Sports e FitnessSport Extreme

Rampicante American Scott Fischer, ca cunquistau lu monti di Lhotse: biografia

Scott Fisher - rampicante, digià 20 anni di sè stessu mustrò un veru prufessiunale à la cunquista di lu picchi muntagna. Ma a maiò parti di lu hè cunnisciutu per i tragedia su Everest in u 1996, quandu duranti u ghjornu tombu 8 persone in trè spidizioni, cumpresi Fischer sè stessu.

Principià ne discesa

Comu un picciriddu noi, sognu di i mistieri più eroicu. Astronaut, firefighter, cabina, pilotu, capitanu - sò cunnessi cu na certa risicu è dunque circà tantu romantica in l 'ochji di un zitellu. Scott Fischer à 14 sapia si saria un rampicante muntagna. Dui anni dopu, pigliò corsi in su scogliu. Allora si lauriau da liceu è pass hè divintatu unu di i migliori Drogueries prufessiunale in u discesa. Durante sti anni ch'ellu hè attivu impegnati in la citati picchi Alpine.

In u 1982, cù a so moglia Jean, si trasfirìu a Seattle. Quì li picciriddi nascinu Fischer, Andy è Keti pistoufli.

cunquista di Lhotse

Scott Fischer, u più altu livellu di rampicante, addivintau lu primu rampicante hauteur American, cunquistannu la vetta di Lhotse, la quarta più altu.

"Top Southern" (comu eightthousanders traduttu) si trova in u traccia, supra lu cunfini di China è Nepal. Hè divisa in trè punti. Oghje hà cuminciatu elli parechji cycle, ma la cunquista dâ Lhotse hè ncridibilmenti cumplessi. Passà u muru South hè cunsideratu à esse quasi mpussibili. Fate pudia cumannati solu u Grimpants Soviet in u 1990. Diciassette pòpulu u travagliu paci in ordine di acchianari a la cima, pudia solu dui d 'iddi.

"Mountain Madness"

Minacci e enterprising, Scott Fischer in 1984, apertu a so cumpagnia di i culturali high-altitudina. At prima u travagliu di pocu interessu à Grimpants - cintrali di a so vita stati arrampicata. A cumpagnia, aiutò u fà ciò ch'ellu li piaci. Per un longu tempu, "Mountain Madness" hè cumpagnia viaghju guasi scunnisciutu. Tuttu ciò chì hà cambiatu in u 90, quandu la cunquista di Everest hè u sonnu preziosu di i turisti strasurdinariu. Grimpants Alpine campa addivintò france non voli a acchianari a cima di i soldi. U prucessu di commercialization di Everest. Ci sò intraprese, per una summa annata prumisi a urganizà acchianari a la cima. Piglionu ancu di più membri cunsegna di a spidizioni à u locu di travagliu, priparannu i participanti di u apertura è sustegnu longu la strada. Di l 'uccasioni di a divintari unu di i cunquistatura di Everest vulennu messa fora offre summi - da 50 à 65 milla euru. À u listessu tempu urganizatori di spidizioni ùn garantiri successu - la muntagna micca pussutu arrinnìrisi.

spidizioni di Scott Fischer a lu Munti Everest. I mutivi di u so urganizazione

U successu di a spidizioni di cumerciu di lucca Grimpants, cumpresi Rob Hall, furzatu Fisher à riflette à a strada di a traccia. As capu poi dissi Karen Dickinson, i dicisioni hè dittata da u tempu. Tanti clienti vulete à se rendre à u puntu più altu di lu mondu. Scott Fischer, Mount Everest di cui nun era la strada più difficiule, da chi tempu seriamenti pinsau circa cumu hè tempu di canciari na vita. Spidizioni à a traccia parmittendu u espressai elli stessi è mustrà ciò chì hè capace di a so impresa. Si furtunata, si pudia cuntà u novu i clienti, permette se a petra fora grande summi di dinari di l 'uccasioni di a acchianari a la cima di Munti Everest.

Cunfrontu cu àutri Grimpants, quale nomi ùn sò esciuti da u pagine di riviste, ùn fù oltri cunnisciutu. Picca genti sapi chi Scott Fisher. Everest cci detti un casu à divintata famosa in lu successu di i spidizioni "Mountain Madness". Un altru mutivu chi fici u rampicante a vai a sta visita, fu un tintativu di comporta so imagine. Avìa 'na riputazzioni comu nu bravu è fendu altu altitudina. Più clienti ricchi u so stile, risicatu avissi li piacia. A spidizioni era Sandy Hill Pittman, nu jurnalista di u giurnale. U so raportu nant'à u rialzamentu avissi statu un gran Nicolao per Scott Fisher è a so impresa.

Events di u 1996 in u Everest

About i terribili in la traccia, avemu parlavanu assai. Crunulogìa di evenimenti fù cumpilatu da e parolle di sopravviventi di i trè spidizioni è tistimoni. 1996 addivintau unu di i più tragicu di u cunquistatura di Everest - 15 d 'iddi nun turnari' ncasa. Eight pòpulu vìnniru acciduti in una sola ghjurnata: Rob Hall è Scott Fischer, capi spidizioni, trè membri di a so i gruppi è trè Grimpants da u Service Volta Indo-Tibetanu.

I prublemi si messe à u principiu di apertura. SHERPAS (bravezza-conductors) ùn gestisce a grapiri tutti i Orchampt, ca assai rallintatu falà a ripresa. Défendu è tanti i turisti, in stu ghjornu hè reshivshiesya dinù lu tintativu di monti. Cum'è un risultatu di un rigori Oru di ghiaccio hè statu rottu. À quelli chì sapete cumu impurtante hè à daretu in lu tempu, daretu à u campu è stete vivu. Altro cuntinuau crescita.

Rob Hall è Skott Fisher luntanu daretu à u restu di i participanti. A quessu hè in lu poviru cundizione fisica nanzu u principiu di a spidizioni, ma hiat stu fattu da altri. Sò stancu capisti durante u rialzamentu, chì era quasi un cumuni di rampicante suchju è attivu.

By ore quattro in u dopu meziornu si juncìu la cima, ma u travagghiu comu principiu comu dui ore avia da cumincià a falata. By issu tempu, un velu di luce chì cupria a muntagna girava in una rosa. Scott Fisher esciuti assemi Sherpa Lopsangom. Apparenza, a stu tempu a so cundizione suffrianu rapidamenti. Hè capitu chì u rampicante si messe altere di u ciriveddu e purmuna, è ci era un forte tappa di exhaustion. Iddu cunvintu Sherpa fala à u campu è pè truvà aiutu.

Anatoly Boukreev, la guida "Mountain Madness" nant'à stu ghjornu salvate trè turisti, sulu li pigliò a truppa. Tintau volte à ricuddà à Fischer à amparà da ritornu rampicante Sherpa u statu, ma zeru visibilità è forti ventu ùn permette ci se rendre à u capu di u gruppu.

La matina SHERPAS arrivatu Fisher, ma a so cundizione hè digià tantu tintu chi hanu pigliatu a dicisioni diffìcili a lassari lu in ssu locu, arrivare piacè. In u truppa si ne falò Makalu Guo, quale statu hè u dirittu di fà cusì. Un pocu dopu, davanti à Fischer arrivava e Boukreev, ma lu 40-anni-vecchio rampicante morse da u tempu di tagliola.

I causi di la tragedia cun Fischer è altri partiti arrampicata

Mountains - unu di i lochi nichiduta.ro? U pianeta. Ottu mila metri - l 'altezza à chì u corpu umanu ùn pò salvà. By i terribili tragedia pò causari alcunu, ragiuni più chì. Ddu iornu in u Monti Everest Grimpants catastrophically infilici. Iddi sò luntanu daretu à l 'Oru s'imponi perchè di u grande numaru di i turisti chì sò affaccatu à u listessu tempu à a strada. Un tempu, quannu tu avia à daretu, ci hè sopratuttu. Quelli chì hanu arrivatu, cima, dopu tuttu, u ritornu, era in un forti snowstorm è ùn pò truvà a forza a fala à u campu.

Open tomba Everest

Scott Fisher, quale corpu fù trovu spavintatu Anatoly Boukreev May 11, 1996, fù manca à u situ di a so morte. Falà da a un altu di vittimi hè quasi impussibile. Un annu dopu, torna di vultà à Nepal, Anatoly Boukreev pruvedi noms de salutà a lu so 'amicu, ch'ellu cunzidirava li megghiu high-hauteur rampicante America. Iddu triànculi suvrapposti corpu materiali Fisher e cantuneri di a so makeshift iavutu Ghiaccio tomba.

Scott Fisher, quale corpu longu cù i corpi di parechji cunquistatura mortu di Everest fù intarratu in lu la morti picu, pò esse liberatu à u pede in u 2010. Allora fù decisu di luntanu pussibule di smachjera di a muntagna i versi da accumulate più di l 'anni di vecchia è pruvà à strappò u corpu mortu. A vèduva di Rob Hall abbannunau la 'idea, è a so moglia Fishera Dzhinni spiranza chi corpu di u so maritu vi pò cremated à u pedi di a muntagna ci avia ammazzatu. Ma l 'SHERPAS era capaci à truvà è publicava i scanzari d' àutri dui Grimpants. Scott Fisher è Rob Hall fermani in u Everest.

U riflessu di a tragedia u Everest a litteratura è sinemà

I participanti di u còmicu, u ghjurnalistu Jon Krakauer, Anatoly Boukreev rampicante Beck Weathers è Gammelgaard Lin scrisse un libru in ch'ellu stirminiu diliniati u so puntu di vista.

Cinema micca pussutu stà luntanu da un primure tali spiranza, comu la tragedia su monti Everest in u 1996. In u 1997, John Krakaeura rumanzu statu fattu in un film. Si furmaru la basa di la cosita "Morte à Everest."

In u 2015, schermi fora u ritrattu "Everest". Capu di a spidizioni "Mountain Madness" ghjucatu da Dzheyk Dzhillenhol. Scott Fisher aspettu ochji un pocu un'antra (hè bionda), ma lu nomu hè cumplettamente pudè pòrtanu l 'energia e benifari chì radiates rampicante. Rob Hall ghjucatu Dzheyson Klark. In lu ritrattu, pudete dinù vede Kiru Naytli, Robin Rayt è Sam Anna.

Dzheyk Dzhillenhol (Scott Fisher in u cosita "Everest") appartene à a categoria di attori chì mistieru hè crescente in fronte di u pubblicu. Più di u passatu dui anni, riniscìu a fariti i so asèmpiu un gran ghjocu in lu dipinti "zanca" è "Basilica". A tragedia di "Everest" hè micca eccessione. Film hà ricevutu Obed altu audiences e critichi. Emi custruttivamenti avvinta è Grimpants, dicendu: solu uni pochi di sbagli spentu in lu mostra di cumpurtamentu umanu in e cundizioni di manciari ossigenu.

Hè meriteghja una vita umana un sonniu?

A brama à esse à u puntu più altu di lu mondu hè capiscitoghju. Ma Scott Fisher è Rob Hall, prufissiunali di-altu livellu, dimmustrò dibulezza e arrinnìrisi à l 'ambizioni di i so clienti. A muntagna ùn parlavi numarosi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.