Food and drinkRecipes

U paste di tomate hè un pruduttu alimentariu

Per fà una grande varietà di platti, tutti l'anu vulsutu annunziu è in cantate suffine di tomates freschi di alta qualità, ma i nostri cundizioni climatichi dictate e so règuli. Per quessa, a pasta di tomate hè stata produta di parechje anni per aiutà i patroni.

Malgradu u fattu chì appartene à i cuncentrati in biscotti, a so qualità hè assai alta. Ancu in u prucessu di produczione i pumati sò suggetti à un certu trattamentu termale, stu pruduttu still contains vitamini B1, PP, A, C, B2, E, ci sò elementi maculati (sodium, magnesiu, calcium, potassiu, fosforu) è elementi di traccia (iron, nickel, Cobalt). U pumino di tomate cuntene proteini, carbohydrates, mono- è disaccharides, acidi organici, sustanzi securi. U cuntenutu caluricu di u pruduttu hè di 102 kcal / 100 g.

U paste di tomate hè un pruduttu fattu da tomati freschi. Durante a so preparazione, i pumati sò wiped through screen screens special à una massa homogeneia (homogenee), è da quandu si cuncentravanu bè fugliale in cuntenenu speciale. U paste di tomate ùn cuntene mannari è tinte (E124). Sòcitu ùn si permettenu micca più di 1,5%.

U paste di tomate cuntene una concentrazione più alte di solidi ca purée di tomate. Allora, in carta, cuntenenu 20-40%, è in puree - 12-20%. U paste di tomate hè utilizzatu per fuglià i primi platti (borsch, soup-kharcho), salsi per i secondi corsi è pizza, ketchup è zuccheri ricustiti.

Ci hè una quantità di fabricatori di stu tipu di pruduttu, ma u pumparu di tomate "Pomidorka" hè unu di i più populari in Russia. A so funzione principale hè una alta cuncentrazione di solidi (25%). Hè cresce chì quelli più sti sustanziali in u pruduttu, più grande a cuncentrazione di e materia prima (tomate).

Spessu i pruduttori senza scrupulous reduzianu u cuntenutu di materie prima naturali agghiuncennu un fettuccolu più prezzu, chì dà u pruduttu a consistenza necessaria. Cusì, rinfurzanu assai u costu di a produzzione. U pumadoru di tomate di a marca "Pomidorka" ùn cuntene adittivi artifice è coloranti.

In u nostru tempu, hè un gran numaru di zucchi differenti, alcune di quale sò classificate cum'è "restaurate". U zitellu di Tomate, chì hè unu di i più populari, ùn hà micca scappatu di sta destinazione. Solu una piccula parte di questu hè fatta da ricetti classificate direttamente cunsigliu di u zucchinu frescu espressu è pruduttu. A maiò parte di spessu, i comprani cumprà una zuccarera chì era fatta da diluzione cunfettu di tomate speciale cù l'acqua. U gustu è l'oliu di stu pruduttu sò diffirenti di u zucchero naturale, cum'è a so cumpusizioni.

U presentu zucchero ùn cuntene acqua, è l'acqua ricustituita hè acquistata da l'acqua. L'aghju di tomate ùn hè cusì rico in nutrijenti è hà un gustu è culore sianu cambiatu cù u zuccaru frescu. A maiò parte, i prudutti ricustitui sò preparati da prudutti compru in Iran è Turcu. I cuncitrati sò ottigati trammi, scurciate è furmagliu u panevule à u statu di u paste. Tali cuncentra sunnu diluziati cù l'acqua, u salitu, u zuccaru è u fècheru sò aghjuntu. Dopu questu, u pruduttu hè stata omogeneizzata (una misura homogeneia hè acquistata ), steriliat e spressione in diverse paquetes. Questu modu di ottimisimu u ghjocu hè assai più prezzu ca u classicu, ma a qualità di tali produttu hè più bassa di quella di una naturale.

U zitellu di tomate da a pasta di tomate pò esse cugliate in casa, se vulete, diluting a bona pasta cù l'acqua pienu è aghjunghjendu zuccheru è u salinu à u gustu. Puderà un pocu diffirenti da u zucchinu di pressanti diretta, ma pudetebbite beie senza scantu per a vostra salute.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.