Food and drinkRecipes

Torta "Lettu d'Avia". A ricetta per a cucina

Cugliu Delicatate è arienu "U lettinu di u pezzu" hè a delicatessita più piacevuli è dilettante durante i tempi sovieti. A so ricetta hè stata guardia in gran secret. Oghje, stu pruduttu un pruduttu pò esse preparatu indipindente in casa.

Torta "U lamentu d'occhji"

Per preparà e pasticceria hà bisognu di 100 g di mantra o margarina, dui ova, 150 g di farina, 100 g di zuccaru è un saccu di vilaillina. Perchè a crema necessitaremu cinque bianchi, 150 grammi di latte, 20 g di gelatina, 250 g di zuccheru, 300 g di latti cunghjuntatu, ¼ tea. Cullumuli di l'acidu citrico. Per u glaze, piglià 100 g di cioccolatu, 15 g di mantova è 6 cullizzioni di crema o latte.

Cume una torta "U latte"? Hè assai semprici. Prima hè bisognu à cocchi cuciuti. Per fà quì, aghjunghjendu a margarina (mantra) sucia cù u zuccaru, aghju veli, i ova è a farina tamanta. Mettite tuttu bè. Avete da guadagnà moltu di pasta liquid. A forma in quale aghjunte un pastellu, oliu cù oliu. Pour a metagera di a pasta in una vacanza di furmagliu è u lisu cù una cullette. Agghiari la basa per un pastellu ùn hè più da più di 15 minuti. In u listessu modu, avete bisognu à preparà un altru pasticceria.

Cake "U lamentu di u pezzu" di tutti l'altri prudutti di e cunfusioni hè distinatu da un dulce aria. Avemu principiatu a preparazione. In acqua fretura fervente (200 ml), mancianu a gelatina per una ora. Allora, stirring, calà a calma finu à dissolute. Sittite e ghjesu è i prutini, pusonu in a fria.

In un pezzu separatu, fate mette 250 g di zuccaru è di sopra 100 ml d'acqua fogera. A massaria resultanti hè posta nantu à un focu pocu, postu chì, mentri pruvuchendu sempre, aghjustate a mezcolita per esse oghje. Quandu u ghjacciu di zuccheru chjucu, l'cocìanu per autri 7 minuti per fà affissà. À u listessu tempu, a mischju ùn deve esse disturbatu. Pigliemu e prutezione di u fretru è ghjira cù un mezcladoru finu à un furmolu spuma chjave. Aghjunghjite l'acidu citrique. Hè assai impurtante chì a tazza di u catullu è l'alzu sò siccati. Protegite Chjucu devi stà mantene a forma è a cresce alcuna in u volumu. Sittendu off the mixer, pour un filu rdu di zuccheru in u largu di u ghjocu u zuccherinu in calore è a gelatina. Partiremos à a mezora di a mutazione di a proteina.

Se continuu a coccia a torta "U lamentu di u pezzu". In un tettu prufunditu, ghjustu u latte cun un mezcladoru è aghjunghjenu u latte cunghjuntu. Mettite tuttu bè per fà una mistura homogeneia. Dopu, in porghje, portanu una creme d'oliu in a massa di a prutezione, mentre chì cuntinueghja à pompà, ma digià in bassu rapidità.

A forma di u quale u pastellu serà servutu prima di serve a tavola hè intornu cun carta di pergamena. U prodottu cunfizziunale esse faciule più faciule. In u fondu di a forma, pusendu u pastellu, da a cima vugliemu a maiò parti di a prutetta crema. Pudemu u cuntinuu per 10 minuti in a fria. Dopu quì, facemu u second cake in cima di a crema. Scappi u pasticcru cun u restu di a massa di prutezione. Delicacia volte mandatu à a frigorifia per frigorifími per trè ore. À questu tempu, preparanu a formatura. In un forno microondas, fretce u chocolate. Aghjunghjenu u latte è l'oliu bulu. Mentri. Comu u risultatu, una massa di chocolatica uniforme deve esse acquistata. Preparate u pastellu "U lamentu di u pezzu" ùn hè micca cusì difficulu perchè pare parechji. L'arrimu da u mozzu è abbundantele lubricate l'esiliu, senza mancanza di i lati. A pudiglia hè pronta!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.