Self-culturePsiculugia

4 ragiuni pirchì vi deve smarisce a parolla "pirdunu" da u vostru vucabbulariu

Quandu vi marchjà in ufficiu di u vostru pasquale, vo di sòlitu fannu 'musi, vidennu davanti ad ellu permanenza solu l' occhiu e lu sonu di dita su chjave urdinatore. You subitu jri a scusa di u capu di u so addisperu.

You marchjà in un trenu metropolitana cialda in lu mezzu di ora di rush, è si vi porta longu lu Paisi, entouré populu frustré è cchiù. Spissu tu jetti mio saccu nant'à u pianu è catturà u tombu alta to stabilize u so postu. Si principia u longu viaghju in casa, è u to manu, pìglia cura a manu di un altru passageru. Dinò, avemu a pentiri.

Avemu scusemu almenu 15 voti un ghjornu, a priscinniri di s'ellu ci sò raghjone di stu o micca. Embarrassment in fronte, di autri pissuni spessu ùn ci vo dà pace. U nostru apologies sò divintatu un k yer, ma perchè noi ùn femu?

Una tiuria cumuna hè chì spiega arquantu dapoi u nostru usu eccessivu di a parolla "pena", hè ciò chì ci sentimu comu si ci tocca à fà se menu intrusive à altri è à pinsà tanti voti davanti à voi principiatu parrari. U nostru apologies mostra dinù Megliu è una brama à francà u cunflittu.

Quì sò qualchi raghjone per quessa avemu bisognu di a sfurzari ciò chì, quandu, è per quessa avemu dumandu di pirdunu, è per quessa noi pò tuccherà à sguassà a parolla "scusa" di i so vucabbulariu.

1. Stu devalues la lame

Quandu avemu scusemu facili e spissu, o, quannu addiventa arriatu per e cose chì ùn sò chjaramente curpa i nostri, ùn sottu u nostru cuntrollu, o ùn sò degnu di una scusa, ùn hè stata distort u sensu di e parolle, è sminuì a forza di a so sincerità.

A ligna di fondu hè chì troppu frequenti scusa pò devaluation iddu stissu un attu di curtisia. È quandu hà da succede cosa mpurtanti, a to parolle ùn vi hannu lu putiri mezi à influenzari chì e persone. Attenti è tene u vostru tact | per un 'occasioni di più bonu.

2. You disprezzanu se troppu spessu ripurtava rigrettu

Most populu assuciatu scusemu valenu. Noi fussimu nantu à pinsà chì una persona fieru pò insult in qualchissia è pè via senza una scusa. Tuttavia, ci hè una cosa ntirissanti quandu avemu scusemu in situazzioni chì ùn ghjusti sta azzione. In issi mumenti, ci mostra ghjente pensanu ch'elli sò valuri di più chè no simu. Stu significa chi la nostra pirsunali self-di stima hè troppu bassu.

Ùn ci hè nunda di male cu essa una parsona cunvinta, chì ùn hè micca a so rispunsabilità per i sbagli di autri. You campà persona chì merita di esse videndu uguali à quelli cun i quali vo 'ncuntratu. Ùn belittle se in a sucetà. U prossimu tempu calchissia faccia à voi, lintà la lame e invece sparte un ochju ùacchiu.

3. Tu si pudia rectify la situazione, ma ùn facia micca scontri

Hè soprattuttu vera per quelli di à noi chì ùn piace esercitu, e farà ogni cuncissioni a evitari cuntrullà u stress. Avemu piglià subitu una "scusa" per Quell u cunflittu à u so sviluppu. Stu hè nicissariu da a tempu a tempu, ma in certi casi ci tocca à fà sempre un sforzu à u travagliu fora u cunflittu à compia à traversu dialogu.

spressione di rigrettu ponu dinù esse un modu di manighjà la situazioni. Ci hà da aduprà di francà u ricorsu à un particulare argumentu Curie, o un cespugli cù un cumpurtamentu nun disidiràbbili di l 'altra persona. Quante volte avemu avemu intesu, o ancu li disse: "? I disse: I sugnu scusa, chì altru ùn aghju bisognu di". Quissa hè un modu classicu di aduprà a dulcezza è di solitu spugliata di una scusa sinceri à praticà la situazioni tinzioni.

4. apologies Constant vo 'omu disgraziati fà

L'omu chì apologizes sempre, in particulare in i Cicora, vi prestu serà disciplinatu da a categuria di i disgraziati. Stu cumpurtamentu fonda à u pòpulu, intornu à voi l 'mprissioni chi vi sò acostumaus a errori, incumpintenti e sentu una embarrassment custanti.

Apologies pò intreccia micca u to self-stima persunale, è self-pircizzioni. U più a vostra vucabbulariu hà da esse venuti da a parolla "pena", o di voi Mulateri Di L'dispiaci circa cosa, u più tù ti se a cridiri, è divintatu persona disgraziati è zakompleksovannym jeru.

À u travagliu fora lu cumpurtamentu currettu, à pruvà à ùn rigrettu nunda di tutti i ghjorni. Stu ùn dì chì voi ùn sianu apologies, s'è vo sò veramenti mali. Tenuta da rispunsèvule è scusemu senza cù a parolla "pena".

Quì sò qualchi parolle è e frase chì pò aiutà vi cu stu:

  • "I sugnu pena / perdonu."
  • "Grazie."
  • "I sugnu scusa ...."
  • "Case ...".
  • "Hè tristu."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.