SaluteMedicina

Prevention of diabetes - tips for those in risk

U preoccuperu di i medichi in l'ultimi anni hè causatu da una crescita di u numaru di persone chì anu diabete. Cumu ùn esse a vittima di sta malatìa praticata? A prevenzione di u diabetes mellitus prutegràniu contru i diffirenzii diffirenzii assicuratevi cù i cambiamenti di stili di vita chì i diabetichi anu da trattà.

A diabète hè chjamatu "malfunzione in u mo engine di a vita". U sviluppu di u glucosu porta à disruptione di i prucessi vitale , chì ponenu periculate a vita umana.

Risk group

Se in a vostra famigghia un di i parenti hà patitu o pesa di diabete, primu bisognu di prublemi nantu à a manera di evità di i diabetes. L'opinione chì unu pò assicurà si sia assai zuccaru hè sbagliatu, perchè, cum'è una regula, e genetically predisposed persons with overweight are ill.

A prubbabbilità di averà malata aumenta:

  • Pudete un modu di modu sedentariu.
  • Avè u pesu extra.

Fate tuttu u sforzu di cambià i vostri hà abbitanti di manciari è micca cunsumate grassu è troppu dolci dolci cunducini chì porta à l'obesità. I prodotti semi-finished è snacks, chì in i tempuri recenti sò assai populari, particularmente di i ghjovani, pruvate d'esclusioni tutale. A sustanzzioni cuntenuti in questi pruduce disturbà in u funziunamentu di u pancreas, chì à turnà porta disturbanzi in tuttu u corpu. Un adulescente, suttastru da u diabetes, hà dettu: "Stà a maiò possibbili da i patatine, i cani chiù è vi sia salutare".

A prevenzioni di a diabetes hè impurtante, perchè, cum'è medichi di dicenu, i pazienti ùn morse micca da a so divulazioni stessu - u morsi da i cumplicaboli chì a causa. Questi cunnulizazione cumpressenu fallimentu di rinsula, infesteria, malatie coriu, disturbi in u sistema nervu è e lezzioni arterial peripherale. Perde di membri per u supply of blood suffragette hè ancu un problema di u mondu. A causa più cumuna di a cecità in l'adulti hè diabetes mellitus. I sintomi, u trattamentu di u quali hè bisognu di sforzi enormi è risorse, ùn pò micca esse tolleratu, solu per fà u tempu di prevenzione.

Chì pò esse done?

Se u diagnosticamentu di "diabetes mellitus" hè digià stipulatu, da ghjusta à l'aghjunta à i principali ricunniscenza per u trattamentu, hè impurtante piglià seri tutti questi ricanusciati di i medichi:

  • Quit smoking. I fugiterie pusonu i so corpi in gran periculu perchè puderanu estrebilamenti l'acqua di i vini, dannu u sistema circulatori è u cori. Frà tutti i malandrini chì anu amputati, a grana maggioni eranu i fumetti inveterate.
  • Fighjate u vostru pesu. Cumu alcuni studienti noteu, a forma di u corpu in a forma di una pumu (esercitamentu di cundiziunà fatta à a cintura) hè probabilmente più periculosa in quantu di morbidità chì l'excrementu grassu nantu à i malanni (pear). Sustituisce a vostra favurita, ma l'alimenti senza prufittà cù l'altri chì ùn faraghju micca a vostra salute. A prevenzione di a diabetes hè assai piacevule di vive cun ella, quandu a vostra dieta pò esse assai limitata, è ùn puderà micca manghjà cumu du duvere.
  • Un metu impurtante di cuntrollu di a diabetes mellitus. I medichi dicenu chì quand'elli cullà nantu à a scala, andemu da l' attaccu di cori, è quandu avemu da l'escale - fughje da a diabetes. Fate un abitudine di camminare nantu à a scala à pedi, è ùn ne per micca un ascultore. Caminate in ogni occasione - in volte in bocca d'aspittarià u trasportu in una stanza, serà più faciule è più veloce di caminari. Puderete reducirà u risicu di passà malatu. U passatu hè a megghiu prevenzioni di a diabetes.
  • Siccomu a diabetes mellitumata hè assuciata à l'impurtanza in l'esferimentu emotiu di u paci (irritabilità frekwenti, disprezzu, etc.), u sustegnu à a famiglia serà ancu un fattore chì hà bisognu à affruntà bè cù a diabetes.

Ùn scurdate micca chì nè la pruducerà di l'insuline, nè mancu di cunduttori ùn abulisce micca a bisognu di mantenenu una dieta è esercitanu à ogni ghjornu. Questa hè a mellor prevenzioni di diabetes.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.