SaluteMedicina

Gelatin per ghjunghje, capelli è pelle in compressi, infuzioni è mascare

Gelatina - una sustancia unica in a so cumpusizioni, novanta per centu di a prute, senza carbuidrati è grassani. Including gelatina, marmellata è di friddu in a dieta, una persona sana pruteghja i ghjunti da u cumplimentu di u tessulu cartilaginuu. Tuttavia, era un sbagliu per cunsiderà chì a gelatina per a junzioni hè un agentu terapicuu effittivu utilizatu com monoterapia per a politiatrice.

Per via di l'idrolisi di a gelatina, a proteina hè di colaggiu, u cunsumu umanu longu cunsidereghja un effetti positivà nantu à a salute. U tessuti boni è cartilaginanti sò rinfurzati. Per quessa, hè cusì impurtante di utilizà a gelatina idrolizata in u trattamentu cumplessu di i disordini di u sistema musculoskeletore.

A gelatina per i articuli hè utile à una stanza prima di a malatia. U tessulu di cartilagine hè capacitu di regenerazione à un certu nivulu di u so espansione, se u so percentuale in a cumula hè insufficente, a prossimu risorse hè casi impossible.

Cumu cura l'articulazione cù cumpressi gelatinous

Preparate un pezzu di bandaggiu, plegatu diversi volte. Calami l'acqua per quessa si sona. Wet the fabric, squeeze, rápidamente a descompondienti è a pianta entre in a strata di gelatina. Una cullizzioni hè abbastanza. Distribuisce e parolle di gelatina, mette a cumpressione nantu à l'articule affettata, cungliate cun cellufanu, riparazione cù un venditugiu o ghjustu. Cima cù una tela calata. A prucedura hè megliu fattu in a notte, l'effettu terapicu hè assicuratu in una settimana.

Gelatin per ghjunghje nantu à l'acqua

U curativi principia à cocilu in a sera. Hè necessariu di mette in un vasu 5 g di gelatinina seta è pour à a listessa mità una tazza d'acqua à a temperatura di l'ambienti. A matina dopu, aghjunghje quant'è zucchero o acqua per a suluzione di colaggiu resultanti, intricciate bè è bè. Pudete tombà in mezzu ora. U cursu di trattamentu hè stesu per un mesi sanu.

Gelatin per ghjunghje nantu à u latte

Avete bisognu à un terzu di un vetru di latti, pree cali caldi. Pourà 5 grammi di gelatina, aghjunghje l'oliu (2 cucchiati). Chì a gelatina hè inzucata for una ora, è da calducia u latti à a rivoluzione cumpleta. Hè impurtante chì u pruduttu medicinali ùn micca furore. Allora a suluzione riflette ci avissi crescita, perde finisce in l friza. A gelatina di Lattia allele à a maladie in i articuli, un effetti benèficu nantu à l'immunità. Ci hè cunsigliu per manghja gelatina parechje volte à settimana.

Contraindicazioni à l'usu di gelatina

A quantità di collagen in a dieta ùn deve esse limitata cù un cungu sanguiu aumentatu. A gélatine pò cumplicà u cursu di trombophlebitis, uroliticu è cholelithiasis.

Quandu si spessu manghja l'alimenti chì anu ghjunghje niveddu di gelatina, ci vole à includà in a dieta una cantina appruvata di fibbra è sustanzi chì cresce a motizza di l'intestione. Dopu tuttu, u colagenu si mette nantu à i muri di u lavu digestivu, causannu di stinimentu è altri disordini di u sistema digestivu. E persone chì anu soffrenu di malati cardiavichi è vascular puderanu aduprà cura di gelatina.

Cume di gelatina in cosmetologia

I sperti chì l'argumintazzioni chì i capelli di capelli cù l'aghjuntu di gelatina creanu un effettu terapicuu - u so criscinu hè accelerrata, u vulume aumenta, brillanu.

Hè impurtante chì i mezi per i cura di capelli hè assai faciule per preparà. Hè abbastatu per calà una vetru di acqua, impugghieru 7 g di gelatina di l' alimenta, aghjustanu a dissoluzione è dilute da a listessa cantata d'acqua calda. U liquidu deve esse libere di lumps. A suluzione di gelatina hè appiicata à i capelli, a mascara hè tenuta per 20 minuti, è hè chjappu.

Gelatina, inclusa in a cumpusizioni di mascaras faciales, mellora l'elasticità di l'epidermisa, stince i pori. À questu endemariu, a sustanza hè dissolta in lettuce o in u succuu. A faccia maschile dura 20 minuti, rinite cù l'acqua.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.