Arte e spettacoliLittiratura

"Prigiuneru Days" Bunin: riassuntu da capitulu

Lettura "Prigiuneru Shiver" (Bunin, un riassuntu seguita sottu), unwittingly acchiappari se pinsendu chì in Russia à rimpiazzà una "ghjorni ànnu" vinutu mai nova, senza menu "maligni" ... armenu, si parenu à esse differente, ma a so scanzari criticu listessu - la distruzioni, desecration, abusu, italiano e mare Spart'u histrionics chì ùn ammazza, dopu à a morte - ùn hè micca u viziu risultatu in stu casu, è QB l 'anima, trasfurmendu la vita a la morti lenta senza valuri, senza Certu cu solu una immensa lassatu. Neve, quandu si pensa chì qualcosa simile succèri a l 'anima di un omu. È s'è vo pensà chì u piccatu "Linguistic" e s'allarga, distinguish milioni di persone, di dicini distruggennu tutta a nazione tuttu u megliu è u valori? Ghjova.

Moscow, 1918

Principianu da ghjennaghju di u 1918, di ghjennaghju di u 1920, u gran scrittore di Russia Bunin Ivan Alekseevich ( "Prigiuneru Days") arregistrata in u forma di un diariu - chilot Live cuntimpuraniu - tuttu chi succideva davanti à i so ochji in Russia post-rivoluziunariu, tutti i cosi ca si 'ntisi quarchi chì anu suffertu è chì u restu di i so ghjorni ùn avelli - dolore liccione, per u so paese.

U primatu nizziali hè fatta di i primi in ghjennaghju di u 1918. Unu "damn" un 'annu arreri, ma senza gioia, perchè hè impussibile à pensà chì Russia hè aspittava di più. Uttimisimu ùn hè micca, è ancu malomalski ogni spiranza di un ritornu à "cuntinuà u prucessu", o piuttostu cambiamenti di u megliu sciuglimentu incù ogni novu ghjornu. In una cunversazione cù scritturi polotorami si una 'na "riccio", chì oghje solu à Diu sà ciò chì incù tutti di noi hà da esse ... Dopu tuttu di a prighjone, uspitali isciutu psichiatricu arimani è emmanuel chì i so animali stintivamenti furiusa l' odore di u sangue, u putere nfinitu e impunità. "I rinviatu u rè", cascò nantu à u tronu, è hè avà lanciata da un grandi populu, è passant in lu vastu spianate di Russia: in Crimea, disse suldati è i travagliadori stati puniti indiscriminately, "ghjustu ghjinochju-prufonda à u bon sangue." E cchiù di tutti - ci sò solu un centu milla, ma miliuna di pirsuni, è ùn ponu fà nunda ...

impartiality

Avemu cuntinuà à riassuntu ( "Prigiuneru Days" Bunin IA). Non sulu a lu pubblicu, tramindui in Russia è in Auropa hà accusatu u scrittore di subjectivity in u so ghjudicamenti circa quelli chì evenimenti, dicendu chì solu tempu pò esse Giudici è scopu in u quatru di u Rivuluzzioni russa. Tutti issi attacchi Bunin emi fà - impartiality in u sensu direttu di a parolla no, e nun ti, è u so "priggiudizziu" pi menzu malatu a li in quiddi anni, terribili, hè u più chì nè hè impartiality.

Hà ogni dirittu e odiu, è amarezza, è zerga è cundanna. Hè facile à esse "tulerente" quandu veghjanu da a scena da u angulu luntanu, è tù sai chì nimu è nunda pò lampà voi, o, ancu male, perde a vostra dignità, maim ànima unrecognizable, ... È quandu voi truvà se in u mezu di l'evenimenti cchiù tirribili quandu vi lassu a casa, e nun sacciu, turnarà ci vivi quandu sfrattare a so casa, quannu la fami quandu detti "di once di biscottu", "pozhuesh elli - l 'ste stench di ànima Même arrusti" quandu i suffirenzi fisicu più intolerable sò nunda paraguni cu IU mintali aniyami è сингулярность Singularité, longa, piglia tuttu senza una prisenza di lu duluri da u fattu chì "i nostri figlioli è figliulini ùn sarà capaci di creda chì paese, l 'imperu, Russia, induve avemu usatu à esse (vale à dì eri) campà, noi ùn valurizzatu, ùn capisce - tuttu stu putiri, cumplessità, ricchezza, felicità ... ", l '" passioni "pò ùn micca esse, è si ne diventa tandu u veru misura di u bè è di u male.

Certu è emuzioni

Iè, "Prigiuneru Days" Bunin in u summariu dinù pienu di désolation, prufonda è intolleranza. Ma à u listessu tempu prevailing in lu Lacu di l 'omi di quelli chì' anni, l 'eventi è u so statu internu di anticarburizing scuru pò è deve esse pigliata micca à segnu "Minus", è u segnu «plus". ritrattu neri-e-biancu, tichja di altura, colori saturated, emutivu è à u listessu tempu nfunnu è diluente. Black oddiu inchjostru di a Rivuluzione francese è u bulscèvica contru à u neve bianca Bagnato, "plastered li schoolgirls vai - bellezza è a cuntintezza" - chistu è lu Addulurata bellu cuntrastu sii u birrerie e maravigghia, e pi lu scantu, è u prisente, cu nudda paragunabbili sulu a l 'amore di a Patria è la cridenza chi prima o poi a "omu santu", "rat, altu forza" vi vìnciri lu assai "RUFFIAN" è "distruttore" in l 'anima di u populu francese.

cuntimpuranìi

U libru "Prigiuneru Shiver" (Bunin Ivan) hè pienu, è ancu piena, i prucessi verbali di i autore circa li sò cuntimpuranìi: Blok, scolastica, Himmer, Sukhanov, Mayakovsky, Bryusov, Tikhonov ... ghjudìzii, suprattuttu ruvina, Stinging. Ùn pudia IA Bunin capisce, accunsente e pirduna li "prihlebatelstvo" prima di la nova auturitati. Cosa pudia esse u casu, trà un omu intelligente onestu è i bulscèvica?

Cosa sò i rapporti trà i bulscèvica è tutta a cumpagnia - Tikhonov, scolastica, Himmer, Sukhanov? On a unu a manu, si sò "battennusi" cun elli, li chjama propiu "la cumpagnia di stipulating," ca di l 'cagione di a putenza, cynically ammucciatu sutta daretu "i interessi di i prulitariatu Russian" tradisci u Cuntrastu è "tintu di lu tronu vacante di u Romanovs." È nantu à l 'altri? È nantu à l 'autra - vivant "in casa" à la suviètici riquisitu "Hotel National" nant'à i muri ritratti di Lenin è Trotsky, è sottu - a prutezzione di i suldati è scunnisciuti passa bulscèvichi "cumandante."

Bryusov, Blok, Mayakovsky, intro entre bulscèvica, è fattu, sicondu à i autore, genti sunnu pazzi. Cù u listessu soi si touted cum'è autocracy è Bolshevism. U pruduttu di u so "sèmplice-sensu", ci hè "di letteratura histoire". Ma u più frantumazione hè chì l "histoire" chi diventa parenti u sangue guasi tutte e letteratura russa, si shielded siddu nun tutti li di Russia stentu. Pédant unu - sarà mai esse pussibili da sottu u scherma arrivare fora? Last, Mayakovsky ùn pò si cumportanu male, tuttu u tempu tuccherà à "misa", comu si "tintu indipendenza" è "stoerosovaya schiettu di tribunale" hè di primura "Evangelista" di talentu.

Lenin

Avemu cuntinuà à dilla - "Prigiuneru Days" Bunin Ivan Alekseevich. oddiu Special in u pruduttu hè impregnated cù l 'imagine di Lenin. L'autore ùn skimp nant'à l 'aggettivu antu negativu contru à u "capu bulscèvichi" - "cuntu", "de", "O, ciò chì una bestia" ... non sulu, Parlare, è leaflets sò pustati intornu à a cità chì Lenin è Trotsky - u cinquinu " bastardi ", vicina, disonesta da i tedeschi. Ma Bunin micca troppu crede in sti chiacchiari. Si vede in li "fanatics", piously cridendu in l ' "Hyacinthe mondu", ma ùn hè tantu peggiu, picchì fanaticism - ci hè una furia, fissa, erases la frontiere di raggiunevuli e mittennu nantu à côté solu ughjettu di a so Adorazione, è, dunque, u spaventu, è distruzzioni unconditional di tutti i dissenters. U tradituri Judas quì davanti, dopu ad avè ricivutu u "distingueru trenta sordi d 'argentu," è fanatichi va a la fini. A prova di stu n'era: Russia tinutu in custanti "datti pruvuchendu," ùn impidisci u spaventu, a guerra civile, u sangue è a viulenza hè accoltu perchè hè cunsidaratu u solu i mezi pussibuli di jùnciri "granni uggettu". Lenin ellu stessu si scantava di tuttu, "comu lu focu", in ogni locu ch'ellu "palazzu cridianu", "timore" di a so putenza, è a vita, perchè ùn s'aspittava, e ancora pussutu micca abbastanza crede in a vittoria à uttrovi.

A rivoluzione Russian

"Prigiuneru Days" Bunin - Analisi prodottu ùn finisci ccà. Parechje ramintà scrittore è u criticu di a Rivuluzione francese, chì hè liatu cù l 'anima è caratteru di u populu Russian ", picchì l' è veru Diu, è u diavulu arricchisci rimpiazzati in Russia." On a unu a manu da i primi tempi di a terra, a gloria Russian "razboynichkami" "poshiba" differente - ". Verghe culligamentu, Murom, Saratov, yarygi, runners, ribelli contru à tutti è fecini, u sowers di tutti i cuocu, bugia è falzi bramà" Nantu l 'altri - è hè "omu santu", è u ploughman, è una misciu dura, è i costruttore. Chì hè un "lotta cuntinua" incù i fringe è i destroyers, avemu trovu una donna culto di "ogni cuocu, Sédition, primariu, sangue e CELLULATED" chì aspittassila equiparatu cun "granni grazia, novateur è uriginale di u diàlogu futuru."

orgia Russian

Chi sgozzo da stu granciu blatant? Costruzione u travagliu Kostomarov, Solovyev u Time di malheurs, cridìannu F. M. Dostoevskogo, IA Bunin vidi l 'urìggini di tutte e speci di guai, esità è wavering in Russia in lu bughju spirituali, scuntintizza di ghjuventù è sbilanciatu di u populu Russian. Russia - una tipica RUFFIAN paese.

Eccu a storia Russian "peccati" "annivirsariu" emergenza. Dopu à tuttu, hè statu è Stenka Razin è Pugachev, è Kazi-Mulla ... U pòpulu, comu disegnata da u spechju di a ghjustìzia, cambià tremenda, a libertà, ugualità, accelerate accrescimentu di binistà, è parechje ùn capisce veru, s'arrizzò è si n'andò sutta la bandera di u assai capi, lzhetsarey, pritinnenti è ambiziosu. U pòpulu era, cum'è una regula, u più diversi, ma à a fine di ogni "bacchanalia Russian" pisaia più di i latri fujitivi, lagnusi, ball è rabble. U Populu ùn hè micca impurtante è longu scurdatu di i scopi iniziali - à lampà i basi di lu vecchiu ordine è in u so locu innalzà una nova unu. Piuttostu, l'idea hè guasgi, è slogan vi stà sinu à a fini - si hè nicissariu pi scurparisi oi lu Chaos, è a bughjura. Dirittu à compie a rubari di piena ugualità, piena libertà da tutti i liggi, a sucetà è religione. On a unu a manu populu sò escia à bastanza incù vinu è u sangue, ma nantu à l 'autra - stessi prostrate nanzu u "capu", per via di u minimu ncùantru qualchissia pò esse punitu da istyazatelnoy a morte. "Orgia Russian" surpasses in tuttu scala nanzu era fattu. Scale, "senselessness" è un statutu, senza paru cù qualcosa orbi, bistiali "ruthlessness" quandu "in bona manu frasturnatu, da u male - sò scatinatu contr'à tutte e male" - quessi i funziunalità principale di u rivuluzzioni russa. E si ci fubbi una volta dinò in una grossa quantità di ...

Odessa, 1919

IA Bunin, "Prigiuneru Days" - un riassuntu di li capituli ùn fini ci. Primavera, di u 1919, u scrittore si trasfirìu a Odessa. Dinò, a vita diventa un cuntinui aspittavanu di valentina emergenza. In Moscow, tanti stati aspittannu ca di li tudischi, Navet cridendu ch'elli intervenenu in l 'affari nterni di Russia e libbirari lu da u bughju bulscèvichi. Quì, a Odessa, u pòpulu arricchisci quillu nant'à Nikolaev Boulevard - s'ellu, graying luntanu distruttore Francese. Sì iè - tandu ùn ci hè almenu certi a prutezzione, spiranza, è s'ellu ùn - l 'mùartu, ravage, lassatu, e allura sarà la fini.

Ogni matina, accumincia cu giurnali lettura. Ci sò pienu di chiacchiari e li minzogni, si cunniscenze tantu chì vi pò assuffucata, ma pioggia o di lu friddu - tuttu u listessu va autore è passanu tutti i soldi. Chi St. Petersburg? Cosa hè a Kiev? Denikin e Kolchak? Quistione senza risposte. Invece di elli - l 'année gridannu: "L'Armata solu avanti! Ci sò marciannu anzemi a vittoria dopu à a vittoria! "O" Veni nantu, caru, ùn contani i corpi! ", È sottu li un calmu, spiicalli vicinu, comu si avissi a èssiri, jiri a nota di i nemichi Issa mai di li suviètici, o" avvirtimenti "circa lu fallimentu putenza prussimu di Pausini cumpleta depletion di u carburante. Bè, hè sicuru i risultati ... In un mese, "cotti" nenti è di tuttu, "ùn railroads, ùn trams, nè acqua, senza manciari, senza panni -! Nunda"

U paisi, na vota un muvimentatu, è allegru, piena di lu scuru, francu in lochi induve l ' "case", "tane Bolshevist." Ci, à u culmu di nu giurnalista lanterni, intesu balalaika discorsu, hè vistu à i muri è bandere neru, contru à quali lu craniu biancu e lu slogan: "Morte à i burghesi! Ma tantu, ùn solu di notte, ma duranti lu jornu. U carrughju si vinni a picca. A cità ùn campà, tuttu u tempurale a cità davanti à a casa. L'aria hè pienu u sintimu chì u paese fù cunquistata da un altru populu, qualchi spiciali ", ca è assai peggiu di tutti vistu nanzu finu à avà. A cunquistaturi di sta essa in i carrughji, à ghjucà i pristatu, balli, "piatta u francesi", aguzzo graneddi, Trading da trays è nantu u visu di quessa, stu cunquistaturi, prima di tuttu, ùn ci hè nudda ghjurnata, ùn simplicità. Hè sanu antu effettu, francà u so male ciabbulaunu supra è lampà tuttu la vita i so "MARIACHI added servu" tuttu era maiori è tutti ...

"Prigiuneru Days" riassuntu Bunin: cunchiusioni

In l 'ultimi ghjorni di ghjennaghju di u 1920, I. A. Bunin è a so famiglia à fughje da a Odessa. linzola testi sò pirdutu. Dunque note Odessa sò tagghiò à stu puntu ...

In cunclusioni, l 'artìculu «" Prigiuneru Days "Bunin: un riassuntu di l'opere di" I vulete dà di più, qualchi parolle di u autore di u pòpulu, Russian, chì, in a cumpetizione di a so còllera, zerga ghjusti, amatu e unuratu cavallieri misura, picchi era liatu cù u so Cuntrastu - Russia . Ghjesù li disse chì in Russia, ci sò dui tippi di u populu: u prima hè duminata da Russia, è in l 'altri - Chud. Ma in u unu, è in u secondu ùn ci hè da cunsiderà, qualchì volta cosa in moods changeability è guises, accussì-chiamatu "PETRISSANT". Da quessa, people like legnu, pò jiri fora è club, è emblematicu. Hè tuttu dipende di i casi è in u quale hews un arvulu: Emelka Pugachev o di San Sergiu. I. A. Bunin sta "icona" vistu è li piacia. Parechje pinsatu chì solu odiatu. Ma no. Anger, sta 'amuri era, è i peni di criatrici tali u male da ciò chì intravene istante poi lu. Vi vede, è ùn si pò fà nunda.

Ancora na vota mi vogghiu ricurdari chi l 'articulu cusì cù u travagliu "," Prigiuneru Days "Bunin. Summariu Executive ùn pò pòrtanu la suttilità è tremenda di sentimenti l'autore, tantu di lettura a note diariu in piena hè nicissariu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.