A legeStatu è Drittu

Scudo d'armi, cantu è bandiera di Mongolia

Ogni paisi havi u so simbolicu simbulu, chì rifletti l'idee di u populu, a so politica è a individualità. Mongolia ùn hè micca esvenzione. L'armata è a bandera, è l'innu - i so attributi juridichi principali.

A bandera di u paese è u so significatu

A cunferma ufficiale di u bandiera mongolese hà fattu in 1992. Hè da quì chì u simbulu naziunale hà tornatu in un attributu inalienatu di u paese.

A bandiera di Mongolia hè divisa in trè raghji verticali: à i vilidi - russu, in u mezzu - blu. A striscia russa adorna u simbulu nazzjonali di Mongolia - "Soembo". Questu hè un giruglendu di u alfabetu mongolinu, chì si trova nantu à tutti l'attributi principali di u statu.

A bandera di ogni statu sempre porta in un certu significatu sicuru. E chì significa a bandiera di Mongolia? I razzi bianchi nantu à a bandiera simbulizanu u putere pudè di u paese, cum'è i cundizzioni cusì duru in questa persona stubbornica è forte forte volenu à vive. A barra blava significa i celu è speranza.

U simbulu "Soembo", chì adornisce a bandiera di Mongolia, porta ancu un significatu hidden. Cusì, a flama cartuccia nantu à questu hè un signu di a ricchezza è di a prusperità di u pòpulu Mongolian. A flame hè parlata di trè lingue, ognuna di elli - u passatu, u presente è di u futuru - suggere chì Mongolia era, è è serà un paese forte è prusperu. Inoltre, l'esistenza eterna di stu paese hè parlatu da u soli nantu à a mità di u mese, chì also formanu parti di u simbulu "Soembo".

Dui triglichiti cù i so vindici sottu à e rute rectangulaire palesanu spears cù quale trincheghjate i truppi inemicati sò sbagliati. In u centru di u simbulu hè u signu "yin-yan", chì cuntene à l'iniziu maschile è femminile, è l'armunia cumpletu. In ogni parte di questa colonna di i simboli, sò longu rettangoli. Sti sò pareti chì prutege l'statu, è furtificà tuttu ciò chì hè in ellu.

Storia di a bandiera di Mongolia

Comu cumu hà esmentatu quì, a bandiera ufficiali di Mongolia, chì era oghje ghjornu, hè statu appruvata in u 1992, u 12 di jinnaru - l'annu quandu u paese hà pigliatu u pianu demucraticu di u sviluppu. Prima di questu tempu, ci era ancu in normi in u paese, ma parechji altri.

Dunque, da u 1911, quandu u paese fù chjamatu a Ripùbblica Populari Mongolia, a bandiera di u paese era un culore rosu scuru cun strisce giallo in i spele. U simbulu "Soembo" era ancu presentatu. Solu era figghiu in u mità di u tile, è micca in u filu di a banda, cum'è in a versione muderna.

Dopu à u 1940, a bannera di Mongolia hà digià acquistatu a forma di una moderna: raffi bianchi à i bandieri è un centru tutale. U simbulu "Soembo" hà digià imbulighjatu à u "postu propriu", è quì sopra l'astri sozialisti.

Scudo di Mongolia

Cum'è a bannera, u stemma di armori di Mongolia ocu un locu d'unori trà i simboli di u paese. Hè un cìrculu, custituitu da un mudellu da una svastassi versatile, chì simbulizeghja benessere è felicità. À a basa di u circhiu hè un "badam" biancu - a personificazione di a purezza, è à a cima - "candaman", un simbulu di u passatu, u presente è u futuru. U centru di u circhiu ci hè chinu di un fondo blu, chì simbulizeghja u celu, chì detica un cavallu d'oru. L'animali hè sagru à Mongolia. U riprisentà a sovereignità, a libertà è a prosperità eterna di u Statu Mongolian. In a figura di u cavallu hè inscribed the symbol "соембо".

U cavallu salta sopra u paese chjamatu da a rota di Samsara. Eccu un simbulu Buddhist, chì significa u sviluppu cuntinuu, chì parra ancu di l'esistenza eterna di u populu Mongolian.

Himno Nazionale

Durante u XXu seculu, Mongolia hà sappiutu cambià trè ogei naziunali. Allora, u primu hè statu usatu da mezu à l'anni 20 à i 1950ini. Allora per dòdeci anni fù rimpiazzatu da u ghjornu. È da u 1961 finu à a fine di a cascata di u putere sovièticu in Mongolia, u terzu smantu sonatu.

Dopu à u 1991, quandu a demucrazia rignava in u paese, fù decisu di rinvià u primu cantu chì soe à mezu à l'anni 20. Hè statu fattu fattu mudificatu: anu sappiutu i linii diretti à Lenin, Stalin, Choibalsan è Sukhbaatar.

In u giugnu di u 2006, u ghjornu dedicatu à u ottu centu anniversariu di a fundazione di u grand imperu Mongolian, un versu cunfirmatu Genghis Khan hè statu inclusu in l'himnu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.