AutomobilesCars

U car «Moskvich-403»: caratteristiche tecniche, tuning, photo

Avà, se dumanda à una persona chì tipu di autucati sò stati pruduciati in l'URSS, certamenti cose u VAZ Classic, u liggendariu Volga è a Vittoria M-20 di a post-guerra. Ma oggi, vulemu parrari di un caru cchiù distanti. Questu hè "Moskvich-403". Foto, disignu è e caratteristiche di sta macchina - dopu in questu articulu.

Storia

Questu "Moskvich" si prisintò in a fine di u seculu passatu. Cusì parlà, u competidor di "Victory". In generale, u carru "Moskvich-403" era un mudellu di transizione. Perteneceu à a classa di autucrituschi. Hè spessu cunfusu cù u carru "Moskvich-402" (403, 407, troppu, sò simili à l'altri). Un total de circa cent mila còmpie abbandunà a linea di assemblea. Avà sò assai pocu. Questa hè una verità rariella. Stu mudellu vinni fabbricatu in AZLK da u 1962 à u 1965.

Design

Esternamente, u carbuia "Moskvich-403" (a foto di u vittura pò esse vistu sottu) era praticamenti u stessu quantu u 402 predecessore. Stile classic per quelli anni. Ma in mezzo di u 60 dicu stu design era cunsideratu obsolet.

Un caratteristiche caratteristiche di qualsìasi carru di quellu tempu hè assai chrome. Ghjè in u parapone, mirruzzi, nantu à i roti è a grille. Ancu u nome "Moskvich" hè fatta in cimi edgegnu. E questu ùn hè micca plastica, ma un veru sovietsicu metalicu. A strada, hè facilitu fà ristabilisce - articuli fugliale utilizanu per questu scusa una lametta umita in acqua. Diversi modificazioni di i carchi di Mosca - 403, 407 - eranu produciuti. Unipochi anu mancu per esse exportatu cù u marcatu "E". Tali esempi fôru carattarizati da una ottica trè parti trasparente, una grille angulara reticulata, è un moltu modellu modificatu. Ci eranu mudelli cù "fangs" caracteristici nantu à u parapone. Ma per esse l'exporte ci era autucratrici cù preistorichi precisa. Stu mudellu era un competitore à u lettariu "vinti prima", à dì GAZ-21. In fattu, da u cantu è da a fronte hè casi un fratellu.

Cosa àutru à dì di u disignu? Sì, ùn ci hè praticamenti nunda - hè un carro raru chì pudete scopre solu in u museu. Unambiguously, se restaurate u Moskvich-403, atraereu l'attinzioni in u corrente. Ma hè un fattu assai longu è caru. Dopu tuttu, ùn tutti ùn anu tante soldi è di brama di rinvià u carru di 60 anni in u statu di fàvule.

Ma quelli chì ùn avè micca sparisce forza per rinvià u "Muscovite" una secunna vita, vale averà esse un "ghjudicati" separatu. Dopu tuttu, ogni annu, sti macelli si diventanu menu è menu di menu - anu rotinu in tutti e mani di i servitori.

Salon

In tuttu, tuttu hè assai semprici. Ùn sò parte di plastica - ancu u torpedo hè fattu di metale. Upholstery - solu nantu à a porta. U rote di steering hè doppia di parlà, è nantu à u panicu di strumentu ùn hè solu un speculatore. Circundenti si hè un sensoru di nivellu di iuli è antifreeze. In modu, l'ultimu hè chjamatu "Water". Dopu tuttu, quandu u carru hè statu pruduciutu, ùn era micca un líquidu tali "tosol". In u centru, ci sò buttulamenti massivi. Sembra ch'elli anu fattu per survivalà l'umanità. In altru modu, a qualità Soviètica ùn hè micca carattarizata.

A manu dritta di u passageru davanti à un boxu di guanti. Tuttu hè fattu in u stilu di u minimalismu. Certu, u discu interni è assai diffirenti, ancu in comparativa cù a "Volga-24". A ruota di ogni modifica di u vittura "Moskvich-403" hè stata fatta in culori di luce. Front - una caratteristica per retro-cars sofa. Nisun supportu lateral è armrest. Per via, a spalle è tuttu culpita. U risultatu hè un lettu.

Malgradu à l'anni grandi, u ciavolu di u carru sovieticu ancora stete natu. Ùn pò esse paragunatu à nunda. Hè pussibule di fà un car tuning "Moskvich-403"? E mudificazione puderanu sulu cuncirnà a ristaurazione di l'antica bellezza di u salonu. Restaurisce cambienu e tappezzu è ripigliatu i travaglii di metalli.

Irnicamente, ma dopu molti anni, sta màquina ùn pruvucarà disgust. Questa hè a mo storia. Spécialement efficace, si vede in i cappuccii chrome originali.

Dopu, avemu da cunsiderà chì u caratteru "Moskvich-403" teni caratteristiche tecniche.

Ciò chì hè sottu a cappucciu?

I magli di questi tempi (cù l'eccessione di i principali "Amiricani") ùn eranu micca mutivi particularmente putenti. Allora, in u "Moskvich-403" hè stallatu unità di gasoline di 45 cpi. U so voluminu di u travagliu hè 1.3 litri. U mutore di u 407 cù u marcatu "D" hè stallatu. À quelli carichi l'impiegata di embrague hydraulicu hè stata utilizata. Chistu significava assai a machini di u tempu. Ci era ancu un mutore transitori 407D1. U so putere avia 50 cavalli. Hè struitu chì u so design era più mudernu è affidabile. Ma ùn anu micca alcuni a ora. In quantu à i tecnichi tecnichi, nantu à u 403u mudellu, i novi cravatte cù u collu di l'agrandatu, i fori, l'altru vulche di volandore è u crankcase sò stati utilizati. Questu hà permessu di aumentà a veloce veloce à 115 chilometri per ora. A trasmissioni hè meccanica, cù l'intermittenti di a culonna di l'urdinendu. U listessu scopu utilizatu da i Germani in un tempu nantu à u vechju "Opel-Olympia".

Qualchì suprani tècnichi

Quandu crea u cambiamentu di stalk , specialistes da a pianta MZMA anu involuttu. Usà un spedore di gearshift, chì hè cuncentricu à a direzione. Nanzu èranu stallati coaxialmente.

Stu disignu hà amaratatu significativamente a vibrazzioni di u palcu di stagnazione.

U radiatore di rinfriscanti è u mecanismu di steering hè stata finita. L'ultima era cun un bracciu pendulum, chì hè stata muntava à u dirittu spar. A suspinsione sò quì cuncessione, è u cilindru di u bacinu principalu hè stata cambiata da a cabina sottu u cappucciu. A strada, "Moskvich-403" era u primu carricu suvièticu nantu à quale stallati e cilindri di frenu automaticamente automaticamente. Ci era ancu una lavagna di vetricu. Hè stata cuntrullata meccanica da pressu u pedaltu. Eccu tutte e prudenu tècnicu in u carru domesticu "Moskvich" 403 mudellu.

Modificazioni

Sovietsu "Moskvich" fù publicatu in parechje variazioni. Hè una sedan, è ancu una station wagon cù a marca M-423. Ci era ancu e mudificatori cù a rotonda cù u prefissu "M". Ma ùn sò micca fatti ancu in i mani di i cullezzione. I mudelli chì anu migliuratu anu a denominazione "Yu". Spessu u carru era stati in un taxi suvièticu ("Moskvich-T").

I prezzi

Truvate issa stanzi tali hè difficiule. Quarchi pocu annunci. Quelli chì sò venduti ùn sò micca in a prima cundizione. L'opzioni restaurate ponu costu circa deci mila soldi. In quantu à l'altri mudelli, ponu esse acquistati per 200-300 dolers d'America. Dunque hà da invisterà micca in questu caru una certa quantità di soldi. U valore dipende nantu à u statu particulari. Ma hè difficiuli di dì chì i spare per "Moskvich" sò caru. U prublema hè chì sò casi quasi impossible di truvà. L'analogi ùn sò micca prudotti, ma chì hè nantu à u mercatu secundariu, in a maiò parte di cundizzioni in pratiche cundizzioni. Alcune resettorelli sò fitti in 800-900 dolares in vista di a cucina è di pittura u corpu. In unequivocale, tuttu questu hè bisognu di forza è tempu.

Ma, sicondu l'esurtazioni di quelli chì l'hà resu restauratu, pudemu dì chì a màquina ùn ùn prupone emozioni negativi. Hè guidatu à un passatu tranquillu moderatu. Archi permettenu di accede à e rodi di 15 inch, chì face possibili parcheghja in qualunque curbe.

I circundante definite à prestu attentisce à un tali caru. A strada, a so siluette hè un pocu cum'è u 21u "Volga".

Mantenimentu è operazione

In quantu u serviziu, u prublema principali hè cunsumu. I filtragi urighjinali per questa mudedda ùn sò micca prudutti. Articuli Folkuani ponenu elementi da u "Oka". I silinzieri digen da i "Classics". U restu - u corpu, parte di a cabina, ponu truvà nantu à u mercatu di fiorite. A cundizione serà distanti di novu, ma cù un sforzu, pudete ritornu a macchina à l'apparenza originale fora è internamente. U mutore per 1300 "caschi" hè assai economica. Ùn ùn dicenu chì in l'ingegni di u 50 avete pensatu à u prublema di l'ecologia, ma eldi a custa un pianu volinu di 8 litri per citt centu. E pudete sparghje ogni gasoline quì - u mutore durà tuttu. Quelli chì sò piaciuti di i vechi antichi, u 403u "Moskvich" definenamente piace.

Forsi, ùn ci micca cum'è un caru per u viaghju di u ghjornu, ma nimu prupone passeggeri in u passatu di ghjornu in piace à l'ochju di i passari. A causa di a unicità di questa vittura hè bè adattatu per un vutu.

Chjave

Allora, truvammu ciò chì hè u carru "Moskvich-403". Strammi com'è chì pò esse, ma in tutta a fase di pruduzzione, i ingenieri anu stendu travagliatu constantemente nantu à sta macchina, eliminendu tutti i jambi. In u risultatu, hè statu sustituitu da u mudellu famosu AZLK-2140. I so caraviani fù glurificatu per a so sospensjoni affidativa è unmovedu mutore. Sfortunatamente, ora quelli autucati quasi ùn meetenu in l'immensità di a nostra patria. Qualchì parte cascata in manu di i ristoranti, mentre chì altri si sviluppanu à rotulà in i garages di un paese di l'outback.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.