Food and drinkDrinks

Vini spumanti - umore festivi in una buttiglia

Hè impussibile imagine una celebrazione unica senza champagne. Casalinga, annu novu, anniversariu, celebrazione di a vittoria in a cuncurrenza - tuttu questu hè coronatu cù u feritu in un vintu fragu in u vetru. In u nostru paese, tutti i vini spumanti sò chjamati erate. In fattu, u champagne hè solu un tipu di vinu spumante. Ci sò dinù assai. Ma tuttu ciò chì scuma in u vetru, ùn hè un vinu spumante. Ci sò ancu vini effervescent. Quessi i vini sò satuati cù diossidu di carbon di artificiale. I vini spumanti acquistenu u so qualità ebbulenza in u risultatu di a fermentazioni naturali.

Elli pruducenu vini spumanti in dui tecnulugia principali: buttiglia è tank. A tecnulugia d'embutellata hè più complexa, hè per quessa chì u champagne hè fattu - vini spumanti - in Champagne. In u vinu di uve uva dispostu u zuccherinu è u ligumi spiciali. Allora fugliali è strappatu.

Per fà u sopra in u prublema di maturazione, u vinu ùn volava fora di l'buttiglia sottu a pressione di i gassi furmate durante a fermentazioni, hè attaccata à u collu cù un filu speziale o un sputinu. Una buttiglia per vini spumante hè utilizata da un vetru duvule è spessatu cusì chì ùn ùn spalla sottu à a pressione di diossidu di carbonu. A prissioni, chì hè furmatu in un veli cunfilatu, supera a sei volte atmosferichi.

Quandu u prucessu di fermentazione passa à a fini, un lignu hè furmatu in u contenitu di vinu. Per un vinu spumante per esse trasparente, deve esse eliminata. Per fà questu, i buttigli di vinu sò colpi in un dispositivu speciosu, induve sò ingulu. Cusì, u sedimentu movime à u collu di l'buttiglia. Per traspusalli u lugliu senza licenze l'embiu, agitava è ughjò ogni ghjornu. Questu hè fatta da l'artighjanu.

Dopu chì u sedimentu hà stallatu tutta u collu, u degorger pronta sguassà u corku da l'buttiglia, cun una petite parte di u vinu spuntatu, è cun questu un sedimentu distituitu. U prucessu di fà u vinu spumante hè cumpletu è curabile, ma hè stata un risultu incridibile - à a fine, avete un savore savore, aromaticu saturatu cù bumps di carbon dioxide. U vinu hè aggradèvatu è piace à l'ochju cun un "furore" fervidu in u vetru.

I vini spumanti sò fatta di alta qualità, è misgiunata, chì hè di varietori differenti di uva.

Dunque, sò assai diverse. Pudete scelta un vinu spumante per carni, pesci, furmagliu, frutti di mare, frutti è dolci. Ogni omu pò truvà un vinu spumante à u so gustu. Cum'è i vinu ordinali, sò secci, semi-seques, semidessudu è dolci.

Hè ancu vini cù un livellu luminoso di saturazione cù di dixidi di carboni, sò chjamati "Frisanta". Ùn sò micca cunsiderate chì sò "vini spumanti", postu chì a pressione in buttigli cù questi bevi hè sottu u normale. Quandu si voi u vinu "Frysanthe", sì u sensu di zingari.

Sta catigurìa includi vignaghjoli "Lambrusco". Hè fattu da una varietà di u vignetu di u stessu nome, chì si sviluppa in a regione nord di l'Italia. U vinu hè un aroma agradable. U cuntenutu d'alcooleti hè picculu. "Lambrusco" hè un vinu chì dà piacè è piacè.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.