FurmazzioniLingue

Latinu per Principianti: alfabbetu, revue de grammatica e punte di e pratiche

A lingua latina, però cunziddirari mortu, studiatu e fu misa in parechji zoni di l 'attività umana: u drittu, a medicina, pharmacology, bioluggìa. U numeru di a cunniscenza bisognu di 'omu dipende di a dumanda è u scopu finale, ma in ogni casu, hè necessariu di cunnosce i principii. In sta carta, cunsidarendu i quistioni di ciò chì si prisenta comu lu corsu "Latinu per Principianti". Alphabet, revue de grammatica e cunsigli nant'à u travagliu - hè u minimu nicissariu pi aiutari a l 'autuditirminazzioni-studiu.

Alphabet e fonetica

Da induve a principiatu à amparà a lingua latina? Per principianti, hè impurtante, prima di tuttu, a cunniscenza di u santacroce. It include 24 littri. Basatu nantu studii di i so d 'unificò è approximated à l' apprussimata di l 'antichi rumani. Sottu hè una trasciziona di u Russian.

Ci sò qualchi funziunalità di a so lettura.

L'uomu canta hè leghje cum'è [U] e [d] davanti vucali, h - aspiratu, l '- Chjara cum'è u francese, canta u populu corsu, comu [e]. Lettera c 'hè leghje cum'è [n] a Isabelle, canta, canta, ae, O oe o [à] a, o, u è fine di e parolle. populu corsu S [s] trà vucali, x - da [K].

Diphthongs leghje sicuenti:

  1. A ae - [e]
  2. O oe - [Ö]
  3. au - [ai]
  4. E eu - [je]
  5. ch - [X]
  6. Ngu - [ngv]
  7. P ph - [f]
  8. qu '- [Q]
  9. rec - [P]
  10. XX - [t]
  11. Ti - [Ti]

accentu

À leghje una parolla, ci vole à mette bè l 'accentu, chì dipende di u postu di vucali e sìllabbi. Vucali populu corsu, a turnu, sò divisi in:

  • cortu (prununzia prestu) - a, e, i, o, u, Y;
  • longu (stese a l ') - ā, e, i, o, u, ȳ.

Sìllabbi sò:

  • aperta - end in na vucali;
  • chjusu - end in un cunzunanti.

A la sarsa hè u prima sillabba, s'ellu a parolla hè disyllabic (nant'à l 'ultimu sillabba ùn fù mai messi). Sè a parolla hè cumpostu di trè o più sìllabbi, a ddoi hè nantu à a seconda sillabba da a fine, s'ella hè longa, è u terzu, s'ella hè cortu.

grammatica italiana

U corsu "Latinu per Principianti" implica principii di grammatica. In latinu, tutte e parti di l 'idiomi sò divisi in modifiable (noun, aggittivu, verbu, maître, pronomi) è immutable (particella, pripusizzioni, congiunzioni, interiezione).

Cù self-studiu di grammatica deve esse bè cù da l 'AIDS, chì hà risposti à i esercizi di self-esaminazioni. Hè dunqua di cuntinuà fora na gran numaru di esercizi pratica chì vi automate aptitude aduprà strutture grammaticali, è comu un risultatu, u materiale, coperto sarà ricurdatu per un bellu pezzu.

ghjuvevule

In u studiu di l 'alfabbetu è grammatica costruisce falsi vucabbulariu transducer, chi poi ci vole esse attivatu quandu leghje i testi. At sta scena, ci hà da esse novi e parolle di a traduzzione di i quali vi tuccherà Collegiata Dictionary, per esempiu, i grandi latinu-Russian. Sè vo sapete inglese, vi ponu prioresti elementari Dictionary Latinu e l 'Oxford latinu Dictuonary. Hè dinù vole à avè un più, è periodically ripetiri parolle fora di ellu.

Reading - l 'ultima tappa di u corsu "Latinu per Principianti". À stu livellu, ùn hè ricumandatu à leghje i testi com'è:

  1. Fabulae Facilies.
  2. L 'aime atin.
  3. De Viris Illustribus.
  4. U cussidditta Bible latinu.

Pocu à pocu u bisognu di complicate lu compitu è muvimentu da una sèmplice, lettura à capisce senza un francese. Per stu scopu, corsi prupizia "Assimil", Schola Latina Universalis e fori di i studienti di latinu, induve vo pudete praticari parlà pigghiu cunsigli si qualcosa ùn hè micca semplice.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.