Arte e spettacoliLittiratura

Ivan Dmitriev, pueta-Francese fabulist è shtatista

Quanti di noi oghje pò dì chì Ivan Dmitriev? Intantu, nomu l'omu fù na vota canusciutu pi li sò cuntimpuranìi, perchè Ivan stessu glurificatu comu na littiraria è in u campu di statu.

Guardà la biografia di l 'omu a più tecnica.

Anni di zitiddina, è Bovisio

Future fabulist francez Russian Ivan Dmitriev natu in settembre 1760 in u duminiu di u so babbu, si trova in la pruvincia Kazan. U picciottu fu tenutu prima di una Dmitriev famigghia nòbbili, ca vinni di lu prìncipi di Smolensk.

Ivan ricevutu una bona educazione in casa soia, è tandu si prutrassi so studii, à una scola privata in Simbirsk.

U destinu di i so ambiu di a famiglia rivuluzzioni purtau da Pugachev, chì causatu genitori di a mossa di u capitale. Young Ivan arregistrata in u reggimentu of, e puru siddu Ivan Ivanovich Dmitriev hè propriu nuddu umore di serviziu militare, si ubbiditu à i so genitori, è divintò un surdatu.

I prufessori di l'avvene scritturi

Great influenza nantu à u sviluppu di a sumiglia di i giovani persona avia dui granni scritturi Russian - dui Nicholas suprattuttu: wo Novikov è N. M. Karamzin.

It Novikov divintò a prima versi di u ghjovanu Dmitrieva Stampa a so rivista, s'avvicinava a so sàtira, chi poi costruiu un affascinati cun fàuli.

N. Karamzin, chì ghjera un luntanu parenti Dmitriev, introduttu u ghjuvanottu cù i travaddi di u sentimentalism classica uccidintali è aiutatu u truvà u so postu in litteratura Russian di u tempu. A rivista, chì hè publicatu Nikolai Mikhailovich, è u puema vinni stampata Dmitrieva "lamintarisi culomba culomba." Stu travagliu hà glurificatu u ghjovanu pueta.

U terzu gran maestru Dmitrieva fu lu cèlibbri pueta Russian Derzhavin, chì dopu à cunniscenza incù l 'òpiri di Ivan Ivanovich nun sulu cci detti assai di i cunsigli pratica, ma dinù a prènniri cunfidenza cu lu diavulu granni scrittura.

Lu primu successu littirariu

Ivan Ivanovich Dmitriev pubbricau lu sò primu libbru di puisia in 1795. Si chiamò "E mio agenzie." un tali nomu cumuni fu assuciata cu la storia di la nascita di sta racolta di lume.

U fattu chì u uriginale Karamzin è Dmitriev stati preparanu à publicà una cullezzione signu di rimi, ma i voli si di qualchi ragiuni nun cuntentu. Karamzin nanzu 1795 è publicatu una racolta chiamò "I mo picculizzi", dopu publicatu un libru da Dmitriev, chì début la idea di N. M. Karamzina.

A particularità di sti dui cullezzione hè l 'usu di l' i testi di u littra "E", chì hè natu in u travagliu di Karamzin.

serviziu publicu

Ivan Dmitriev cuntinueghja à difende a Patria tutti l 'anni di lu regnu di Catherine lu Granni. Ancu in attività littiraria eriba fattu ellu situazioni. In 1796 si succèri à u ballò, arquantu curtisia: su una gattiva denunciation di u so arrestu (l 'auturitati pensa chì Dmitriev fù cuspirazione pè tumbà u novu imperatore Paul Petrovich). Tuttavia, falzi informer hè trista, è lu mpiraturi Pavel Dmitriev showered a so favuri.

Distinatu à alta ufficiu publica, Dmitriev parlà pudia essa micca di un grande pisata, è i cuscenza. Però, ùn hè pussibuli, è in lu 1799 si rassignatu.

U novu Mpiraturi Alexander Pavlovich chjamanu dighjà anziana ritornu Dmitrieva à u serviziu. À quali iddu arrispunni a lu so accunsentu.

Ivan Dmitriev divintò un senatore, è tandu un membru di lu Cunzigghiu di Statu. Si serve rigulari, circannu di fari a vostra megliu. Tuttavia, intrigues è machination di nimici, turturati Dmitrieva. Stancu di elli, Ivan rassignatu. The Emperor dettu addiu à u pueta chì si la spiranza di u so ritornu à u serviziu publicu, ma hè mai accadutu.

Ivan Dmitriev: Casi e altri scritti

In la storia di la littiratura Russian Ivan ghjunse in cum'è cullizzioni di lingua russa, tradutturi e pueta di favuli. Fame purtò tali rimi comu "Ermak", "A lu Volga", "u sensu Love" è altri.

In e so òpere, si firava a traduire è tranquillu lyricism di a puesia Karamzin, Derzhavin è sulinnità, è satìricu Novikov.

In più di lu so 'òpiri littirari, Ivan participò à a vita di u so Gardon - u famosu fabulist francez Krylov, aiutau a creazione chì u Fable - hè a so vera chiamari, è aiutò à identificà assai ghjovanu A. S. Pushkina Liceo in Tsarskoye Selo, ciò chì hà aiutatu a tanti maneri u sviluppu di talenti di u gran pueta Russian.

Ivan mortu in u 77 anni di a so vita in Moscow in ottobre 1837. Iddu fu sippillutu a lu cimiteru Donskoy. A so tomba hè cunservatu finu a oggi.

Biography Ivana Dmitrieva - hè un esempiu di a vita di un signori e scritturi Russian. Un onestu e giustu, chì era in gradu di creà una bona òpiri littirari, hè statu un discepulu di u famosu pueta francese, ch'ellu era capaci à aiutà Scrittori apprinnista entre in un mondu riccu e multi-cà chiamatu "Russian Literature". Dunque, un esempiu di a vita di issu omu hè assai chiddu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.