ViaghjuTips per i turisti

Ristoranti a carta: chì hè?

In Turchia, Egittu è altri paesi, duverebate annantu à u restu, i centri hotele sò stati invitati à visità un o parechji ristoranti a carta. Chì hè stu stabilimentu catering? Cumu hè diversu, rispundimu, di u "main restaurant" di l'albergo? Cumu vistutu per a so visita? Chì per l'ordine, cumu si capisce? Hè divertitu pagà? Avete bisognu di un pezzu? Averete tuttu ciò chì questu quì stu articulu.

Termu significatu

E chì significa l'espressione a carta? A traduzzione hè literale a seguente: un catellu di pratiche è dispunibili in un stabilimentu di càmmara . Eccu a menu. A lista tali cumporta ancu e prezzi per ogni sughjettu. In fattu, "a carta" hè u spettaculu usernu per tutti quelli chì site nantu à una tavula, un camellu t'avvicinò, vi dà un menù, scelta ciò chì vi manghjarè è bivellu, è, in avanzu, sapete quantu ha de pagari per tuttu stu Piacè. In ogni casu, sta espressione francese hà un significatu diffeenti, in addition à a "menu": a carta hè ancu "à a voluntaria", "per scelta". À u primu preghjudiziu pari chì questu hè unu è u listessu. In ogni modu, questu hè micca solu. In u libru, quale hè stata offerta à alcuni restaurant è cafe, pò esse un menu sottu u numeru. Ogni cum'è assume una certa setta di platti cù un prezzu fissatu. Comu regula, hè una insalata, un pienu caldo, una dessert, un bevanda. U guest hè permessu di sceglie solu u numeru di menù, ma ùn pò micca fà una lista completa di i prudutti dumandati. In "a carta" sta pussibilità hè furnita. À a dumanda di u clientele, pudete serve u pianu cun una guarnitura o insalata.

Qualessu hè a diferenza trà u locu à carta è u solitu in u Resort

Quandu si cumprà un bigliettu per Turchia o l'Eggittu, l'operatore turisticu, in generale, favore u dignità di un hotel particulari. Unipochi hoteli sò un bonus all-inclusive per i clienti cù un sistema di power-up: una visita unica à u menzu à carta. E ogni ghjornu, induve manghja? - ùn sapete perplexed. In u principale ristorante di l'hotel, u serviziu hè tenutu in u stilu di buffet. Ogni pratiche sò in esse exhibitu in barche assai, è l'invitati si elettu sceglienu ciò chì anu e quantu. Parece chì ùn pò micca pensate di qualcosa più megliu. Pudete pruvà tutte un pocu, è dopu manghja bundanza di alimentu chì ti piace. In ogni casu, l'assortimentu di pienze in such restaurants ùn si cambia micca è moltu rádevi. L'alimentazione hè ordinariu, europea, esotica hè servuta fora di cena. In più, in sti istituzioni, i cosi ùn sò micca spite. Ma u risturante à a carta hè un modu di serviziu cumpletamente.

Exquisite charm

Ogni hotel di cinque stelle è un bonu hotel per certu quattru stele in Turchia è l'Eggittu devanu esse un chip for their guests. A volte ci sò parechji risistorare, è i visitori sò quì un dirittu à volta in ogni ghjornu à cene o cena. E in hotel grandi costru, cum'è u Palazzu di Kremlin è Rixos, un à un carta carta pò esse visitatu almenu ogni ghjornu. In regula, questi sò stati tematichi. In più di e cucini di e diverse nazioni di u mondu (Chine, Spagnolu, Giappunese, etc.), anu ancu rapprisentanu u cume principal di i piatti. Cusì, ci sò i risturanti di pesci chì servenu ancu pagliaghji perfetta. Istituzioni interessanti sò "grilled a la carte": un invitatu eletta da a carta carne, pesce o vegetale, u camero ponu l'ordine in forma prima, cù un mini-brasier. U cliente si ase à u pianu stessu. Ellu voli - di sangu o furnite da i carbone. Ci hè ancu chì hè pruposta di sceglie un nome da manciari, sopopi, cibo caliu, postre è e bevande.

Etiquette in such restaurants

Un un restaurant à carta di una classa più altu chì u punteddu di cunsumà in l'ochju. E ancu se una visita a stu restaurant hè cumprata in u prezzu di un valore, vi tocca à preparà una strada. Di solitu, e reguli di l'hotel hè prescritti una preghjudizione di una tavula. I platti sò sirvuti in una atmosfera festiva, spessu cù vela, u pane aghjunghjera un camarera, a musica viva sona. Quì ùn venenu micca tantu di manghjà, per piacè di i platti raffinati è di a cumunicazione. E l'alimentu in "a carta" hè una qualità più alta. I vini sò in maiurà impurtati, è i piatti sò chjamati "da u patrone". Per quessa, ùn deve micca fà vene à un restaurant in robba in paese, ma in vestiti festivi è costumi. In quantu à u tippu, sò benvenuti quì. Quandu partendu di un pienu quantità à u camero, dichjaremu esse dichiaratu à l'arti di i cucinari è affirmate chì eranu cuntenti di u serviziu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.