Sport è FitnessSports d'acqua

Natation, Julia Efimova: biografia di u participatore di l'Olimpiadi à Rio

Piuttostu spessu, i vantaghji principali di un atleta ùn sò micca e so caractères fisici è e risultati immedane, ma un caratteru forte, capacità di sughjurnà un colpu è micca rinunzià. Semu micca questu, hè impussibile acquistà avanti à i competitors in a difficult competition è pruvà a so forza.

Tutte qualità anu un spedore talentu è una persunale forte - Julia Efimova. Ùn avianu a cummattiri senza solu cù rivali, ma ancu in contru à u sistema, un casticu injustu, per quellu chì ùn era micca permessa per entra in l'Olimpichi. Cumu si furmò u caratteru di u campionu, a biografia di Julia Yefimova aiuta per capiscenu. U Natale hè un sport per i persone pertenenti è forti. E questu articulu esciamenti per quessa.

Anni di a zuccarà

À i prublemi, Julia era pronta prestu da u nascita. Hè nata in u 1992 cuncerta, in una Grozny più dilicata. Quandu era un annu d'annu, a so famiglia partissi da a guerra in Volgodonsk. La mamma vulia chì a so fera palesa o acrobessi. À qualchì tempu hà impastughjata in e discipline. Ma l'ultima parola era per u Papa - natava!

Julia Efimova hà iniziatu in praticà a sportu sottu a tutela rigorosa di u so babbu. Prestu, i so parenti cumincianu à capiscia chì a zitella deve bisognu di cambià a situazione. Papa ùn pudia trattà e so figliola cù tuttu severità. Perchè s'hè dicisu di dà studiu Iulia à a famosa spezialista Irina Vyatchanina.

Efimov à 13 anni di Ghjesù trasfirìu a Taganrog è cuminciaru una nova vita. Tanti stili s'offenu di sceglie in un sportiu cum'è a natazioni. Julia Efimova ùn hà micca definitu immediatamente a so disciplina. Pruvò Krol, farfalla. U mo babbu volia farà un spinster. Ma in un puntu hà fattu sceltu - un saccu.

Carrera sportiva: u principiu

In l'ultimi anni, micca i più altimeteru puderebbenu esse fieru di a navigazione russa. Julia Efimova pare avè nascitu à rimbursà u tempu pertu. Accumincia di natari in granni cumpetizzioni internazii cum'è prima di 14 anni. À i Campionati Europei in Budapest, a zitella puderà entra à i primi sei.

Un annu dopu in u campiuni cuntinentale nantu à l'acqua curta una sportista cunquista à trè oru. U bagnu di Yulia Yefimova hà causatu l'admirazione di tutti i fanni è specialisti. Sicondu a so spurtiva ella, hè stata sorpresa da a medalla d'oru à una distanza di 100 m. Distanze di 50 è 200 m in l'stile di u ramu eranu cunvalati curone per a zitella. A chjave di successu era u so travagliu brillanti à e cantonni, chì hè più preziosa per i competizioni in l'acqua curta.

In u 2008, in Eindhoven, Yulia Yefimova cuntinua a metuuneru cullita di premia di una diversità di dignità. In i so dui centu favurevuli di novu torna u primu. À a medaglia di u doru a zitella aghjunghjera medgette d'argentu à una distanza di 50 m è in u relayu cuncipitu 4 x 100 m.

L'iniziali più impurtanti per ogni atleta sò i ghjovi Olimpichi. Hè quelli chì dimustranu ciò chì hè veramente. In cuncurrenza cù i competizioni forti, u prugramu si mostra u risultatu più veloce in a so carriera. À l'Olimpiadi di Pekín, avutu a cummattiri cu li capi di i sportivi mundiale - atleti di i Stati Uniti è l'Australia. Julia ùn hà micca dettà u gruppu è esse fattu grandi. Perchè un attore femine di 16 anni, u 4 è 5 postu in i primi Olympichi hè un risultatu favurèvule.

L'apoli di una carriera

L'annu 2009 hè ricurdatu per Yulia. À e competizioni in Roma, hà vindicatu u primu oru di i campiuni di u mondu in a so vita. Hè a più forte à a distanza di 50 m.In addition, hà rivettata per piglià l'argentu in un pezzu di 100 m. A voi, a medaglia d'ore di Julia hè u primu premiu di a squadra russa à u torneu.

Un annu dopu, novi vittorii in u Campionatu Europeu. In u principiu principale di u quadrimeneu in u 2012, un superstaru veru pò esse rapprisintatu da u viaghju russu. Julia Efimova va à Londra par un grand recompensa. Pocu pocu si manca prima di a medaglia di argentu. Ma per un iniziu, u bronzu hè un risultatu favurèvule.

L'atletta avanzata hè oblicu. Ogni annu, Julia hè diventendu più veloce. Ma avemu bisognu di un novu impetu per u sviluppu. In u 2011, hà fattu una decisione difficili - di trasfurmà à i Stati Uniti. Questu paese - u capu di a natica di u mondu in l'ultimi anni, i migliori cundizioni per l'atleti sò quì. À pocu tempu, Julia hà acquistatu assicurà l'inglesu è principia a furmazione cù l'attraversu californiu David Salo.

I risultati sò micca impegnu. Un annu dopu in u campionu di u mondu, ella supera l'atleti più forti di u pianeta è pigghia u primu locu à una distanza di 200 m. In più, Julia feste un rivelu mundiale à una distanza di 50 m. Sembra chì nuddu a stalla in futuri ghjoculi.

Dopu Scandali

I prublemi accumincianu in 2014. In unu di i supplimenti alimentarii chì l'atleta era pigliatu, una droga prutita, deshydroepiandrosterone, hè stata trovata. A zitella hè sospita di u cuncorsu per un annu è menzu. Julia ùn nigò micca a so culpabilità, ma si dichjara chì ùn averà mai di ribassi in a vita. Questu hè un sbagliu tràgicu è inattendu - nunda più.

Questu hè u primu teste seriu per Julia fora di a piscina. In ogni modu, immediatamenti dopu à a fine di a sospensjoni ùn mancassi Iulia Yefimova. Finale à una distanza di 100 m stagnante à a Copa del Mundo in Kazan, ella guins cun brilliance.

A guerra per u Riu

Avà ùn sò puniti per u delittunamentu com'è dui voti. Ma l'Agenzia Doppu Munniali hà decisatu bè. I scandali chì avianu u gruppu naziu olimpicu naziunale ùn vippà a Julia. Hè statu decisu di discrive per a durazione di i Games-2016 tutti atleti russi catturati di u dopu. Julia Efimova hè stata automaticamente privata di u drittu di parlà in Rio. A pesar di l'ingiustizia brutta di sta decisione, a Federazione Russa si ritirò da i prublemi di a spurtiva, senza piglià ogni effort di prutezzione di u bon nome d'Efimova.

Per i so diritti, a zitella pricipita à pugilita sola, cum'è un veru lotru. U fattu hè stata a ghjustizia in a Corte di Arbitrazione Elettronica. È à principiu di aostu, hè statu emissione un veredicto, chì cunfirmò l'assurduzza di a discriminazione di uuliana è a permette di andà à l'Olympia. Eccu, Julia Efimova hà partitu à un novu nivulu. Rio obedece l'atleta russu. Malgradu l'attempu di i tribunni per annunzià, Yulia oghje cù dignità à distanza di 100 è 200 metri, pigliati in argentu nantu à ognuna. Quale sà chì i risultati sò micca, ùn passate u to athlete nantu à i vostri nervi è a forza in litigazione.

A vita persunale

Cum'è ogni ghjovana è una donna attente, Julia hà sempre avutu assai aderbuli. Ci eranu rumore di relazioni cù u figliolu di u so coach - Arkady Vyatchanin. In u 2015 anu amparatu chì u so sposu era Nikita Lobintsev. Ghjè per via, hè ancu un premiatu di dui Olympichi - in Pekin è in Londra.

In più di natari, Julia hè ancu interessatu in u dissenyu. In entrevista antichi, m'hà dettu chì era pruvatu à scrive in u so tempu favuritu. A più difficiule in u sport, hà dettu, ùn hè micca solu per competichinu in e competizioni. Certe volte prufani difficili aspetta un atleta fora di l'arena. Julia Efimova amparò un caratteru veru è ùn hà micca scattutu sottu u pesu di accusatori ingiuli, avendu ristabilitu u so bon nomu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.