Food and drinkRecipes

Cumu faci un torta cù uva

Un bìaddu cù e raghji pò micca esse chjamatu un pianu populari in u nostru paese. Dopu tuttu, più in spustamenti di dolci pastelli aghjustà maze, pereddi è parechji frutti. In ogni casu, dopu à pruvate un pruduttu culinariariu cù a raghju, vi cuntentate cù u so gustu è a cumincià à preparalli un novu. Oghje decisu di prupone parechje scelte per preparà stu platu diliziu.

A ricetta per un pezzu cù uva

Per apprezzate u pastellu, avemu bisognu di l'ingredienti: 200 grammi di uva, mità di quilo di ricotta, 180 grammi di farina, 100 grammi di latte, 100 grammi di zucchero pulmunatu, 90 grammi di latte, 40 grammi di corzo di patata è 20 grammi di rassicatura limona.

Accunciate un torta cù uva è assai simplice. Prima, amegghianu a pezza cù l'aiutu di una cumbinata, per a quale avemu usatu farina, manghja finamente picada è un coppiu di cucchisuni di acqua fretura. Allora aghjunghjite a pasta cù e vostre mani finu à ch'ella si face elastica è liscia. Pigliemu un pappu rostellu à u pane, cose di diametru duverà circa 22 centimitri, è di scorri a nostra pasta cun un cercolu di un dipenditu più grande di più. Amparemu a pasta in un mudellu per chì u fondu è i mura sò stati.

Oghje e ghjezzu è u zucchero pulitariu prima di a furmazione di scuma. Aghjunghjite u furmagliu è aghjunghje finu à chì a massa hà una uniformità uniforme. Uvasi sò lavati, cut in a mezzo è purificati di semi. U racini di creme è scorci sò agghiunciuti à a mistura di ghiru, puzzati è ricotta. Demu ancu aghjunghje l'appuntamentu di limonu rossu. Amparemu a mischju in u moldu, duva ci hè digià una pasta, chì l'arghjintedda chì anu impresa. Agghici u nostru travagliu cù uva durante 40 minuti in un forru precuvenu à 200 ° C. Dopu à quessa, fate chì u pruduttu culore, sprinkle cù u zùccheru in moltu è serve nantu à a tavula.

Torta cù uva in un multivariate: ricetta

Questu pignate diliziosu pò ancu preparà in un multivariate. Comu ingredienti, avemu bisognu di i prudutti siguenti: dui ova di pollo, 50 ml d'oliu d'oliva, un vendu di vinaiu, 200 grammi di farina, 250 grammi di uva, 130 grammi di zuccheru, 90 grammi di latte, 75 ml di latte, una culloca di pezzi di furmagliu è trè zuppi di zucchero .

In un tettu prufunditu, batti l'ovu è u zuccheru incù un mezcladoru per trè simane. Ùn impedite micca un bacinu, pour un filu di u oliu d'oliu. A strada, hè megliu aduprà u primu oliu cold pressed. Sempre a piacè, aghjunghjendu a so mannara. Comu u risultatu, avete bisognu di una mezana oliosa d'oliu chì s'assumiglia una crema. Pulsemu in a tazza di e zucca di vaniglia. In novu accumincia a fumiglianza è aghjunghje liccetu à a temperatura ambienti A farina è u pani addossu si filtre sferisce è vintu à a nostra misura d'ovu. Turn the mixer on low speed and whisk the pasta until it becomes homogeneous. Vulìmulemu u racini lavoru da l'osse è aghjunghje a pasta, mischiendu.

In u panu preghughjatu di u multivariate, cambià a pasta è a so superficie. Atturnisce a manera di "baking" è cottu u pastellu per una ora. Allora pigliammi u pruduttu finitu, lasciate fruttu, pezzulate è serve nantu à a tavula. Bon appetit!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.