SaluteMedicina

Enterobiosi: trattamentu è prevenzione

Statistichi dimustranu chì l'incidenza di a pupulazioni assuciata à l'apparizione di vermi in u corpu hè assai altu in u mondu, senza circà u standard di a vita in u paese. In u casu di i zitelli, sta freccia hè cumparèvule cù l'influenza. U zitellu chì visita i stituzzioni di i zitelli hè u più risicu di l'infezzjoni. Infestation di Glistovye ponu accade à u 80%.

Pinworms (enterobiosi) è ascaridi (ascaryse) sò i dui tipici più cumuni di parassiti chì affettanu u corpu umanu.

Enterobiosi (pinworm)

Pinworms sò i vermuli di i zitelli minimali periculosi. In ogni modu, u dannu chì l'enterobiosi ponu infruie nantu à una petite persona pò esse significante. A malatia crea seriu difficurtà in a furmazione di l'immunità, sopratuttu s'ellu arise ripetitumente. Dunque, u trattamentu di l'enterobiosi, anche si troppu cunsumante, ma assai necessariu, chì ùn pò micca esse stenniati. U equilibriu intruduciutu di a microflora intestinali spessu porta spessu disgrazia gastrointestinali. Malati crònii s'agrende. In i zitelli, infuzione cù verme pò pruvucà malatii di u sistema genitourinariu, se i puzziche si puderanu penetraru in i vitali genitali.

Pinworms sò bianchi, findi, bianchi (di 2 à 12 mm) di vermi. Si sparguglionu in i parti più bassi di u intestinu. Ogni femmina hà capaci di posponà finu à 15 000 testiculus cun tempi di maturationi assai elevati. Per questu, a notte, in solitu à a mezzanotti, hè selezionatu da l' anu è ghjaci in i rotuleti vicinu à questu. Hè sti movimenti di vermi chì causanu sensazioni di disgrazia in una persone.

Duvutu à u pesu assai pocu, i oghji uccisi sò facilmente attache à a pelle à l'annu, à e mani, à a lavanderia, chì creanu un ambiente extensu per infestazione.

I modu di infezzjoni

Infatti cù enterobesi, i zitelli poni à traversu l'acqua, l'alimentu, a terra, mani sguttati, insetti, cuntatti cù omi malati è animali, natendu in acqua aperta. Spécialmente spessu hè di diagnosticatu l'enterobiosi, u trattamentu hè prescribed per quelli zitelli chì anu in vacaciones in campeddi cù ghjunti aperti.

I sintimi di a malatia

Quessi nantu à a pruvucazione in a zona anali è anu, u szerferimentu di impunità, diarrea, disturbi, inestabile di l'appetite, u male d'olfattu di a bocca, scratching - pruvucione chì l'organu di u zitellu hè statu sotientatu à una malatia chì l'enterobesiisi, chì u trattamentu deve esse prescrittu da un medico infectious disease. U zitellu hè irritable, cum'è chì i vermicità pruducini sustanzi tossicali in u sangue. Sùbitu si stanca, si debilitava. Ci pò esse riflissioni allergii di a pelle.

Trattamentu

À i primi sinistra di l' invasione helmintica, u paci ùn devi immediatà l'aiutu di un duttore. Specialista in questu campu sò medichi di malatie infizziosi, parasitologisti è gastroenterologi. A cumpagnia di u mèdicu hè di identificà a malatia di l'enterobesiisi, chì u trattamentu serà diretta à a distruzioni di i vermiculite, è a reduczione massima di un vermiculite infatti dannu à u corpu di u zitellu.

U prucessu di trattamentu è di ricuperazione hè uniforme. À l'iniziu iniziu di sta maladie, cum'è enterobiosi in i zitelli, u trattamentu hè ridduciutu à a rimolta di i parasites. À questu endemariu, u zitellu si dà linseed o l'oliu di zucchina. Allora segue a ricivuta di agenti antilimintichi. A terza stadione di a rivinta cunsiste in l'usu di drogi chì nurmalizà è rinuveranu e funzioni di u fianu, rizzi, stomacu, intestinali. Sti drogi sò ancu diretti à rinfurzà l'immunità è ristabilisce u metabolismu.

Frà tra drogheri chì effucanà l'enterobiosi in i zitelli, droghe chì sò derivati da una sustancia di carbamate benzimidazole (per esempiu, mebendazole, medamin), è ancu di derivati di u tetrahydropyrimidine (cunnisciutu à tutti i picculi cunnisciuti), anu sviluppatu.

Sfortunatamente, cù a so efficacezza, e droghe pruducenu qualchì danu à u corpu di u zitellu. Per quessa, se a malatìa ùn hè micca fatta, una solu alternative à a lotta contra l'enterobiosi pò esse manghjà cumercii cù effettu antiliminticu. Questi sò include zucca, granada, frutte, nocera, ajonch. U calzu di San Giovanni hè ancu capacitu per dà un risultu pusitivu. Ma in casu di sceglienu sta funziunalità, hè necessariu di cunsultà un spezialista in stu campu.

Prevenzione

A infezzjoni cù i parasites hè spessu chjamata una malatìa di mani ridisana. Oghje chì i zitelli sò tutti ghjucà in e so bocca, cumpresa cù e mani senza mancu, i babori necessanu monitorizazione constante. L'acqua per pumparice vole esse usate solu filtrata è bollita. Tutti i prudutti primi - greens, frutti, ligumi, legumi - hè impurtante di colmualli. A robba di un ziteddu infettatu si deve esse cambiatu frecuentemente, è dopu lavatu ben di burru. Siccomu a zogliu accumuleghja sottu u unghje, hè megliu per taglià. Hè necessariu micca permettà i zitelli di petite cù l'animali è accede in un contactu cun taccione cù i cani stari è i misgi.

A responsabilità per a salute di i zitelli hè sopra à i genitori adulti, babbone, educatori, maestri. À u modu, u trattamentu di l'enterobiosi in l'adulti si portanu in casi i stessi modu in i zitelli. Teaching your child the basic rules of hygiene is the first task in the prevenzione di malatii infizziosi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.