SaluteMedicina

Ovinu da i morbidi è altri rutti di bruising

In a vita di ogni persone ci sò parechje quandu, per u trascuranza o da l'azzione, ci sò parechji furmuti grazii da i chjappi. A pelle ùn hè micca danatu, ma sottu hè chì ci hè una hemorrgica, carattarizata da u dolore, di inghjuli è di tinghi blu. Pudemu di diri chì un brucu hè un traume di tessuti rotulati chì ùn ponenu micca un periculu per u corpu. Tuttavia, no tutti i morbidi passanu senza rilevule. Se u tagliu di l'hematoma risurtatu supira à 3 centimetri, hè un periculu di suppurazione di tissuti è inflammazioni. Per quessa, l'anch'ellu ci vole à trattà, è pudete aduprate per questu scopumu medichi è rimedii tradiziunali.

Dopu à l'iniziu di una bruciata, hè cunsigliu di applià a freti in u focu dulore. Pò esse ghiacciu o solu una compressa fridda. U fretu ghjustu i vini di sangue, è u sangue ùn mancanu à u situ di a ferita in u voluminu propiu, chì prutra a furmazione di l'hematoma. Dopu un friddu, u bruciate si tratta cù formulazione è ungulate chì prumove a resorzione di l'emorrazioni interna. Chiddu chì aiuta à i morbidi? Questi sò ungugliaghji è cumpressi. A vendita pudete truvà un prufissimu preparatu da l'u pomatura da bruciate. Per esempiu, "Troxevasin", "Malawit" o "Troxerutin". Pudete aduprà u balsu universale "Salvà" o pompi "Bruise-off".

Pudete preparà l'ungulante da u fasce. Per fà questu, scorri uni pochi di razzi freschi di bursale cun un pesu totale di circa 100 grammi, laviehen è fureglie di l'umidità. Suggerimenti i radichi in 200 grammi d'ogghiu oliu vegetale è i tenenu quì per un ghjornu. Allora, calda l'oliu cù i radichi nantu à u focu, senza purtà à foglia, durante 15 minuti. Caccia l'oliu è u mette in a frigorifera. Questa ferramenta pò lubricate bruises è ferite.

Pudete preparà un altru prufume da bruciate. Per fà questu, hà bisognu à scorcia lu bombe intermediu è pour 150 grammi di oli vegetale. L'oliu fremiu è fremen nantu à caldu bassa finu à u focu in questu, sarà nìvule. Dopu à quessa, friddu a cumpusizioni, è strince u bombe in l'oliu. Aghjunghjite in a cumpusizioni di 100 grammi di cera fragnata è 1 spoon in bruschetta sapata. Per alcuni un uniforme uniforme di a cumpusizioni, se ne necessariu, calduzzu a calà per dissolve a cera. Stu pomi di bruiti sò stati accunciati strettu in a fria.

Pudete utilizà l'altri rimedii tradiziunali per u morbidi. Fighjemu i strumenti più efficace:

- Pigliate una colazione di l'acitu, l'oliu vegetale è l'acqua piuvitata. Imbulighjate tuttu, trasfurmà u raggiu in questa cumpusizioni, attacheti à l'hematoma, fate u celufanu nantu à u cumplicazione cù e quarchi cosa cálida. Fate cusì una compressa parechji volte à u ghjornu, è per un ghjornu di i ghjorni u schermu risolviarà.
- 2 parte di pezza di spruzzioni d'acqua cunfundata cù 1 parte di acqua. Kashitsu privintovat nantu à u locu magicu. A cumpressa travaglia in modu efficente è rapidu, senza mancassi un brucu. Un pezzu di cumpagnie pò esse acquistatu in a farmacia.
- Tinta da a cipolla è applià cum'è una benda à u focu dulore. Change the bandage vaghjime parechji ghjornu.
- A cumpressione da a vostra urina hè u mezzu più accessibile, soprattuttu s'ellu ùn avete nunda in manu.
- Aduprà à u situ di u brucu cuginu di e foglie di u culdulu biancu è lasciate da parechje ghjornu. Fai parechje cumpressi per ghjornu.
- Se dopu chì abbandunà u brucu à u puntu di l'hematoma dopu à u trattamentu ci hè un endurance, pò esse rimettutu da u metale seguente. Maturà u biancu d'ova cù una cuchita di meli è un savonu lavandula. Applica in forma di cumpressa.
"Utilizà u meli". Mettite l'oletta d'ova cun una cullizzioni di meli. In u mistu risultatu, fremenu un colpo di pocu infusible da u cipolle di lignu indianu. Avete bisognu à un pruduttu chì pari un aghju assai. Ungulante, grease bruise, ma solu da u sicondu ghjornu. Questa mistura impugna a resorzione di l'endurance. Manteneu solu in a fria.

Sì u brucu hè accumpagnatu da frebba o vòmitu, ùn ùn pruvate di trattà cun ellu stessu, cuntattate un spezialista.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.