottu missu sicretu da l 'auturitati, chi spaventu i so punti di la libbirtati, comu puru l' uppusizzioni a l 'politica di u Statu, cù quale ellu in tantu cumunu in u cìrculu stretta di stantari. Intantu, a so moglia, sapia nunda di circa u puliticu, si 'ntisi chi hà bisognu à sviluppà i talenti di u populu chì sò fora di i so mezi à s'avanzanu è dichjarà stessa di u mondu. A so casa, hè sempri passa à l 'artisti di lu poviru, atturi e cantanti, in una parolla, populu di l' arti. Però, tuttu stu Riuzzu arrabbià, si pudia micca ccchiù Pifania of "Bohemien", ch'ellu ùn piace Antiquari, è ch'ellu ùn sapete cumu a passanu soldi nant'à l 'acquistu di uggetti, arte di una racolta persunale. Tuttavia, ci hè calcosa chi unitu sti dui tali pirsuni differente - un 'amore di mùsica e Lumières. Tenishev nzerita I ghjucatu u viulunceddu è hè amici cu tanti àutri musicisti famosu.

Familiarità cô Donizetti

In 1892, a Vyacheslav Konstantinovich, Tenisheva Maria Klavdievna ncuntrau cu gran Donizetti. Una volta in a so casa di u Promenade des Anglais in accattau Petersburg, coppia, princely almanaccatu una sera, in onuri di lu cumpusituri, è u principessa idda dicisi à fà Rumanzi l'Donizetti per ellu. U gran cantanti fu Mastr'Antoniu incù u so cantu, e so cursa a viaghja. prufittu sera, hè bè, è u cumpusitori ùn vulianu a lassari, ci hè ancu troppu tardi per un Parolier à l 'Opera "Iolanta".

Tenisheva Maria Klavdievna: Talashkino, mutazione

Catherine famiglia czetwertyński hè u pruprietariu di u duminiu. Idda accittonu accittò à venda è à u so maritu di u so amicu, Prince Tenishevo, è chì, a turnu, fici la muggheri di un donu rigali à un partitu anniversariu. Tuttavia, Kitty ricevutu pirmissu à louer di a vita è stete in u duminiu. Da quellu ghjornu Talashkino trasfurmatu cavallieri ricunniscenza. Quì u so attività di e donne funnata la pruduzzioni di ogghiu giru, per chì danu usato high-fini da u strangeru. Issu tempu, la principessa mostra à elli stessi è altri, chì ùn ponu solu esse un Bohemien, criativu è romantica, ma dinù un gran 'affari. Tutti i prudutti sò signìfica da fabbrichi in i dui capitali Russian - Mosca e San Pitroburgu, oltri à Paris. In ghjiru à u duminiu Grand custruzzioni principia. Largu custruitu una serra, un mulinu a vapuri, enclosures animale, in parechji attelli, cumpresi i riparazione di usato agriculu. A chjusa u travagliu i travagliadori Talashkino principià à custruì u so case. Tutti u tempu Tenisheva Maria Klavdievna passati nant'à u duminiu, ch'ella avia purtatu di ellu stessu da a vittura di Parigi è di farru avvinta in u so casteddi. Allora da quì Khotyleva cunverta si stalla, chi cunsisti di 50 cavaddi. Per cavalli, cù acqua, hè purtatu fora cù acqua calda. È pudè binifizià sò invitati da l 'Inghilterra. Più tardi, vicinu à a tinuta ann custruitu tempesta di cavalli cavalli e loghje.

espansione di cantieri

Tenisheva Mariya Klavdievna, quale a famiglia solu certi andavanu à Talashkino, iddu ha trovu un novu travagliu. Idda si messe accattu i paesi è agricultori vicina. lingua trouvés, custruitu un rurali. Soon Scola in Flenovo accuminzau a parrari l 'au quartieru. Da tempu à tempu hà abbandunatu a Petersburg. Quì, in a so casa, idda trouvés una scola di disegnu. Ci vinni ccà, pi mparari, i ghjovani di talentu chì vulete à entre u Accademia di Beddi Arti. À mezu à i studienti erani M. Dobuzhinsky, I. Ya. Bilibin, Z. Serebryakov S. V. Chehonin figliolu Repina Yury, A. Pogossky, M. Chambers, Bilibin et al. School à a richiesta di a principessa corre Ilya Repin.

Dedications

amichi Iskusstovedy, quellu chì hà patronized principiu di a so carriera, è incù i quali ùn era un colpu à un 'amicizia, si messe à cunsacreghja u so travagliu. Cusì, i cumpusitori A. S. Arensky scrissi note di Romanza "Lily di u valle", e parolle di li cumposti P. I. Chaykovsky. L'artistu Aleksandr Sawaulu prupone i so servizii à a principessa in u systematization Tenishev cullezzione di documentata e acquarellu. Si basa dinù assai di images cù punti Talashkino duminiu. 1896 hè particulare di a famiglia Tenishevs. At a mostra All-Russian incluse la fabbrica Bryansk è Bezhitskaya scola prufessiunale tinutu da u principe, è Princess. Iddi èranu attribuitu u più altu di i Ringraziamu riali.

Ancora na vota, Paris

No mpurtanza comu Maria Klavdievna ùn piace Russia, parò, Paris hè pricisamenti la cità unni idda 'ntisi più asgiata. È avà, dopu à una longa ruttura, hè daretu à u so cità prifirutu. Quì dinò si stinza u so studii è ch'ella leva l 'Accademia Julien. In i classi B. Constant è cuntinueghja i so studii in pittura, è disegnu. Quì si ritrova L. Bakst, in addisperu, è aiuta. In più, hà Buys più di u travagliu illustrazioni di l 'artista. È ancu in i culinaria eccitamento rivuluziunariu Russian, è a so scola di disegnu comincia a vidimi à l 'urganizazioni di vari calori. A causa di stu trà i so e lu diritturi di la scola, Repin, lu cunflittu si fora, parò, Repin, nun vulennu perdiri la scola, tratta sta questione cù l 'autorità. In u listessu annu, una scola di disegnu aperta in Smolensk. Chè di attellu criativu hè la casa E .K. a famiglia Czetwertyński, è u capu hè numinatu da unu di i discìpuli di Repin A. Amore.

exposition antichi

1897 in St. Petersburg apertu mostra induve i visitori à i tribunali esposi acquarellu è disegni da a cullezzione di Marii Tenishevoy. About i cultura di l 'Elite St. Petersburg. E lu unurari so attinzioni Tretyakov sè stessu. Si prupone a principessa di cumprà una pochi di pictures, ma ella ùn voli, spiigà a so reluctance rifiutu di perdiri la sincerità di a racolta. Par la via, a la fini, ci prupone una racolta di u Louvre, Russian, chì fù prestu à esse à palesu. Ma hà dettu chì si pudia piglià solu images di l 'artisti Russian. À u listessu tempu, Prince VN Tenishev riceve un appuntamentu cuvernu comu lu cummissariu-General è capu di u dipartimentu francese à l 'exposition le Monde à Paris. È a so moglia, nsemmula cu un santu patronu è lu capu di la occidental Troupe St Petersburg di Sergeem Dyagilevym - in Finland, di l 'urganizzazzioni d' una mostra arte giuntu.

A rivista "le Monde de Arte"

À u principiu di u 20u seculu, Maria Tenisheva è franc Mamontov creà una nova rivista culturale - "The World of Art". Hè in stu periodu hè u ritrattu di u Princess, scritti da Serov è piazzatu in u Museu Smolensk. Duranti lu travagghiu supra la rivista ch'ella scontra incù un suprattuttu fotografu di u so tempu I.Borschevskim. È si mittaranu à cavalcà in l 'antica cità di Russian e fotografie di attrazioni lucale di u rivista.

Malice arte

Dopu à qualchì tempu dopu à a criazioni di a rivista, si torna à i so vechji a passioni - art Malice e stabilisci una scola spiciali arte in Smolensk. Corsi chi ani da participà à u sò principiu à draw up, chiesa custruitu à u dannu di a famiglia Tenishevs. pasquale, mattone statu custruitu per chi oltri.

più attività

Più di u dopu uni pochi anni, ci sò statu fattu tanti Tenisheva per u sviluppu di a cultura russa, tutti sò tanti. mostri apertu, musei, cuncerti sò detti, è assai di più. In Moscow magazzini "Spring" statu creatu, chì faci i prudutti fabbricari in attelli Talashkino. House Tenisheva in Talashkino sempre piena di ghjente cunnisciuta. Quì vene ancu sè stessu Sergei Diaghilev. Cum'è un numeru di i rivuluzioni 1905 butteghe Talashkino sò chjusi, a principessa ùn anu finanziari la rivista "le Monde di Art" hè, e iddu, troppu, hè chjusu. Maria Klavdievna, piglià u so preziosu tutalità, mandatu à Paris è urganizatu una mostra. Vivant à la capitali Francese, si cuntinueghja à impegnà in arte Malice. In u 1907, si nni turnò a la Russia, ca mpara chì hà statu attribuitu u titulu di u citadinu unurariu di Smolensk. In u 1912 Tenishev Museum statu unuratu da una visita à a lu mpiraturi di All Russia Nicola II.

prima le Monde

In u 1914, incù u principiu di a guerra, apertu in Smolensk spitali militari. Maria Klvdievna ùn pò tene primura, è ch'ella travaglia in lu, è si serve cum'è un veìculu à u trasportu i feriti. Nicola II, veni a lu spitali aperti è Grazii suldati. Mpiraturi ludà Princess patriottisimu è i so ringraziannu di i so servizii à a patria. In 1915-1916. Tenisheva ci hè u travagliu nantu à a so tesi e difènnirilla. U avvicinamenti a Rivuluzione di uttùviru. A vita culturale in lu paese freezes è Tenisheva spirimintari diprissioni siveru. Tandu era di uttùviru, e idda si avvicina è un gruppu di genti avìanu à fughje à u sudu di u paese, induve lu attravirsatu a Francia, induve hà vissutu in sinu à u 1928.

epilogue &

In a so casetta cosy accuminciò a visita assai di u famosu artisti. Duranti stu pirìudu, idda accuminciò a travagliari in u so libru, chì era citatu in u principiu di stu articulu. Princess Tenisheva muriu nta lu 1928 a l 'esiliu, ma a so cità prifirutu. Idda nun torna, videndu u so carìssimu Mother Russia. A so casa, Parisian chiamatu picculu Talashkino.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.