U sviluppu intellettualeMisticisimu

How to invoke i brami fata?

Comu à spessu avemu tempu in u mio desideriu a vita, ma chì hè ghjustu un Goldfish - chistu è sulu un racontu di fata. Ma hè pussìbule à accustà un prublema in u cuntrariu. Ci sò versi di più tangible. Per esempiu, dumanda di manera a invoke la fratellanza fata.

Giniralmenti, s'è vo pensu, l 'esistenza di fati - un scopu assai cuntruversu. Piuttostu, ùn vi rispunniri a vostra d 'arcuni di spìriti, chì sò cunnizziunata è sarà chjamata a stu nomu. A chiamari, tu nun serbi assai, ma dipoi fati sò lunare (notte) castità, tandu vi tuccherà à chiamari li at night, è ancu à a luna piena. È quandu voi cunsidarendu chì i so d 'hè cumpleta u rituali, la sira di tali azzione ut parfetti è siducia menu attente. So, come si chjama primure fata?

Chjamate u carrughju

U carrughju - chistu è spùticu figuratu. Spicificamenti, in stu casu, avemu bisognu di u campu. Esse bè dispostu cù un pezzu di carta, scritti a vostra vulintà e mani è campanellu. Traballat, circa a brama. U Populu ùn deve esse male di qualchissia, nè omu, nè animale, nè a natura di u mondu. Giniralmenti, si deve esse simpaticu e intimi. No emozioni negativu è omu ùn deve esse. Pirchì davanti à voi cumprènniri comu chiamarlu pi la fratellanza fata, e ricchezze ogni tecnica è assicurà a purezza di a so rapprisintazzioni.

So quandu tù vai nant'à u campu, cumincià à marchjà in un cerchju antiurariu. À ogni passu, vi tuccherà à mosse in u campanile, è chjamate a fata. Dì tu bisognu di quarchi cosa, comu: "!.! Fata vole soir, carezza, barbed, gintili e Puissant piacè, esce à mè, è aiutu à cumpiimentu mio brama I bisognu di u vostru aiutu" Ùn vi scurdate chì u vostru appellu deve esse cunsidarati com'è una dumanda aiutu, è micca cum'è un ordine per autorità subalternu. Altrimenti te tandu ùn esse cuntenti di vede cumu hà da esse prisintatu a vostra brama. Quannu li tri vi jiri lu circulu, firmavanu è leghje i carta cù a so brama forti abbastanza e modu, chì vo pò micca solu intesu ma ancu capitu. Dopu à Chjuditura di a carta, rituali intarratu sottu à ogni frutta o di legnu latifoglia. Sottu la torra ùn pò esse u so altri patroni chì sò di più rigidu e tristi. In agghiunta, nsemi cu una nota, a mintiri un coppiu di dolci, è ogni trinket (hairpin, specchiu, u listessu campana, o ogni altra pocu cosa). Ma si deve esse fatta da u cori, comu si tu te sceglie u donu. E senza lu minimu ombra di cumpassione.

How to invoke la fata vularà famigli

Avemu accordu cu lu fattu ca a cità muderna à truvà u campu di a notte assai difficiule. È ancu sempri à purtà fora l 'azzioni ci. Perchè ci hè un rituali spiciali cu cui vo vi amparà vi pò chiamari un brami a casa fata.

Allura, la sira, la luna piena, un pezzu di carta, a matita e un nastro raso in unu metre. Accuminciari un nastro a lu culmu di la penna, scrive nantu à a brama di carta à esse messa in opera, ma senza a parolla "vulete". Allora principia à scatinò a cassetta nant'à un crayon, mittennu a so brama, nzinu a l 'estremità cassetta. Scatinò u friscalette, cassetta, vo vincite matita, caramelle, rigali di li fati e una nota incù u laziu, vai a lu Intersection o route, intarrà sottu una latifoglia, chiamamu a fata.

Sè vo sò viria la quistioni di quantu à purtà i brami fata durante u ghjornu, vi pò fà stu solu s'ellu vi tuccherà à fà prestu un pocu laziu. Solu tandu pò chiamari u lume. Culisante un munzeddu di i dispacci, sopra, vi invoke la fata, e poi scavari in fronte di i so apre tutte. Dentru una pochi di ghjorni, voi vi vede i segni, è modi di risolviri prublemi àutri. Chì hè, c'arriva ciò chì vo vulete.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.