SaluteMedicina

Pacemaker - chì hè? Cumu hè instalatu u pacemakeru? Cunsigliu di l'operazione

Pacemaker - chì hè da un puntu medico di vista? Prima di tuttu, hè un dispositu elettronicu in miniatura, nurmalizà u travagliu di u musculu di u cori. Il-pacemaker cardiac dispostu u numaru ottimali di cuntrazzioni necessarii per a vita normale. U dispusitivu pò soprente a dissociazione elettrofisiulogica di l'atria è i ventrizzi, u chjamatu bloqueu auriculoventricular, è stabilisci accussì l' opara di u cori.

Storia di a creazione

Pacemaker - chì hè questu per un fisiologu? Cumu pò esse usatu per sta pacchetta per affettà i prucessi patologichi in u sistema cardiovascular di u corpu umanu? L'applicazione di l'impulsi dèbbuli di corrente elettrica per eliminà l'arritmienne scientisti foru cuncipiti cum'è prima di u XIX sèculu. In casu, a mancanza di tecnulugia per generà messagi elettrici in un sensu minimizatu ùn permette micca ancu di principià a ricerca in questu direzzione.

Solu in a prima mette di u XXu seculu, i fisioli scritti puderanu studià l'effettu di l'impulsi elettrici nantu à l'attività di u core. U scupreru in questa zona era u strangeru Luigi Galvani. In seguitu, i fisiologi russi NE Vvedensky è Yu M. Chagovets hà impiegatu à l'studiu di a pussibilità di usà verticali dimentichi di l'electrocution per trattà certe malatie corse.

In u 1927, u cardiologista americanu Albert Hayman hà criatu u primu artefacte elettromanaggiu miccanica chì manteni l'stabilità rythmica di u cori umanu. U prugettu pisava più di trenta cente grammi, u dispositu hè statu suspesu nantu à cinta speciale è hè statu occupa sottu ropa. In ogni casu, u electrostimulatoru funziona bè, u so liberatu seriu prestu prestu.

I primi risultati

Pacemaker - chì hè per Albert Hayman, u creatore di l'apparatu è i so culleghi chì tratanu di prublemi di l'arritmia cardiaca? Prima di tuttu, questu hè u primu stadiu in u longu prucessu di studiu tecnichi elettrotècnichi chì pò esse ponuti à u serviziu di a medicina.

L'applicazione pratica di Hyman stimulant in una situazione extreme hè stata aduprata in u 1951, quand'ellu u paci hà riniscenu à salvà u paci à dopu à l'operazione cù u bloccu transversu di u corpu è u scherzu di extrasistolu. Inoltre, u paci era a so firmà in l'uspitalu per un bellu pezzu, perchè ùn puderia micca spustà liberamente cun un apparatus voltu à u corpu è, in più, necessitava osservazione constante da u mèdicu.

Stimulator-Implant

Centri di cardiologia di u mondu ci anu unitu forze per creà un electrostimulatoru compacto chì pesava più di 80 grammi. In u 1958 un gruppu di scientifichi suecchi purtati da Dr. Rune Elmquist hà criatu una miniatura "Siemens-Elem". U stimulatoru era inturniatu in un corpu di una parede fina fattu di alea di titaniu è puderia esse implantata sottu a pelle. In ogni casu, l'intensità eneràlgica di l'invenzione sueca era picca - a battezza dapoi l'impulsione per solu 18 mesi, dopu chì u paci era obligatu di fà una operazione per rimpiazzà a fonte di l'energia.

Creazione di ECS domestica

Infine, un pacemaker - chì hè questu da u puntu di vista di i pazienti stessi? Di sicuru, hè un strumentu salvaticu chì pruteghja a vita di i malati cardiaci li suffittà di diversi disturbi ritmi. U musculu di u cori, funziona in u tonu bellu, hè a guarantiscia di u funziunamentu stabile di tuttu u sistema circulatori di u corpu.

In u 1960, l'Academicu Sovietsu A. N. Bakulev dirigitorii i centri tecnichi avienti di l'URSS cun una proposta per creà apparatus per stabilisazione cardiaque. U primu a risponde era u persunale di u Bureau di Designu di l'Engineering di Precise in Ingeniería, chì avia u statu di una sucità di difesa. In pocu tempu, ci anu creatu esempi esperimenti prufessiunale, e prucessi tecnulogichi si esse realizati, è digià in dicembre 1961 u primu pacemaker di a produzione russa EKS-2 "Moskit" hè statu impiantatu in un paciente chì suffriva u bloqueu atrioventricular completu di u core. U pacchembulu Mosquito fu pruduciutu durante 15 anni, migliori di persone falate sò stati salvati grazi à un attellu miniatura fiable.

Un alt percentu di i morti per i malatie cardiovascular in l'URSS, marcatu à l'anni 50, anu adupratu. U pacemintaraghju di u cardiacu, chì i criterii di a parte di i pazienti eranu generalmente pusitivi, aumintonu rapidamente a popularità.

A novità hè stata mellurata, e caratteristiche di l'EKS domestica hà megliu. À a fine di u 1962, i novi esame eranu impegni, cunsigliatu da u Ministeru di Salute per a produzione seriala. Cusì, un pacemaker cardiavo creatu in Russia, chì a so rispunsibilità di qualità era positiva, cuminciò à esse pruduttu immedanatu in parechji facilitate mèdichi.

Pacemaking external

Prima di l'implantazione di u pazientu stimulante-implante pò avè assistenza preliminarne usendu un attellu di cuntattu esterni cunsistenti di dui platti chì si trovani à i dui banchini di u pettu: un di fronte in u core, l'altru in u spalle, sottu a scapula a manca. L'impetu chì passa à l'esternuni pruvucarà i musculi lattichi per cuntrae à i dui ganghi, è u musculu di u cori. Stu metuduce un sensu di malacuntie in u paci, ma cum'è un metudu timperale di stabilizzà u ritmu di u cori di u cori di u cori di u corpu hè abbastante adattatu. U disadvantage di u metudu di l'stimulazione esterni hè ancu chì u paci ùn devi esse micca unattendu, particularmente se hè inconsciente. Installazione di un pacemaker chì travaglia In una basa permanente, hè bisognu di furmazione speciale, chì pare parechjimpere.

Stimulazione endocardial temporal

U principiu di questu effettu in u musculu di u cori è di inserisce a sonda-elettrodu à a cavità di u cori. Per questi operazioni, un kit sterile hè creatu da u conductore è a sonda stessu, chì hè mandatu à traversu u canali venoso à u core. A fine di l'elettrodu hè stallatu in l'atrium di diritti, è a so situazione oppressiva hè cunnessu fora da a fonte chì dani impulsi elettrici.

U stabilimentu di pacemaker nantu à una basa tempurale sò generalmente utilizate quan ùn ci hè nisuna ora per più tecniche radicale. Dopu a nurmalizzazione di l'attività di u cardiacu di u paci, si pò iniziale à implantar un dispositivu permanente.

Cumu implantu un EX permanente

Un pacemaker, l 'implantazioni di quali hè una petite intervenzione kirurgia, hè stata cuncessu per un usu longu. Implantazione hè realizatu, com'è regula, cù l'anesthesia lucali. U prucessu tutale hè divisu in parechje stages. Prima, un corta di a pelle è a fibra è a siparazioni di a vina. Allora, à u cori, u numaru d'elettrodochi esse dumandati, chì sò stati in i canti di u cori. Dopu à l'intruduzione di i diritti, tutti i dati sò verificati: a sensibiliità, u minimu di l'stimulazione, l'arrangementu ottimisimu di i filamenti chì cumporta l'impulsioni. Allora, l'elettrodi sò stati, un lettu hè furmatu per u pacemaker, è l'impegnu hè imprudatu.

In certi casi, l'impegnu ùn avà principamente sulitatu, pò ancu esse un ligeru rejetimentu, ma u prucessu infjammatori prumesse rapidamente sottu à l'influenza di e medicina mediatevi, è u paci crescenu di vive a vita normale nurmale.

Funzioni principali di EX

U dispusitivu hè un attellu elettronicu, muntatu in un casu di metalli compact. U microprocessatore hè attivatu da una battaria ideata per parechji anni. U principiu di l'accontu di l'ECS domestica hè di rranzarà à a mancanza di una altra reduczione in u musculu di u cori di u paci. U pacemaker hè designatu per ch'ellu u pulsu mandatu da u so gestu elettronicu ùn hè pocu tardu - a diferenza à u tempu hè un centesimi di un secondatu.

In u travagliu normale di u core, u dispositivu pò cumportà indifferenti - ùn manca senza pulzione. Ci hè un gruppu di pacemakerie chì anu a capacità di adattazione di freccia. Tali discrizzioni incorporanu un sensoru chì hè sensible à i cambiamenti in l'attività di u paci. In fatti, questu hè un sensoru di accelerazioni, un accilòmulu chì risponde à i cambiamenti in i paràmetri di l'electrocardiogramu è u ritmu respiratorju. Durante l'esercitu, u pacemaker mansa rapidu pulses.

L'ultimi mudelli di ECS sò capaci di accumulà infurmazioni nantu à u travagliu di u cori, chì pò esse saldatu à un monitor o media digitale per l'analisi. Sta funzione dessi à u duttore di prescrive a medica ottima, è ancu di selezziunà i paràmetri di u pacemaker. A rivisione di sti prudutti deve esse realizatu almenu una volta ogni sei mesi. Un pacemaker, u prezzu di a stallazione hè abbastanza cuntable per una persona cù un inguuntu mediu, pò esse sustituitu si ne necessariu.

Passi Transecefagi

Per diagnosticar u fenomenu di l'arrhythmia, a pacienza usa un sistema di teste cù una sonda. Un cunduttori spiciale cù un punta elektriculamente conducta hè inseritu à l'esòfuru. A sonda torna à u puntu di cuntattu di u cori, o più preferitu l'atrium rimanenti, cù l'esofago. Allora u generatori hè attivatu, chì furnisce pulsate di frequenzi diffirenti. U significatu di stu studiu hè di detta a presenza di malatia cardia ischemica. U rapidu heartbeat sottu a influenza di l'impulsi elettrici pò palesa un rejetu di a carica da u musculu di u cori.

L'estimulazione esofagiali hè abbastanza universale, cù u so aiutu, hè pussibule di diagnonde una varietà di malatie cardiologiche. In certi casi, NPP permette di trattamentu: per sguassà a cicatricialismu paroxismale, per suppressione di flutter atrial, per esse stimulà temporale cù a radatirite accumpagnata da un pulari raru, per eliminà u sindromu di a debule di u sinu node. Alcune manipulazioni sò pussibuli solu cù una struttura più sana di a sonda in u esophagiu.

Pacemaker: spiegazione di a cirugia

A stallazione di una EKS in Russia pò spende di 65 à 650 mila rubli. Questu ammontu hè custituitu u costu di u strumentu stessu, u costu di l'impegazione è u periodu dopu à l'operazione. U marcemintru stessu, u prezzu hè determinatu da u fabricatore, pò esse relativamente prezzu (da 20 mil rubli.). A scelta di u mudellu hè datu à u paci. Hè megliu cumprà un pacemaker, rivista di quali sò in bona parte bona. Questi sò i dispusitivi di l'imprese Medtronic, StjudeMedical, Guidant è Biotronic.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.