SaluteMedicina

Gemini idèntici

Ogni vera donna soi di u nàscita di i so figlioli, questu ùn si pò micca solu à l'instintamentu maternale formatu durante u partitu, ma ancu di u desideriu di fà ripropendu. I figlioli chì sò nati in un ovu fruttante (identi gemelli) sò rarissimi. Sicondu i scientisti, a probabilità di nascita di bietti hè quasi una décima di u percentuale. I belli d'i prossimi chì sò disposti spiegativamenti micca indistinutevuli. Sta funzione hè u causatu à u fattu chì a so formazione vene da una cellula (u citadotte) dividendu in i primi tempi di a gravidanza.

I spermatozoi, penetrare à l'ovu, fertilizate. L'interaczzione hè tutta solu cù un sperma d'un sperma, chì porta una parte di u genotipu di un omu in a cellula di u sistema riproduttivu femminile.

L'òvulu fertilizatu (cunvivialità) pò esse sparte in questu mumentu, sottu a influenza di quali mekanizazioni è per quessa hè questu quì, ùn hè micca clarificatu. Dunque, a furmazione di gemelli trà un uovo hè stata.

Ci hè chì i giovani sò cum'è copii di l'altri, micca solu per l'esterno, ma ancu internu. I studi anu dimostratu chì più di novanta per centu di quessi bieti ùn sò indistinguiscibili ancu i di ei.

I belli èterosu èterosgiti identi ùn esiste micca perchè u genotipu in i dui embriori hè listinu. L'unica peculiarità di i gimelli identicanti, chì ponu avà deve esse presente, hè a furmazione di speculazione gimelli. In questu casu, unu di i zitelli hè guidatu, è l'altru hè spusatu, è l'impresa di i so mani sò riposati à l'altri. A menudo, ancu i organi internu sò situati in lugares contrattii. Spessu, i giovani anu ancu u stessu tipu di malatìa, perchè predisposizioni à e patologii in tali organismi sò i stessi. U fattu interessanti hè chì i siparati (vivenu è cresciute in famiglie sfarenti) ùn sò micca micca solu caratteri simili, ma anu u listessu gustu è attitudini versu l'oggetti circundante.

Chì ci sò e caratteristiche di u sviluppu di i gimelli?

U primu, i gimelli identicanti in u corpu di a mamma, anu una placenta communiale, è, sicuttu, per via di a circulazione sparta assai spessu sottu sviluppu di un di elli. Ancu ciù parechji situazione chì a discrepanzia in saturazione (u saturamentu di l'ossigenu) di u sangue hè cusì alto chì unu di i frutti (mancassi nutritura) hè mortu. Inoltre, quarchi vota si ponu sviluppà i gemelli siamese (una cundizione in a quale ùn ci era micca una separazione completa di i frutti è sò stati ligati à l'altri). In u megliu casu, a so cunnessione pò esse insignificante è ponu esse facilmente bassu, ma in ogni modu, i casi severi sò spessu scontru quan i zitelli sò fusionati cù capi o anu un troncu. In questu casu, a intervenzione kirurgia hè casi impossible. E l'attempi rigetti di sdivide such bessurs are rare and well known.

Percidi parechji giuvanze idèntali sò un postu desiderabili, però, a so furmazione sottu a influenza di qualchi effettu medici o micca medici hè impussibile. A divisionu di l'ovu, chì ultimamente guida à a furmazione di gimelli, si spontanea. Dopu a realizazione di una seria di studii da i scientisti, truvava chì ci hè una certa predisposición genetica à a pussibilità di u nascita di gimelli. Allora, in e donne chì anu sti figlioli in i so parenti, a probabilità di nascita di gimelli, inclusi l'identità, hè assai più altu di l'average.

Cusì, i bjomi identitarii, anchi si sìanu ansiensi da e donne, sò spessu un castiguamentu. Dificulta à u prucissu, a pussibilità di sviluppà i mellissimi siamese è ancu a morte di unu di i frutti porta un gran rischiu per i zitelli è u corpu di a mamma.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.