SaluteMedicina

Latticed bone di u cranu. Anzi pareati è unpaired di u cranu

L'uparu parechji è unpaired di u cranu formanu u scheletru di a testa. Certi elementi anu una struttura spongy, àutri - mistica è pianosa. Cumplementu, cunsideranu quale hè u craniu cunsiste. U nomu di l'osse, a so situazione serà ancu scritta in l'articulu.

Infurmazione ghjugna

Ci hè dui dipartimenti in u cranu. Sò diverse in i so funzioni è u sviluppu. L'osse di cranu di u zitellu sò i so propri caratteristiche. U dipartimentu di u funziu si forma una cavità per u cirereu è per una quantità d'organi sensu. In questu sò l'ossi di a bagnada cranica è a basa. In u sicondu (facciale) u dipartimentu sò situati quasi tutti i sensi. Ci sò ancu e partenze iniziali di i sistema digestivu è respiratoriu.

Dipartimentu di u moidu

Hè ottu osse. Dui d'elli sò stati parechji. Queste sò elementi temporali è parietali. U restu di l'osci sò unpaired. U dipartimentu di u curu ci hà qualchì funzione. L'ossi di a volta di cattulella sò rapprisentati da i chjappi interi è interni di a sustanzita cumula è a struttura sponosa chì si trovanu trà elli. L'ultime hè chjamatu "diploe". Questa sutura permeate i canali chì e vini diplicate sò prisenti.

U pianu supirficiali hè una superficia liscia. Hè rive cù u periostru. U segnu eponymous in a platu internu hè rapprisintatu da una crescente di u cori. Hè primu è cumprendi un gran numaru di composti ingannuli è inorganici. In questu questu, stu elementu hè fràghje è brittle. In u traumu craniocerebrale, a frattura passa in più spessu di u danu à u pletu.

A pomegranate hà una fusiona forte cù l'ossi in i spazi di cunfine. In u restu di a so durata a cunnissioni hè più solitu. A pustule restrizzioni l'u spaziu celu à l'internu di i limiti di un ossu. In questu spaziu, a furmazione di hematomas e abscesses hè prubabile.

A superficia interna di a medulla

Hè depressioni è elevazioni. E currispundenu à i surdati è gyrus di u core. Eccu, i spazii di u fitu di i peccati è di e vapuri di u casu duru sò ancu distinguished. In certi alcuni, ci sò e buchi in u cranu. Sò fatti per i velli emissariu chì culliganu i sinuses veninu di a membrana, i vapuri esterni è diploidi. I più maiori sò mastoid e parietali. Certi settori, per esempiu l' uciru frontale di u cranu, cuntene cavities. Hè riduciatu cù mucosa è chinu d'aria. A listessa struttura hè caratteristica di l'hezurti latticed, temporale è sphenoïdalu, è di a mandibula alta. Sti elementi sò chjamati aerial.

U cranu di u cranu

Hè participatu in a furmazione di u tettu è a basa, a superficia di a cavità nasale è l'orbita. In adulti, questu hè u bone impastatu di u cranu. In questu, scalini è nasu sò distinti. Havi anche u dipartimentu oftálmicu. Latuali in i parti più rimoti di l'ossu ci sò pochette allargate. Avanzate da ognuna di quessi ci hè a ligne tempurali. Iddu delimiteghja a superficia di u tèmpiu da u frontale di e scala frontala. L'appendage da u segmentu sò cunnessi cù parechji simili, chì si ponenu da i pochette.

Scales

Questu hè u grande pezzu di l'ossu. Scale furmate da dui atenuii. I partiti sò cunghjuntati da a sutura frontale. Per l'età di cinque, ellu, per regula, prumesse. In certi casi, a custruzzione di a suluzione, è u segmentu frontale esse divisu. Scale diferenze trà e superfici interni è interni. U primu hè lisciu è hè una forma cunvex. À ogni uppuru u costu, vede una muntagna frontala (pareada). Suttu hè situatu in i dui ridu di u roller, chì hà una forma semilunari (arc superciliary). A so forma è a grandezza depenu di e caratteristiche individuali di a struttura di u scheletru di a testa. Intra i cimi di corda è munzeddi sò formate una superficie liscia - glabella.

U latu esterno di a scala hè siparata da l'orbita per u marge supraorbitariu (parechji). In ghjiru à u centru di u centru hè un laminu. Dint'à questu hè un recess frontale. In certi casi, sta famosa hè inserita in u burcu. Per attraversu ci hè u nervu è i vini. U corpu internu di a scala hè cunclava. À a superficia sò i surdine arteriale, in u centru, ci hè un crescente. Impressions di cunvoluzioni sò ancu osservati quì. A ridge frontala passa in u sulcu di u sinu superi sagittal. À u principiu di l'elevazione da sottu hè un burchju cecu. Nant'à i latiti di u sulcinu ci sò pichjate di granulati da u cunchju arachnu.

Dipartimento glazes

Hè rapprisintatu da un pianu di u pede di forma quadrangulari irregulari. In questu, i superfici inferiori (oftimastichi) è suprani (cerebrali) sò distinti. U primu - lisciu hè orientatu in u saccu di l'ochju. In a so area anterolateral hè una lumetta di a glàndula lacrimal, medialmente è in u fronte - una diprissioni di block. A parti cerebrale, diretta in a cavità cranica, cuntene depressioni di l'attriti è elevazioni trà elle.

Secca

Sta parte si trova trà i zoni orbitali. Hè rapprisintatu da una parte oviosa chì delimita, in i costi è in fronte, un intrecciate. I margiate laterali è u laterali articuleanu cù a riva di u pianu, è a parti di u frontudu cù l'elementi nasali è u prucessu mandibularu. In questu locu hè una spina fissa - u nasu di u nasu. Hè participatu in a furmazione di u settiu. In i traghetti trà i nostri sò i celi. Venenu in cuntattu cù i buchi simili in u trellis. In u risultatu, u so bagnu hè furmatu.

À ogni latu di u liceu nantu à u trellis è a maggiu nasale, ci hè l'apertura di u sinus. Cunduce à a manca ghjusta è a direa di u burcu. In adulti, a talla di u sinus hè diversu. Hè rivenutu da mucosa. U sinus frontales si in u passaghju di u nasale mediou.

Ossification

U sviluppu di l'ose frontalesanu da parechji centri. Hè furmatu da u fini di u seculu mesi di l'epica prenatali vicinu à u maritu supraorbitariu. L'articulu frontale di u natuvulu comprende dui elementi separati. Sò cunnessi à u second year di u piriu postpartum. A cinque anni, a costruzzione trà e mitite hè spartu per sempre.

Cranial bone of the skull

Hè custruitu da dui pranzi. Un hè horizontal, l'altru hè perpendicular. Inoltre questu questu in u lignu di u cranu includenu un labirintu. Sta furmazione hè rapprisintata da i celeri di l'aria. U labirintu hè un segmentu pareatu. I celi in ogni latu appiccicò u platu è cumunicanu cù l'altri, è di a cavità nasali. L'articulu craniale di u cranu hè in u liceu. Elementu chjaru si riferisce à u dipartimentu di u cori. I ristretti bundenza, di quale u cuddaru craniale hà cunsistenti, participanu à a furmazione di e costi mediale di l'urbiti è di i muri di a cavità nasali.

A catina horizontale à a retrovisu hè articulu cun un elementu in casu. In fronte è costi hè attaccatu à l'ossu frontale. Ci sò tanti buchi in u pianu. Sò fatti à passà i prucessi di i nervi d'olfazione. In a linea cintrali da u pianu nantu à u ghjuvendu ci hè un pittine di u ghjallu. U frontale di a luna crescente hè attaccatu à questu. In fronte di u curone t'hà un pruduttu gemello - l'ala. A parpelle perpendiculare hè una forma irregulare isulanale. Forma a parte anterior di u settiu di u nasu.

Labirintu

I so celi diventate in trè gruppi. Sò separati di l'altri, ma micca chjaru. Allocate i gruppi avanzati, antichi è avanzati. Nant'à a parte laterali sò cuparti da una struttura orbitali prima. Hè orientatu in a cavità di l'urbiti da a so superficia libera. Da l'internu solu una piccula parte di i celi ci hè cupartu cù i pani infernu. A maiò parte delle romanu abbandunatu. Hè coperto cù l'osta di frontali adattu, palatali, lacrime è sphenoïdalu, in più di a mandibula superiore.

A parti mediale di u labirintu limiti a regione superiore di a cavità nasali. Hà duie pane finu - cunchlii (medas è superiore). Inoltre ùn hè un prucessu in ganzu. Intra i cunti ani una laguna - hè u passaghju nasal superiore. Dopu e pocu sopra a depressione superiore, in certi casi, ci hè una più - a più alta. I cunti, chì includeu u cuddaru craniale, varienu in forma è grandezza, stabiliscendu a diversità è a prufundità di i nostri passi nasali.

U burlatu di u scheletru di a testa

L'arcuni craniale in a parti anteriu hà un bumbardamentu frontale. Ci hè elevati nantu à ellu: l'arcu superciliarii è a muntagna. Doppu u teppu forma a scala di l'ossi occipitali. Nant'à i latiti di sti elementi pari pari. Da u prucessu zigzagmaticu in u mancu frontalu à u teatru hè a linea curretta temporale. Da quì sopra cun u burcu, chì, à u turnu, hè sipatu da un pappu rinuvatu da u stessu groove.

Elementi cunghjunta

L'ossi di u cranu sò articulati (a tavola quì sottu, bassicamenti ammenta i tipi di appiccicazione) continuamente per a maiò parti. I tippi principali di cuntiguità sò a sincondrosi è a sindesmosis. U mandibula più frecu hè attaccatu à a cumunione temporomandibular, è l'elementu sottilevule hè attaccatu à e fibres musculi. L'sindesi facie una untura fibrue in forma di una varietà di sutura. Comu regula, i so noma sò furmati sicondu l'ossi chì si sò ingressu. Inoltre, ci sò ancu e funziunati chì anu u so nomi. Per esempiu, l'articulazione di l'ossi parietali si porta à travagliu da a sagittal, parietali è frontale - sutura coronale è cusì.

Dipartimentu

Tipi di cunnessione

Metu d'articulation

Codex

SYNDESMOZIS

Venosa, sagittala, scaly, lambdoid, serrated sutures

A parti davanti

SYNDESMOZIS

Costura harmoniusa (piana)

Fundazioni

Sincondrosi, rimpiazzatu da sinosse (e ligami timpurali) - wedge-occipital.

Constant (synchondrosis): articulation wedge-latticed, inter-occipital, stony-occipital, wedge-stony

Joint of teeth and jaw alveoli

SYNDESMOZIS

Articulation Zuboalveolar (vkolachivanie)

Sconcondrati sò rapprisentati cum'è compostu di cartilagine. Sò trovanu principalmenti in u cranium. E nasti sardinià di i culminati sò rapprisentati da i membranzi tissuti. Sò chjamati fontanel.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.