Arte e spettacoliMusica

Nicolai Gedda: biografia e travagghi

Nicolai Gedda - unu di cchiù famusi, opera, cantadori-luigi denza di u mondu. Sò brillanti, lu esicuzzioni incantu di i più diversi partiti di u repertoriu classicu, chì varieghja da u Foscari lirica e drammatica legni Rumanzi cunt è canti Russian, deservedly spéciale a reputazione comu un patruni francese vocal.

ziteddu

Nicolai Gedda hè natu in u 1925 in Stockholm. A so mamma era una miaow, è u so babbu: - mezzo Russian. Parent picculu Kohli hè moglie di u sicondu tempu. E sociaru di u carusu fu nu cantanti di ottima. In l 'esiliu, si parravanu in u coru cusacchi Kuban, è tandu ci hè una cantà-litturi a la chiesa ortodossa in Leipzig, è Stockholm. Era ellu chì era u primu maistru e siguìu avvene ténor.

U carusu di sang in u coru, chiesa. Chì hè quandu ellu, in a so mimorii, capitu è avvisti chì ci hè donu cun donu musicali undoubted. Allora Nicolai Gedda si 'ntisi un' amore di mùsica è Afghanistan perfetta. Tuttavia, à a vita di famiglia difficiule ùn permette ci di addivintari un sviluppu di a voce prufessiunale. Torna in 1934 a la casa, si lauriau da liceu è divintò un 'impiigatu strasurdinariu, custritti a fari elli è e so famiglie u pane.

furmazione

Duranti la guerra, travaglia per u serviziu postal francese è in la furesta, aiutanu à taglia arburi sociaru. Sicondu à i mimorii di l 'artista, in a so prima òbligu prividia tarreni friulia. Allora ch'ellu era in u cumandante di fà i legna. Ma, era assai impurtante per ellu l 'anni, per via chì hè quandu si infini cumuli' amuri di mùsica. E si dicisi di divintari un cantanti prufessiunale. Di gran 'impurtanza à u statu à sente suprattuttu luigi denza di u nostru tempu. Nicolai Gedda guditi parìa u voci radiu H. Rosvenge, Gigli, curà accillenti ca cci dumannaru a fari a so eletti.

A prima, pigliò lezioni da i cantadori Latvian M. Winters. Ma, secunnu a trasiri a l'cantanti, hà sviluppatu u necessariu per ellu tecnica. Ma què da M. Emana hè di mpurtanza funnamintali pi iddu. A quessu ùn hè solu ellu insignatu comu a gestioni di bè a voce, ma ancu iniziu purtò in lu mondu di musica muderna. Grazie à ellu u ténor Nicolai Gedda messe à riceve un management spiciali. Idda a permissione ellu à pagà per lizioni è dà più tempu à a musica. Successivamenti, si raghjunghje un vuluntarii spartuti à l 'Accademia Music.

Lu primu successu

In i primi anni 1950ini lu cantanti opéra Svedese Hedda ricevutu a prima ricunniscenza in a world music. At prima ch'ellu ricevutu una spidizioni di u impostor in l 'opira "Boris Godunov". Allora ch'ellu fù invitatu à u populu in "Don Juan". A quessu u travagliu hè statu un tempurale a riescita. Publicu è i critichi era unanimità in i so parè chì i ghjovani cantadori hè unicu in Mozart ballu. U novu artistu subitu tracciau attinzioni di mener, teatri di u mondu è cumpusitura famosu. So, Karl Orff subitu ci invitatu à fà i parti di l 'urtima parti dû sò triluggia "Triumph", ca car u primu successu.

cornu carriera

In u 1950ini, Nicolai Gedda, quale biografia hè u sughjettu di stu review, leghjendu a difesa tappe European. Hà furriau pi extensively, cantava à mener, festival mùsica. By stu tempu hè u so spettaculu in "The Metropolitan Opera", chi marcatu u principiu di a so pedagogicu cullaburazione cù u tiatru di na vintina di stagioni. Allora ch'ellu scontra cu lu cèlibbri cantanti Russian Novikov, chì hè stata presa lezioni. Sicondu à ellu, a so spirienza, hè assai impurtante per ellu. addivintau nu partitu in u opéra «Manon" doppu lu successu di l'artista. Era un triunfu di la cantanti. At sta scena, si parravanu li cchiù famusi partitu comu li cumpusitura Francese e italiana.

ballu Russian

Un postu impurtante in a so opara occupatu una musica Russian, tramindui classica è pupulare. "Bells sera" in u so spettaculu - unu di li cchiù carusu in lu ripirtoriu solitaria munnu. U so canzoni ténor andarinu ripiglia raprisenta a mùsica è Paroles di sta bella canzona. Singer soprattuttu apprizzata Lensky, chì brilliantly sonau in l 'Unioni Suvietica. Sicondu à i cantadori, idda cci attrattu in stu rolu di lyricism, accumpagnate imagine drammatica abissu cù. Iddu dinò brilliantly svorgi lu rolu di chiddu in Russian in opera, "The Queen of spades". It S'avissi a nutari ca la cantanti avìa un attore cumannu di Russian. Primurosu ch'ellu sapia setti lingui, chi ellu hà permessu a cantari facili parti in una varietà di repertoires.

Features di curà

tradizione, di trè scoli in intro in u travagliu di i cantanti. radiche Russian è un attore di furmazione sutta la guida di Ustinov dirittu ellu à fà passari canti è mori di ballu musicali di cumpusitura di u nostru paese. In l 'Unioni Suviètica, u so talentu, hè statu apprizzati. U so spettaculu di Donizetti ricevutu Rave. Iddu parravanu bè è ballu songs, cume "Bells Sera". A seconda sfarente di musica à u so travagliu - issu hè un bel canto tecnica, chì hè a basa di un spettaculu, opera.

Barbutu di cantu in stu stile, hè parfettu è Jemma, linia musicali - e cuntinui senza-errore, hè statu tiratu attente à parechji critichi. Si chjama stu vantaggiu ténor capacità più altri artisti. Infine, u terzu 'Annunzio - hè un granni scola dramaturgical permette à ellu di purtà a prumettiri fora l' accussì-chiamatu partitu "pisanti". Prova di a ricunniscenza di u so talentu, sò numarosi volti è tituli. N. Gedda hè l 'auturi di mimorii ntirissanti, in cui iddu analizzatu a tecnica la carrera è pinsirosu studiata a so carriera di un cantadori, opera.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.