ViaghjuDirections

Senate Square in Helsinki: foto

In questu articulu, unu di i curiosi posti stòrichi di a capitale di Finlandia cù i so struttura architettoniali magnifichi (a Senatella Square di Helsinki, a catedrale è assai più) seranu presentati. Ma prima avemu acquistatu da a cità stessu, cù i so siti stori principali.

L'infurmazioni ghjinirali di a capitale di Finlandia

Helsinki hè a cità grandi finnica, chì hè u centru amministrativu di Uusimaa (pruvincia). Hè situatu in u sudu di u paese, in a costa di u Golfu di Finlandia (u Balticu). In u tutale, 630.225 persone di vinu, u 10% di quali sò i citadini straneri. A cità cuntene assai attrazioni culturali è stòrici, cumpresa a Senate Square. Helsinki hè ancu una di e cità più distintivi in termine di a so situ geografica.

Situazione

A principal parte di Helsinki è situata in una penisula granitica, situata nantu à a costa di u Baia. Inoltre, attornu a stonda allungava numerosi isuli rocca è islote cù petites fagatti è passaghji, chì rapprisentanu i paisaghji magnifichi.

Helsinki hè di gran ntiressi a numerosi turisti è i viaggiaturi straneri. Questa cità hè bella per i caminetti è i ciclisti.

À l'architettura di a cità

Quasi tuttu u territoriu hè circundatu di storichi storichi di 1818-1852 anni di a custruzione, disignatu da l'architettu tedesco Karl L. Engel. In u cartulare, più di 30 edifiziu si sò stati annantu à i so prughjetti, è questu hè solu u numaru d'estructuras architettonici chì hà custruitu dopu Helsinki hà divinutu a capitale di u ducatu finitu in l'Imperu Rusu. In u XIX sèculu, sta cità era ancu chjamata a Capitale bianca di u Nordu per u so similitudu cù l'stile di e custruzzioni di San Petesburgo.

Circa qualchi postu di a capitale

Senate Square Helsinki è situata in a parti cintrali di a cità, in a zona di Kruununhaka è, induve, hè l'attrazioni principali di a cità. Ma ancu eddu ci sò parechje altre locu storicu notabile, attraversu una quantità numerosa di turisti è di viaghjatori fora di l'esteru. Ùn si ponu micca esse listessi è scritti, ma ùn deve esse nutatu parechji di elli.

In u spaziu di Katajanokka (u Capu Mozhzhevelovy) a maiò parte di e custruzzioni è i edifici sò stati construitu in i seculu XIX è XX. À questu ora u capu prima hè duminatu da a grandi isula ortugno in a Europa Occidentale. Eccu una bellissima belleza Cattedrale di Uspensky.

In u spaziu di Kanavarante (terraplice à u canali) hè un postu d'ospiti per ibarichi è barche, magazzini edificati in u 1800. Ci sò tanti toli è ristoranti.

Ci hè ancu a museu di Sofiankatu in Helsinki, chì hè u solu museu in a cità, apertu ghjornu è notte. Quì hè prisentatu a so storia sorpresa di a custruzione di e strade è l'equipaggiu. U più anticu edifiziu (a casa di Sederholm), situatu in a parti storica di a capitale, hè unu di i rami di u museu di a cità.

Senate Square (Helsinki): Cattedrale, photo, description

A piazza hà a so propria storia. In u 17u seculu, l'agliu, u mercatu, u cimiteru è a chjesa erani situati nantu à u situ di u so locu attuale. In u 1812 l'Imperu Russu Alexander II proclamò sta cità a capitale di u Grand Ducatu è hà datu l'ordine per edificarà un novu centru di cità.

Tuttu u territoriu hè un cumplicatu unicu, esercitu in u stilu di u neoclassicismu. U principale in queste sò 4 edifizii, chì sò stati disignati in u 1822-1852 da KL Engel. Sò a magnifica catedrale, a biblioteca naziunale, a custruzzione di u Cunsigliu di Statu è a custruzzione di l'università.

Senate Square in Helsinki (foto supra) hà una maravigliosa opira di l'arte nantu à u so territoriu - una catedrale grandiada custruita nantu à una culletta alta. A so erecció hè stata fatta in u 1830. In u 1840, dopu a morte di u designer Engel, a custruzzione era cuntinuata da u so succissore Ernst Lormann. In cunsiquenza, a catedrale fù aperta in u 1852.

Inicialmente, era chjamatu Nikolaevsky, siccomu era dedicatu à San Nicolau (marinate patrone), chì era ancu una espressione di un ogettu à Nicola II, per ordine chì a catedrale era adattava cù 12 sculture nantu à u tettu di i scultori (opere di scultori alemani). Eranu cast in 1845-1847 è in u 1849 sò stallati à a catedrale. E stiate rapprisentanu una cullizzioni impressoria di sculture di zincu di significazione mundiale.

In l'internu di a cattidrali sò state stati di famosi figuri storichi: Martin Luther, Mikael Agricola è Philip Melanchthon. In u 1959 u bastimentu ricivitti u statutu di una catedrale, dopu u quale fù u principale micca solu in a cità, ma ancu in u paese. Quì, i servitori è solenni sò sempri tenuti, ancu a catedrale hè sempre aperta à a ghjente. A Cassa di Senatu di Helsinki hè assai sanu popularizzatu trà i parechji turisti. L'indirizzu hè: U Unioninkatu, 29.

Altru locu di a quadra

Un immubilitante grandu numaru di strutturi architittonici interessani storicu hè statu posta da a Senate Square. Helsinki era quandu u locu di residenza è i cummerciale suece. In u latru meridionale di sta zona storica, i mansi belli (edifici di u XVIII sèculu) sò stati edificati. Tra d'elli si trova a casa più bella di a petra à a capitale, Sederholm (1757), chì hà abbandunatu un museu in u so locu oghje.

A direzzione di a catedrale hè u Cunsigliu di Statu, parte di quale hè statu culminata in u 1822. Hè destinatu à u Senatu Imperiale è per u guvernu attuali. In sopra l'entrata hè una bella stanza in u stilu Imperu - u Palazzu Presidiale (antichju u Tronu). Ùn ci hè micca un accessu pùbblicu à i citadini in stu edifiziu

In più di tutti quì sopra, a Senatu Square Helsinki pusitiva in i so territorii è u centru di l'Università (1832 - l'annu di a custruzzione). L'edificiu principali di l'università hè presentata in a so forma originale (u listessu auditoriu è u hall principal).

A chiazza custituisci ancu un monumentu di bronzu in u famusu imperatore russiu Alexander II (autoru - Walter Runeberg, edifiziu di u 1894) in cunnessione cù l'attitudine spiciale di u populu finlandese à ellu. Cum'è l'anu dettu, l'imperatore russu assuciava l'autonumia à i finlandesi. Circundante a statua hè un gruppu scultore: Mir, Law, Light è Trud.

Una bona qualità d'infurmazione storica interessante hè in u stessu a Senate Square di Helsinki.

Monument à Alessandru a Secunna

Stu travagli scultoriu hè unu di quelli pocu monumenti survivanti prutravoluzionari à l'imperatore russu - u gran liberatore imperadoru.

Hè u megliu rializatu di l'arte sculturale di a Finlandia di u XIX seculu. Lu Granni Imperaturi hè statu illustratu quì in u listessu guise chì avia à l'ora di u discorsu, chì parlava di dà cuncessendu a Finanza di i so diritti di l'autonumia (1863). U populu finlandese com token of gratitude à u so liberatore piglia a so propiu soldi per stabilisce un munumentu à l'imperatore.

L'scultura di bronzu in altitudine hè di 3,23 metri è hè nantu à un pedestalu fattu di granitu rozzu. In u risultatu, l'altizza tutale hè di 10,67 metri.

A data di cuncedenza di l'autonumia hè sculpita in u pedestal di u munumentu.

A situazione di a piazza

Hè sorprendentemente assai strutture architettonii interessanti chì anu accade à u so territoriu u Senatu à a Square (Helsinki). Cumu accade à vede tutte questu splendore?

Questu quadre representa u centru di Helsinki. Da a stazione di stazione cintrali, hè situatu circa 2 blocchi à u livante. Pudete ottene di trammi, chì sò ancu vicinu.

Finu à l'area da u portu cintrali - circa 2.3 chilomitri. Se vi andà, hè cunsigliu di seguitu u travagliu di Bulivardi. In u metro hà bisognu da andà da l'estazione Ruoholahden à Kaisaniemen. Ogni ghjornu da a Russia (San Petesburgo) hè un taxi in rota fixa chì ponu entri à qualchissia chì vulete direttamente à a Senate Square.

Chjave

A Senate Square in generale, è quasi tutte e so strutture architettoniche, hè unu di i simboli più notorii è notevuli di a capitale di Finlandia. A chiazza principali di Helsinki hè u centru di u paese riligiosu, puliticu è suciale.

À l'estiu, a Càmera Senatoghju hè colmu di persone cunnessione cù i diversi cuncerti è festivali cuntrullati quì. Ma tutta annunzii solenni dispusibuli annantu à l'anniversariu di a cità (u 12 di ghjugnu) è in u Festival Helsinki, chì si tenenu quì annu à l'annu. Tutti sò un spettaculu superori, espectaculare è fascinante chì vale a pena vedere.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.