Arte e spettacoliMusica

Musicista è compositore Stas Namin: biografia, creatività è famiglia

Oghje, u nostru eroi hà un talentu musicista è u produttu Stas Namin. Hà fattu una cuntribuzione significativu per u sviluppu di a cultura pop rusa. Vulete sapè cumu u travagliu creativu iniziu? Cumu hà avete sviluppatu a vostra vita persunale? Allora recommandé à lettura l'articulu.

Stas Namin: biografia, A famiglia

U futuru musicista nascia u 8 di nòviru, 1951 in Moscu. Anastas Mikoyan - questu hè u veru nomu di u nostru eroi. Hà l'urighjini armeni.

Babbu Stas era un pilotu militari, hà participatu in a Gran Guerra Patria. È a so mamma, Nami Arutiunova, graduate cun diploma in Art Criticism.

A zitiddina di Stas hè stata fattu in guaranzii militari. A famiglia hà sappiutu di vende in Bielorussia è l'est de Germania. Pocu si vultonu in Moscu.

Namin, Jr. graduate da u numeru di a scola di a capitale 74, ancu di l'Escola Suvorov. Puderia diventà un omu militare, ma u zitellu era più attiratu à a musica.

Prima interpretazioni

Sugnu un cadet di u Suvorov School, u nostru eroi era purtatu da a musica rock. I so idoli eranu colectivi cum'è i Rolling Stones è i Beatles. In u 1964, Stas Namin (a foto) hè statu membru di a banda "Magici". U cullettivu consistia di parechji zitelli.

In u 1967, Anastas hà criatu u so propiu gruppu chjamatu u Politburu. In questu casu fu aiutatu da i so amichi d'infanzia è u fratellu di Sasha. U gruppu musicali ùn durria micca. In u 1969, Namin trasfirìu versu u gruppu "Glare". À quellu tempu hà studiatu in l'Istitutu di Linguaggi.

"Fiori"

À a fini di l'anni 1960, u muvimentu hippie hè in u piccu di a pupulazione. Sutta a so influenza, Stas Namin hà decisu di creà un gruppu "Fiori". U persunale di a squadra era ghjovanu è figliolu talentu. Immediatelyu cuminciaru ripiglià e canti In u 1973, "Fiori" publicati plaquite flexibili cù una circulazione di 7 milioni di pezzi. Tuttu chistu fu accattatu n pochi simani. U cullettivu hà guadagnatu immensu pupularità trà i citadini suvietiani

In u 1974, u gruppu cuntinuava nantu à tour in i principali cità di l'URSS. In ogni locu i musichi di roccia anu salutati cun bang. In ogni modu, in u 1975, u cullettivu anu persu. E tuttu causa di un cunflittu seriu cù a Filarmonica. U Minister of Culture di l'URSS urdinò à Namin per disbandate u gruppu.

Achievements

Stas Namin hà sappiutu per apre a so centru di produzione, un studiu di gravatori, u Teatru di Music è Drama, una cultura di mudellu è una cumpagnia di cuncerta. In parechji anni hè prestu in a prumuzione di colectivi cum'è "Brigasa S", "Spleen", "Ponte di Kalinov" è altri.

A vita persunale

Stas Namin hà trè relazioni formalizati in l'aghjuntu. A so prima donna hè chjamata Anna. Eranu vicinu à parechji anni. In questu matrimoniu, a figliola Masha nascita (1977 p). À u tempu, i sentimenti chì a coppula si sentia per l'altri, venenu nunda. Sò divorciati.

A siconda muggheri di Stas era a cantante Lyudmila Senchina. A zitella u cunquistò cù a so bellezza naturale è a voce dulce. Ma in questu casu, a felicità di a famiglia ùn era micca dura.

A moglia di Namin, Galina, hè stata cun ellu in più di 25 anni. U musicista accettò a famiglia di u so figliolu da u primu matrimoniu - Roma (1983 p). Fate pronta ci detti un zitellu cumuni. In u 1993, Galina è Stas nascenu figliolu Artyom. I Cònjesi anu amatu à l'altri, circate di passà nanzitutu assai tempu quantu pussibule.

In cunclusioni

Avà sapete chì strada di u successu Stas Namin hà fattu. A so diligenza, dedizioni è ingenuità sò solu esse invicati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.