ViaghjuDirections

Parco d'Alupka: description, sights. U monumentu di u paisaghju artisticu

Alupka Park hè un travagliu d'arti senza bellezza, cù vegetazione exotica, grottoes meravigliosa, surgenti, stagni. Chì hè a storia di questu park? Qualessi sò l'attrazzioni?

Alupka park: attrazioni, description

U palazzu è u parcu di u parcu hè perfettu in u paisaghjeru di u fiumu, in u pianu di u fiamendu è l'impregnable Ai-Petri. U Parcu Alupka oghje 40 ettari. Fu fundata à u principiu di u XIX seculu. U parcu hè statu creatu nantu à u principiu d'un anfiteatro, per suppurtà à cumplementari a natura circundante. In u so territoriu sò parechje diverse tipi di plantes exotichi.

U spaziu di u parcu hè spartutu in dui zoni: u Parcaghju Alta è Baù. A parti nordica di u Parcu Altitudinu hè rapprisintatu da u grande è chjosu pocu, trà e quali sò trè trè bassa fossi. Da e stagni, i camini pianu à u Palazzu Vorontsov. A via di u palazzu hè una rota di sett'anni, chjamata "a Gruta Luna".

A parti occidentali di u park hè imbruttata cù a fontaine "Trilby". A cumpusizioni di a parti suprema di u parcu hè cumposta di Chestnut, Solar, Contraste è Platan Glades.

U palcuscenu hè a parti di u palazzu. Ci sò parechji terrazze è fontane di marmo. Quì, ancu, ci hè un santu cù palmi di fan, rosi, codre è fortificazioni chinesi. Quì sottu un istesu assai diffirenti sò u ghjornu - u paisaghju di u parcu, chì scorri direttamentu à u mari. In i piani creanu cipresi alta, pianta arbres, è sottu sottu pè i blocchi di petra sò olii dritti.

Storia di u park

Ancu in u XVIII seculu, inveci di u parcu, vicinu à a costa di u mari, era culoni di pirsuni. Eranu circunstate ghjusti entre i petri, chì spessu servenu cum'è e case di e teatri. Ancu li vittimi romanticizzaru sti posti, cù sardi, cunfortelazione è giardini di granu chì bordered in i scoglii rocciosi di a spiaggia di mare.

À u tardu 18 è 19 seculu, l'arte di u paese era populari, è u Conte Vorontsov circa un locu per stabilisce un grandi park. L'scelta, sicuru, hè stallatu à Alupka cù assai fonti è paisaghji pittoresca.

In u 1824 i fundamenti di u parcu hè stallatu. L' urtulanu principalista di u parcu fù sceltu da u Karl Kebach. Un travagliu assai cumplicatu è longu hè fatta, chì era fatta da i campagnari sottu u dirigenti di Kebakh. U situ di u futuru parcorsu fù sceru di petri è arbusti, è in u so locu purtonu a terra nera da a parti di u Uccidiu.

Da e rigioni straniere, i stori exotichi sò stati capunanzu. A maiò parte di i pianti purtati à u Jardinu Botanicu Nikitinsky anu mandatu immediatamenti per u duminiu in u Parcu Alupki. L'arbureti è l'arburete crescenu questi posti ùn eranu stucciciati da tutti. Parechji sò stati trasplantati à altri parti di u park. Ci era questu in u parcu è l'oak, è u pinu di Crime, un pistachio di rosella, un arzu maggioru. E i vechji è e vaccini foru usati com'è un sustegnu per l'arbureti.

Versu a fine di u XIX seculu a stampa di u parcu inizià à amparà, ma questu hè solu u principiu. I vegetali sò sviluppati, è u so crescita necessaria una cura l'observazione. Dopu à a so morte, u stabilimentu di u parcu durau 40 anni, i ghjardini Bischenko è Galushchenko.

Park style

Alupkinsky Park hè statu pianu comu un paisaghju. Questu significa chì avutu a diffirenza significativu da i parchi classici cù cignuli trimulitani è arbusti, prudutti di fiori e zoni di forme geomettichi. L'aspirazione principale era per spiigà relazioni armonii entre l'omu è a natura, a so interaczione è a cunesistenza cù l'altri.

U park ùn hà micca pussutu cuntrastà cù l'area circundante. I camini chì sò longu esse intruduti in i parcorsi di i parchi, è trà l'arbureti nativu pulitamente e pezzi novi. Lagune, fontane, corsi cultivate induve u paisaghju è i stradelli permessi. A natura ùn avia obeyde u parcu, è u park era subordinatu à questu.

U terre muntagnolu cuntribuitu significativamente à u disignu di u parcu. U terre ragge permettenu di dividinu u parcu in parechji zoni di paese, caghjunu chì sò diffirenti da l'altru. U parco più altu hè un terrenu più impetuble. In questa parte di u parcu hà un apparenza naturali è naturali. Enormi arbuli, camini oghje, stagni, grottoes misteriosi, cool.

U parculuzzu più basso cumencia cun una topografia più bella. A parti inferma di u parcu borda u Palermu di Vorontsov è hè stata adatta in un sticcu di u park classic. Quì ci sò ancu terrazze, cù una bundanza di fiori è anch'elli cutturati à u migliu - in i migliori tradizziunali di i parchi l'Europei. Trascendu u spaziu di u palazzu, i gonciudidi di u parcu torna truvate in cattività di a grandezzione naturali. A terrazza è i carliceri cresciute in i stradali cù surgenti è cascate, circondati da i pini altti. U tarrenu diventenu rocca è forte, è l'stile di u parcu torna torna à a natura.

Munnu vegetale

I parcorsi Alupkinsky Park sò stati purtati da parechji parte di u mondu, oghje chì ci anu più nantu à 200 spezie di i pianti amatori. L'arburu era purtatu da u Mediterraniu, l'America di u Nord è l'Asia Est.

Per cumprà un arbre per u parcu, i studienti e cundizioni per u so cultivamentu, è, più importantemente, i peculiarità di a so prisenza. Ogni àrburu serà ideali cunnessione cù l'altizza, u grandore è l'apparenza di a curona.

In u parcu creci una sophora japonaise, persimmon, palme. L'lilla indiana piace picculi fogliosità rosa in l'agustu è in u ghjugnu ponu vistate fiori fiori d'un arbre di coral purtatu da Sudamerica. Da quà ghjunghjenu à u park è l'araucaria chilena.

Majestic sequoias, cipressi è pini di Montezuma anu purtatu da l'America di u Nordu. Quì, troppu, crescenu l'arbureti di terra di arcane è a cork, laurel, quarciaru è fragole. In a parti più sana di u parcu creanu magnolii à grande è hemanthus. U palme di palme hè spuntatu cù rosè di variità variità.

Fountains è stagni

A fontana di lacrimi hè più famosa in u parku situatu in a terrazza, vicinu à a bibliuteche. Hè una piccula fonte cascata, in u fiore di l'arburi di làssanu, laurel, fotini è viburnum. L'acqua cun tranquillamente è suviamente flussi da una tazza à l'altru. À i mura di i mantini di e terrazze sò dui funzioni di marmo più "Shell" è "Fountain of Cupids".

I stagni sò attraenti assai brillanti di u parcu. Quessi sò stagni fatti artificiàmente creati, assai simili à i naturali. In ghjiru un spedizione di bloccati di petra, è cipresi pantane u circundanu cù un muru. Per via di a so bellezza è di l'atmosfera di tranquillità è tranquillità, sò spessu spjegati in linzi poetichi.

Sopra una sola laguna, u fustu di l'arbre hangs, quasi adduzzu à l'acqua è chì riflette in a so superficia cum'è l'ispalla. In un altru lavu, ci cignani è ànghjuli. In u mezu di u più grande stagnu, ci hè una petra da quali rifletti di l'acqua sò trasfurmati.

"Cudi" di u parcu

U Palazzu Vorontsov hè abbitatu da i misgi, ma micca vita. Dà direttamente à l'entrata principale di u palazzu hè una escale diabase, in i dui banni chì sò l'alivi sculptured. Stu locu hè spessu chjamatu "Terrace".

Trè parechji lini sò fatti di marmura bianca. Ogni parata hè diversa in l'umore. À u pianu di a scala sò dormi leoni. Purtate e so patale nantu à e so patale, si trovanu i so face in elli, è indulge in i sogni.

Li siguenti sunnu li lione waking up. I ripigliate a paws in terra, suscitendu e so capicucinosi, è aghjunghjenu i visitori à u parcu, cù l'ochji di lionu orguglioso.

À l'ingressu à u palazzu hè un paru di "gatmi". Cù una paca, ripusonu nantu à una bola marmura. E so pinzelle sò liberati, a bocca aperta furgen di fangs, è a vista hè diretta versu e scala, cum'è s'ellu hè aspittatu per novi clients.

Park glades

Lu Parcu Alupka, in a parti suprema d 'adornà i pittoresceli glades. U Platan Glade hè vicinu à e stagni. In u spaziu, micca solu l'arbuli d'avè crescenu, ma ancu 40 metri d'altura in u biancu. Eccu avete vistu peacocchi caminannu, chì anu purtatu à u parcu.

Immediatamente dopu à Platanov, u Glade Bianchiale principia. Hè cuntrastu significativu cù l'effettu precedente è u spaziu di u lavu in l'abbundanza di u sole. Da quì a splendida vista di Ai-Petri si opens in u park. U sole pratestu hè circundatu di cipressi piramidiali, cyprès italiani è pezzi montezuma.

I seguenti sò i castagni è u Contrast Glades. U gustu di castagnelli cumpletu l'uparazione di Upper Park cù pini italiani. In seguitu hè un prudulu di quarzu, chì hè più di 120 anni.

U so nomu Contraste glade hà ricevutu per cambiamentu di vegetazione dopu à u prattu solidu. In u centru di u gladule creanu dui spezii di fragole, chì ponu esse l'oliu è culle di u troncu di corale, secondu u staghjoni. Eccu è situatu è u Cedulu Himalayan cù una corona verde scura. Circundati da un clarificazione di pritenti affreschi, cipressi è l'oaks.

Chaos

In u paese nordicu è uccidintali di u Parcu Altu, ci sò formations naturali stupiti - Petite è Grandi Chaos. Sò parechji munzieddi di petri rocci. Stu travagliu hè statu creatu da a natura cun l'aiutu di magma vulcanichi friddi, chì s'hè colapsatu da l'influenza di terrimoti più di 150 anni fà.

Karl Kebah hà purtatu i frontiere di u park à u casu, scrivvennu à a cumuzzioni di u parcu. Quì ci sò embodied ancient legends, dicendu à a creazione di u mondu da u caossu.

U chju chottu adjoins u palazzu è hè nantu à e cullette cù i so rini è l'ascensioni. Curnutu cù molti di pedate di mushii, grottoes e lianas curling over them, svegliate sensu romanticu è glurificatu trà i snobi è scettichi notori.

À u Grand Caos, pudete ghjunghje nantu à a strada chì viaghja da una di i laghi. Quì, cù e mani di i giardinari, pusonu e passi di pietra è pezzi d'observazione. Nantu à i cracke di pietra, fragole, lianas facenu u so caminu, è nantu à u cumitu, l'Apenin pinnen. Da quì pudete vedeti paisaghji maravigliemi di u mari, u palazzu è u pezzu tutale.

Parcu Alupka: indirizzu

U parcu hè stallatu in Dvortsovoye shosse, 10.

U parcu pò esse acquistatu da l'autobus Alupka 102, 107, 115.

Da a cità di Yalta à u parcu, puderete ghjunghje à l'Alupka par l'autobus, trasfirendu à busus regiunale, o à u minibus numero 27, chì parte da l'uparazione superiore di l'estazione di l'autobus di Yalta.

L'ingrata a u parcu hè libera, ma l'ingressu à u Palazzu Vorontsov hè pagatu.

U Vorontsov Palace hè apertu à i visitori di 9h00 a 17h00.

Chjave

Alupka Park hè una veru travagliu maestru di u paisaghju. Ogni ghjornu pruvò à i so clientele chì a natura è u travagliu umanu pò esse co-esistenti in armunia entera è intelligenza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.