SaluteMedicina

Cosa da fà quandu chì a quarantena era annunziata. Hè u tempu di reste o ùn hè megliu micca cambià u schedariu di u zitellu?

Hè assai impurtante per parechji parenti per sapè chì quarantine hè. Un hè un seriu periculu à u zitellu o hè una precaution? A maiò parte di sta situazione in l'istruzzioni educativi è i kindergarten hè annunziatu in u periodu di l'invernu durante a splutazione attiva di u virus influenza.

Definizioni multiplici

Quarantine hè una zona chjaru in u territoriu di quale una certa maladie spicifiliu o virus spende. L'intrata è surtite à questa zone pè i civili sò pruibiti. Ci hè ancu una altra definizione.

Quarantine hè una attività chì hè diretta à ridduce u risicu di l'infeccion di un grande numaru di persone in una istituzione educativa o un giardinu deskovy cun qualchì malatia virali seria. Ci hè un umbilivu epidemicu specialu, questu, u numaru di persone infettate, dopu à quale l'istituzione introducesi a pruvisione.

Quarantine - hè peligrariu?

Un gran numaru di genitori sò assai protettori di i so zitelli chì ponu abbandunà i so figlioli in casa per parechji mesi, in particulari in l'invernu, per ùn avè micca malatu. Bastamente, quarantana hè annunziata in kindergarten, perchè hè l'immunità di i babys, chì hè più susceptible à l'influenza di diversi virus. Tali decisione pò esse fatta da e l'amministrazione lucali o a gestione di l'istituzione, ma in questu casu, u tempu d'un vacanze straordinariu durà micca più di una settimana.

Sadiki cuntinueghjanu à travaglià, solu oghje tutti i ghjorni, i zitelli sò studienti da u duttore, è i travagliati sò obligati à purtate belli. Questa situazione in l'istituzione pò esse prescritta quandu almenu un zitellu hè cascatu, per esempiu, cù a varellida. À u listessu tempu, certi attività sò realizati in a stanza. Quarantine in i scoli pò durà da 3 à 7 ghjorni, è dinò hè principalmente degutu à un eclipse di influenza.

Per fà o micca?

Hè sta parolla dumanda quandu si sentenu chì in u kindergarten anu annunziatu una quarantine. In questu casu, tutte e responsabbilità richieste nantu à l'adulti, cusì solu pudete decide cumu fà esse attu. Chì perpende invece di e cause di l'epidimìa:

  1. Chickenpox. Questu virus pertenece à a volatile, è hè assai faciule per aghjunghje, ancu se u vostru picciutteddu hà una forte immunità.
  2. Scarlet fever. Contra stu virus ancu, ùn vi vaccinà è u risicu di piglià a malatia hè assai alta.
  3. In una forma più fresca, u zitellu soffri perchdi malatii: sarampelle, rubella, cough and mumps.

Se una quaranzana hè dichjarata in u kindergarten di u zitellu, è ùn avete micca l'uppurtunità di abbandunate micca in casa, in seguita cumpone some manipulazioni chì aiutanu à prutege u zitellu:

  • U prezzi di ogni ghjornu a temperatura;
  • Se a quarantine hè dovutu à a sarampelle, rubeella o a variculture, ogni ghjornu cuntrolla a tela di u babbu;
  • Con infezioni intestinali, vigilia la càttara di u to figliolu.

Ancu cun sospetta minimu di infecte un zitellu durante a quarantina, avete bisognu à chjamà un medico o una ambulanza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.