FurmazzioniLingue

Ehay o ezzhaj: cumu? How to: vai avanti, o accriscimentu

Ehay o ezzhaj? Su chi di u prisenta furmata di lu verbu è veru, noi vi numaru di a stu articulu.

infurmazione generale circa lu Verbi Impératif

In russu, l 'usu di quarchi forma di u verbu pò avè un statutu inevitevuli stylistic. Hè soprattuttu veru di u sugettu. Dopu à tuttu, ma ùn hè micca sempre pussibule a furmari na nova forma verbu da la basi di l 'infinitu uriginale. Per esempiu, in u sugettu sò usati mai seguenti palori :. Salutu, esse basatu, di vai, di crià, etc. Ma malgratu quessa, a quistione di quantu à se rendre à centru dâ citati, si hè assai spessu intesu risposta: "Ehay (o ezzhaj) per mè. " Sò avemu bè aduprà in discursu cutidianu di sti verbi? Sè tantu, ca di l 'ozzione presentati hè preferable?

Ehay o ezzhaj: come si parla bè?

U verbu innuvazione cume "Vai" hè furmata da l 'infinitu "Vai". Però, si deve esse a nutari ca a l 'moderna lingua Russian apparteni sclusivamenti di la forma parrati. Par la via, a parola hà u sensu "à spessu passà", o "a multiplicità di i tempi di vai." S'arricorda, ma hè bè stabilitu in un stile conversational. Però, si tratta micca di sicretu chì sinu à a fine di u 20u seculu, a parolla "Vai", o "Vai" erani cunsidarati com'è cumunimenti usatu. Di bona raggiuni, ch'elli sò assai cumuna in l 'arti d' discursu, in particulare in i travagli di A. S. Pushkina. È nunda di circa lu violino pò mancu esse dettu ch'ellu era analfabeta, drittu?

Comu pi l ' "ehay" sugettu, hè furmata da l' infinitu "andà". Tuttavia, sta parolla ùn hè micca lingua in la lingua littiraria, è a cunversazione si maloupotrebimo.

So come megliu à ricaccià: ehay o ezzhaj? A seconda funziunalità di discursu conversational hè più preferita. Puru hè pussibili hè cunsigliatu di rimpiazzà a parolla di più apprupriatu.

Avutri varianti di u sugettu di u verbu "andà"

How to: mama, o ezzhaj? Sta quistione hè simile à quellu di nanzu. Comu avemu vistu, a parolla "Vai", "ehay" è "mama" sò sprissioni langage chì ùn stessi ùn prèstanu à ogni regula in la lingua russa. Oltri a chistu, l 'ùrtimi dui scelte sò usati in a vita bassu hè rarissimi. Ma stu scularu una nova quistioni circa cumu stati furmati à tutti? U fattu hè chì issi muri di vucabbulariu eranu in la nostra lingua materna, dopu lu crollu suvièticu. Per esempiu, a spressione "Vai" in a lingua ucraina corsu cum'è "їd", chì, in fatti, memoria, "mama". Chì hè per quessa, pinzaricci quantu à: ehay, o mama, si deve esse rammintai chì ste parolle in lu lingua littiraria ùn hè micca, è ùn pò. Infatti, in Verbi Russian "iri" è "vai" in u imperativu sarà a siguenti: "Vai", "ghjuntu" o di "chjama a". Comu pi l 'pupulare in u nostru paese a parolla "Vai", puis perdiri lu ancora pò ièssiri usatu, ma solu in la lingua parrata.

Cosa hè a diffarenza in u sensu di e parolle?

Bonu, come si pronuncia currettamente "vai à a cità", o "A Strada", avemu trovu fora. Ma luntanu da u fattu ca sti paroli si rifiriscinu a stili cumpritamenti diversi, e iddi hannu significati diffirenti.

Cusì, grazia à i po- prefissu, sta sprissione piglia u valore di a dumanda. As a parolla "Vai", chi ùn hannu un prifissu, hè impurtante ordini tranquidda. Quì sò qualchi esempii:

  • Vai prestu avà, perchè avemu bisognu di arrivari finu a lu paisi, prima sira (allusingate prompting un muvimentu chi).
  • Ezzhaj subitu e pigghiò tutti i ducumenti per esse firmatu (una ordine, o un rifirimentu diretta à l 'azzioni).

Pirciò, sperti preferimu l 'usu di na palora in lu riscursu, sicondu à a situazioni è a Culurazione emutivu di una sprissioni.

Cosa parolla hè preferable?

In cunfurmità cù i rigulamenti realità di i lingua russa, e parolle di "Vai" è "Vai" in lu sugettu trattatu squale. Inoltre, a causa di a so scrittura scuntrà regule esistenti ortografia. Però, si deve esse nutari chi tutti dui di sti paroli si rifiriscinu a li stili langage. In stu casu, "Vai", è un tonu parrati. Ma malgratu quessa, sti sprissioni sunnu spissu usati in i testi di literatura. Comu regula, si hè usatu à pòrtanu l 'atmusfera di u narrativa o discursu caratteristiche storica di miti.

Edit o di viaghji: cumu?

abbasta enough, ma la quistioni hè spessu dumandatu cumu altu studianti la scola, comu puru da quelli chì sò longu maiori. Intantu, a risposta hè bè, voi pimmu ricordu una pochi di e règule di a lingua Russian riguardu à l 'ortografia di verbi è disinenzi verbu.

Genti a lizioni di i lingua materna

1. To a ditarminazioni a curretta verbu finisci data di e razze parfettu, o subjunctive, deve esse bè à dilli una quistione. In u nostru casu, - fà? Comu si pò vede, in fine a quistione hè "E". Pràtica, a la fini di lu verbu deve esse stabilitu simile à l 'ordine. Chì hè aggalabbata avissi a èssiri "sanatoriu".

2. Hè cunsigliatu à mette in lu plurali di verificà a scrittura di u verbu. In u nostru casu, - "vai". Avà ci tocca à ricordu i regule di u lingua Russian se plurali verbu zkanchivaetsya su Ym o -yut, allura sarà solu a fine di -ex. Sè lu verbu plurali hà u calà -AT o -yat, l 'unica vi -um. Chi hè u veru unu avissi a scrìviri "sanatoriu".

3. In ordine di capisce cumu a scrìviri la palora "U ... T", si hè cunsigliatu di sapere la cuniugazzioni di verbi. Per fà quessa, a nostra parolle deve esse messi in l 'infinitu "andà". In issu casu, avemu u -at paghjini. Stu significa ca li disse: parolla chì appartene à a prima cuniugazzioni. Comu si sapi, l 'prima Chjuditura verbu coniugazzioni hannu i seguenti: -esh, cirrus, -ete, -em, -ex, Ym (-yut). Chì hè, ci avissi a essiri currettu: andava, andava, andava, andava, andava.

à conchiudiri

Avà sapete chì a parolla hè permissible à aduprà in un stile conversational (ehay, mama), è chì hè cunsigliatu di usu in i testi littirari (ezzhaj, vai). Oltri a chistu, grazi à i reguli di discutiri supra di la lingua russa, eramu in gradu di cumprènniri comu a scrìviri dunca a parolla "viaghji".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.