Arte e spettacoliLittiratura

Una analisi info di u puema "Anchar" AS Pushkin

Lu pueta Alexander Pushkin hè cunusciüa in tüttu cum'è unu di i maestri più ncignusu è abili di sprissioni artistica in la storia di a litteratura francese. Scrissi assai di puisia è prosa opere, chi sò divintatu un veru havia, micca solu di letteratura, ma dinù u friscalette, di a cultura Russian in generali. Sti spirianza ci scinnia di vera puema "Anchar", scrissi iddu a lu 1828.

Duranti stu pirìudu, Alexander avia dighjà vissutu in parechji anni in a Mosca. Here turnau lu mpiraturi Nicholas I , dopu à quattru anni di ligami cuntinua à u meziornu, in Chisinau.

Andò à essa in lu 1820, sustituì u travagghiu duru in Siberia. un tali mitigation di castigu, fù u dirittu per via di a dumanda di Karamzin.

A raghjoni hè a riferenza senza-riflissioni pueta ch'ellu mustratu in epigrammi su Arakcheeva e àutri puemi, ùn turnarà à goda lu mpiraturi Alexander u Prima. Chì sumena u serviziu in 1924, Pushkin era sempre 2 anni passati in esiliu in St Michael, è solu in 1826 turnau a Mosca à l 'invitu persunale di Nicola.

Impressions fatti duranti l 'anni di esiliu, giramondu novu impetu à i travagli di Alexander Sergeyevich. L'analisi di u puema "Anchar" vi permette di vede chjaramente chì hè oghji u principali motives di Pushkin divintà i temi di suvranità, lu lìbbiru arbitriu e lotta di l'omu incù u tuttu-putenti distinu.

U tarrenu hè pigliata da un puema da l 'antichi ligginnariu di l' arvulu malvulente impedite Libecciu-Viticulture à l 'isula di Giava.

Analisi di a puisia di Pushkin "Anchar" parmetti à vede in a forma di un pianti malvulente sangu imagine simbolichi di un destinu feroce prussimu chì gira in legno di vechji, chì hè u simbulu di a vita è i ghjinirazioni di cumunicazzioni, in lu strumentu orbi di la morti. Ghjè cumu, sicondu à u pueta, mala furtuna è spiritu noxious fà i tradizioni monarchicu di autocracy in Russia cuerè à u so pòpulu.

L'analisi di u puema "Anchar" mostra dinù chì i so cumpusizioni hè basatu nantu à u principiu di antitesi. U travagliu hè divisu in dui chiaramenti cuntrari a l 'àutri banni strutturale.

In la prima, u pueta dà una discrizzione info di l ' "àrburu a morte" Aventura: nati di a natura fruitless "ingorda Casanova" vò à u ", comu un ora tirribili" solu in u disertu "stunted è stingy |." Lu pueta apposta exaggerating, ripitennu in ogni nova cucina discrìviri la forza di destruzzione di l 'arvulu abbilinatu: a natura, detti a nascita di Ghjesù in una "ghjurnata di furore", vìviri poche di sangu "verdura, currente" è tutte e di u so integralità. So avà u Bane of "suduri à traversu a so abbaiari" e cu lu suduri di piova à l ' "rena calc."

Sound analisi di a prima parti di u puema "Anchar" attaccaticcia la abbunnanza di populu corsu in u testu di un pruduttu "P p" è "H", u funemàtticu livellu è trasmèttala nfusca umore frantumazione narrativa autore è atmosfera "disertu stunted è stingy |".

L'analisi di u puema "Anchar" Pushkin, in particulare a seconda parte, mostra a fiura di capu implacable è spiatatu, parvene à certi a morte di u so fidu servu, un sulu sguardu. Sta maghjina hè contrasted cù l 'imagine di l' arvulu malvulente è à u listessu tempu identificatu cu lu. So come a parauni di dui tipi di Pifania di Andantino: un naturali è spuntanea (malvulente albero) è CP sprissioni di umanu vulintà. L'analisi di u puema "Anchar" à noi dà à capisce chì cum'è un risultatu di stu comparison, lu pueta vene à i cunclusioni chì una persona, in stu casu, lu Re, chi mandò un servu a la morti 'ochju putente "assai cchiù tirribili di u incarnation so morti com'è un" àrburu poche. "

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.