Arte e spettacoliMovies

Meryem Uzerli: biografia di l'attrizziunissima più turchina

L'attuali popularu Meriem Uzerli, chì a so biografia interessa parechji fanatichi di TV turca, divinamente avertitu à u mondu u 12 di austu, 1983 in Kassel, una cità petite. U so babbu hè Hussein Uzerli, natru di Turchia, è a so mamma hè Ursula Uzerli, un attore talentu è micca successu in una filetta. L'interprete di u rollu primu in a serie di televisione "A Magnificenta Edat" tenia una sera, Janan è dui fratru Cristu è Denny.

A famiglia di l'attrenda talentu ùn hè micca assai simpaticu, u babbu è a mamma si sò sò riparati longu, è i fratelli Meriem anu longu in diverse parti di l'Europa e quasi ùn mantene micca una rilazioni. L'attrìgina hà sappiutu a manteniri li ligami di famigghia sulu cu Janan, chì hè un jazz jazzista ben cunnisciutu in Germania.

Ùn hè micca nantu à a carriera di una attrice chì si sona di Meryem Uzerli. A biografia di a zitella tistò ch'ellu ùn hà micca un talentu attore brillanti com'è zitellu, anche si tocca boni modelli in un petit teatru pussibuli di l'amicu di u so babbu. Meryem appieghjatu à a professione attuale cum'è un criaturu di u zitellu.

Doppu avennu graduatu di a scola, Meryem era furzatu à scelta una università, è hà dettu à un modu veramente uriginale: hà chjusu i so ochji è ghjucate à l'azzione à un ghjornu à u primu. Allora era in a scola in modu di ghjunghje in Hamburg, ma ancu per l'admission avia da passà a furmazione seria.

L'Atrizera Meriem Uzery, chì a so biografia hè cunnisciuta da a maiò amanti di a serie di televisione turca, venenu à l'Amburgo è era furzata a circustrata, chì u so fratellu refuseu d'accettà a zitella. Doppu trè anni di furmazione, ùn hè stata capace di alcuni scapuni significativu in a carriera attuale è per quandu decide di trasladu à Berlinu.

In a capitale di l'Alimagna, Meriem hà hà brutta u so sguardi, è per dui anni, hà riiscendu à intervene in sei film à una volta. Malgradu u fattu chì i roli in sti filmi eranu abbastanza chjuca, aiutavenu Uzerli chì capisce assai ch'ella pò esse affattu in a professione. "Volu irrevocable", "Line", "Mad weekend" - tutti questi film eranu assai populari in Germania. Tuttavia, in u 2008, a furtuna hà finita, è e proposthe per l'attrenda stà impunite.

A diprissioni occupò tutta u locu liberu in a vita di Meryem Uzerli. A biografie di l'attrice captures the next upsurge di a so attività in u 2010, quandu un amicu avissi parmissu di participà à e mostru per u rolu in a prublema turca. Hè stata a "a Magnificenta Edat", i criaturi di quali anu circatu l'artistu di u rolu principali - Khaseki Hürrem Sultan.

Meryem, in una disprezza prufonda, decide di pruvà a manu à u casting, particularmente senza difende nulla. Prima di u filming in a "Eremita Magnificenta", l'attrìzia ùn hà sappiutu micca a lingua turca, a storia di a Turchia e quarchi figuri storichi impurtanti di stu paese.

U filmatu hè stata datu à l'attrenda bastonu forti, perchè avia a travaglià cun una lingua inamora, per insignà una quantità maiò di testu, in più di a furmazioni freniiedi. Meryem Uzery, chì a so vita persunale, a biografia è a filmografia fôru sutta lu scrutiniu di i media di u turcu, hà guadagnatu 10 kilogrammi per esse adupratu da Hurrem Sultan, più tardi hà avutu difficultu tempu quandu vulia ridere di l'excrementu pisu.

In tuttu u "Magnificent Century" i Turchi di l' ànima ùn anu adurendu in Meryem Uzerli. A biografia di l'attrice hè dispunibule per tutti l'appuntamentu. A fine di a terza tempi, Meriem, riferitu à u sindromu di scorcheriu emocionale, viottu à Berlinu è ùn turnava micca à Istanbul. Ù micca persuade à i pruduttori è ancu promettenu per elevà a salario.

L'austuu di u 2013, i meddi turchi anu dicisu chì Meriem torna à u situ di a saga turca populari, ma turnonu per esse rumuri. Avà l'attrìzia, u so nome hè cunnisciutu da u pianu sanu, hè chì aspetta un zitellu, è in 2014 diventa torna in pantaloni TV. Intantu, assai fanni di a saga turca ùn puderanu micca accetta à Vakhide Perchin per un Hurrem è si rifiriscava di vede u show senza Meriem Uzerli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.